MuscleMeat

Moord op Romy & Savannah (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het is nog niet eens zeker of deze jongen het heeft gedaan, eerst afwachten of dit ook werkelijk zo is.
 
Verdachte zaak-Savannah zou uit huis worden geplaatst

De 16-jarige jongen die wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van Savannah uit Bunschoten, moest van de kinderrechter uit huis worden geplaatst. Dat bevestigt zijn advocaat aan RTL Nieuws.

De uithuisplaatsing zou op 7 juni ingaan, maar toen zat de jongen al vast vanwege zijn betrokkenheid in de zaak-Savannah.
 

Er is meer hoor dan alleen dat stukje..

De 16-jarige jongen uit Den Bosch die vastzit voor betrokkenheid bij de dood van Savannah Dekker (14) uit Bunschoten, moet begeleiding krijgen in ‘zijn laatste stap naar volwassenheid’. Hij moest daarom vanaf 7 juni voor een periode van vier weken uit huis worden geplaatst. Dat bevestigt de advocaat van de jongen tegen Omroep Brabant.

Volgens de advocaat heeft de maatregel onder meer te maken met het schoolverzuim van de jongen. Hij was vanaf september tot november vorig jaar niet op school verschenen. De rechtbank veroordeelde hem op 1 juni, de dag dat Savannah verdween, tot een voorwaardelijke werkstraf van vijftig uur met een proeftijd van twee jaar.

Onder toezicht
Er geldt ook een voorlopige ondertoezichtstelling (VOTS) van drie maanden. In die periode onderzoekt de Raad voor de Kinderbescherming de opvoedingssituatie van een kind.

Bossche verdachte (16) in zaak Savannah moest uit huis worden geplaatst voor begeleiding
 
? Ik post de essentie van het bericht, wil je meer lezen klik je op de link. Kind kan de was doen.

Als ik een RSS Feed wil hebben ga ik wel naar Outlook ;) Kinderlokker.
 
“Mensen denken bij het uit huis plaatsen van een kind vaak in extremen, maar dat is niet aan de orde in deze zaak. Zijn jongere broertje is bijvoorbeeld niet uit huis geplaatst”, aldus de advocaat.
Lol. Goeie argumentatie.
 
Back
Naar boven