MuscleMeat

Mooiste Stadion ''viert'' 70jarig jubileum

Kom op man. Je kan toch niet anders dan toegeven dat de gelredome er van de buitenkant uitziet als een loods. En ook van de binnenkant is het niet veel soeps. Dat stadion is meer gemaakt voor concerten imo, dan voor voetbal wedstrijden.

Mwah buitenkant is idd saai, maar ik hou wel van eenvoud. Binnenkant vind ikzelf goed te doen, alleen die grijze hoeken zien er niet uit. Maar daar komt verandering in als ik 't goed heb begrepen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is een mooi stadion. Als Cambuur zo'n stadion krijgt ben ik tevreden.

Dat van Arnhem is opzich ook niet lelijk trouwens. Vier mooie tribunes dicht op het veld, alleen die grijze hoeken en die ****ing lelijke constructie is k*t. Van buitenaf is het ook niet mooi.

Mooiste stadion is van volendam dat weet iedereen.

Kom op man. Je kan toch niet anders dan toegeven dat de gelredome er van de buitenkant uitziet als een loods. En ook van de binnenkant is het niet veel soeps. Dat stadion is meer gemaakt voor concerten imo, dan voor voetbal wedstrijden.

de buitenkant van gelredome lijkt op een gamma xl ,die dichte hoeken zijn ook geen streling voor het oog.

Met dichte hoeken zou hij mooier zijn. Maar helaas kost het te veel geld om de bedrijven daar uit te kopen:

Feijenoord en de kuip:
Dat is hetzelfde als een banketbakker die oudbakken koekjes verkoopt maar hij heeft wel een mooie vitrine.

mooi stadion, verkeerde club ;)

Vetste stadion waar ik ben geweest is jammergenoeg niet het NEC stadion maar de Nordbank Arena. ****ing ideaal. Zo moet een stadion zijn, alles klopt.

HV_Arsenal.jpg

Deze is toch wel de mooiste waar ik ben geweest

camp_nou.jpg

Terug
Naar boven