Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
toch ben ik et met brutez eens
als ie hier foto's had gepost waren er minstens 6 pagina's vol met hoe cool hij er wel niet uitziet etc... en hoe mooi gedefinieerde armen hij wel niet had enzo weheh maar dat terzijde...
toch ben ik et met brutez eens
als ie hier foto's had gepost waren er minstens 6 pagina's vol met hoe cool hij er wel niet uitziet etc... en hoe mooi gedefinieerde armen hij wel niet had enzo weheh maar dat terzijde...
Als hij dezelfde tekst erbij had gepost had je precies dezelfde reacties gehad.
Het gaat niet egt om zijn fysiek, maar hoe zijn fysiek is in verhouding tot zijn ego.
ik versla Joris tijdens een partijtje benchen of pompen
ik ga met Joris een bakje friet met mayonaise eten.
ik daag Joris uit om met mij te dansen.
Stuur deze bon voor 15 november naar MAKS! - Kleerkast - Koning Albert II-laan 15 - 1210 Brussel en vertel waarom je met Joris wil daten. De twee dapperste MAKS!-lezers winnen de date.
Als hij dezelfde tekst erbij had gepost had je precies dezelfde reacties gehad.
Het gaat niet egt om zijn fysiek, maar hoe zijn fysiek is in verhouding tot zijn ego.
oh nee? misschien in dit forum niet, maar als et puur om bodybuilding (DUS FYSIEK) ging hier, had zn houding geen kont uitgemaakt...
tjah op et podium van de Olympia verkiezingen gaan ze ook echt alle kandidaten één voor één af met vragen van hoe lief ze wel niet zijn, en hoe bescheiden ze wel niet zijn? d8 et niet
zie et al voor me: arnold als olympia winner, kwam omdat ie huppelend aankwam met een bloemetje in zn hand voor een klein meisje whehehe
Weeral akkoord Homer , maar daar gaat het niet om. In dit artikel stond zijn ego centraal samen met zijn kijk op de zaken, en niet zijn fysiek op zich. Had iemand dit in PRO nieuws en foto's gepost, dan ging het enkel daar om.