MuscleMeat

Monstergrote buitenwipper

whahaha wat een drol !!

Lol, hij ziet er opzich niet slecht uit alleen hij is veels te klein om een beetje een imposante security te zijn.

Ach voordat ik begon met trainen had ik zijn fysiek misschien imposant kunnen vinden door mijn grote ondergewicht destijds. Nu toch een heel stuk minder. :D

hahahahahahahahaa :D

wat een grap

Wil hem wel eens een boer die zat is van 100kg naar buiten zien "wippen" kan uit eigen ervaring zeggen dat je dan best wel wat massa te kort komt ook al heb je een vechtsport achter grond

ScHrOeFjE zei:
Wil hem wel eens een boer die zat is van 100kg naar buiten zien "wippen" kan uit eigen ervaring zeggen dat je dan best wel wat massa te kort komt ook al heb je een vechtsport achter grond
idd dan heb je zelf al wat massa nodig,die boeren worden gewoonlijk wilt.En dan mag je nog kracht hebben maar dan is 80kg toch te weinig

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
WiD zei:
idd dan heb je zelf al wat massa nodig,die boeren worden gewoonlijk wilt.En dan mag je nog kracht hebben maar dan is 80kg toch te weinig

Idd, de portiers hebben geen schrik van een posertje met beetje biceps
dat stoer doet.
De zotgedronken bouwvakkers en boerezonen, daar moet je schrik van
hebben!
Die hebben brute kracht wat zeker niet te onderschatten is.

En ik ken die jongen niet persoonlijk, misschien niet mooi om zijn gezicht
kenbaar te laten, maar ik vond het toch ff overdreven.
Hij heeft geen slechte fysiek verre van, maar imposant, niet mooi meer,
buitenwipper, ??? :o

Haha, hij is idd wel een beetje te zeker van z'n zaakjes! :D

De jongen ziet er zeer goed uit voor zijn 18de levensjaar. Mooi droog, prima armen.
Beetje slechte pose though. Hij concentreert zich op zijn lach en zijn armen, vandaar dat hij zijn borst gelijk trekt aan zijn buik. Doordat het al niet veel bijzonders is, valt zijn borst dan NOG meer in.

Hij is buitenwipper op feesten van vrienden. Daar zal dus niet veel bijzonders gebeuren, maar als ik zo'n tough guy zie dan voel ik wel ineens dat niemand 100% hetero is. Mmmmmmm love is in the air, or is it just that horny mofo !!

Het zou echter nooit echt iets tussen ons kunnen worden. Ik ben namelijk meer binnenwipper. Bovendien hou ik van kinky, dus zou ik zijn trombone diep in zijn aars stampen als hij weer zo'n arrogant verhaaltje zou ophangen.

Ook hebben wij natuurlijk het probleem dat ik me naast hem zo klein zou voelen. Het minderwaardigheidscomplex zou me overheersen en als hij 50x aan het pompen is om zichzelf groter te doen lijken, dan zou het wel eens kunnen zijn dat ik zijn fanfare-kleding zal verknippen as the psychotic jealous partner.

Het is natuurlijk wel heerlijk om hem macho te zien trainen in de sportschool.
Wisten jullie zijn grote 3 al ?

120kg 1x Deadlift
100kg 1x Squat
80kg 1x Bench-press

Als ik die kracht zie ontwikkelen in zijn fragiele k*tlichaampje, dan Grrrrrrrrraaaaaaauw, kan ik maar 1 ding zeggen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: omg!

Ik vind die gast wel mega arrogant, maar die grote 3 van hem, zijn bijna mijn grote 3...dus niet ****en met die gewichten ilya ;).

(toch denk ik dat zo'n gozer eens flink overrompeld zou moeten worden door een of andere dronken boer...)

Ilya, vette post!

Alleen, waar hebje z'n grote drie gevonden? Of is ie toch stiekem een msn buddy van jou?! :D

goede armen slechte borst, voor een newbie zeker niet slecht

zo veel streken zou ik toch maar niet hebben, hij lijkt droog, en is wel huge in vergelijking met zn leeftijdsgenoten maar zijn houding als buitenwipper is in ieder geval k*t en zó imposant is hij niet

tjah... kheb mijn vorige post gedelete omdat ik niet wist dat ie 18 was... (had niet op zn face gelet, en zn lichaam ziet eruit alsof ie in de 30 is, heel nepbruin (zonnenbankbruin) en lichaamshaar enzo.

voor 18 jaar vink zn fysiek iig niet slecht.... maar zn houding wel :roflol:

Ilya zei:
De jongen ziet er zeer goed uit voor zijn 18de levensjaar. Mooi droog, prima armen.
Beetje slechte pose though. Hij concentreert zich op zijn lach en zijn armen, vandaar dat hij zijn borst gelijk trekt aan zijn buik. Doordat het al niet veel bijzonders is, valt zijn borst dan NOG meer in.

Hij is buitenwipper op feesten van vrienden. Daar zal dus niet veel bijzonders gebeuren, maar als ik zo'n tough guy zie dan voel ik wel ineens dat niemand 100% hetero is. Mmmmmmm love is in the air, or is it just that horny mofo !!

Het zou echter nooit echt iets tussen ons kunnen worden. Ik ben namelijk meer binnenwipper. Bovendien hou ik van kinky, dus zou ik zijn trombone diep in zijn aars stampen als hij weer zo'n arrogant verhaaltje zou ophangen.

Ook hebben wij natuurlijk het probleem dat ik me naast hem zo klein zou voelen. Het minderwaardigheidscomplex zou me overheersen en als hij 50x aan het pompen is om zichzelf groter te doen lijken, dan zou het wel eens kunnen zijn dat ik zijn fanfare-kleding zal verknippen as the psychotic jealous partner.

Het is natuurlijk wel heerlijk om hem macho te zien trainen in de sportschool.
Wisten jullie zijn grote 3 al ?

120kg 1x Deadlift
100kg 1x Squat
80kg 1x Bench-press

Als ik die kracht zie ontwikkelen in zijn fragiele k*tlichaampje, dan Grrrrrrrrraaaaaaauw, kan ik maar 1 ding zeggen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:roflol: You just made my day Ilya :D

Bespeur ik enige jalousie? :)

BigArnie zei:
:evil:

Eigenlijk zijn we allen stiekem jaloers op zijn fysiek.
Want geef toe, de vrouwtjes zal ie wel verleiden met zijn imposante
verschijning

Waarschijnlijk meer dan een écht imposante buitenwipper van 120 kilo :mad:

Terug
Naar boven