XXL Nutrition

Moraaltest

Peiling Peiling Druk je op de knop? (Zie eerste post.)

• Ja

Stemmen: 206 68,9%
  • Nee

Stemmen: 93 31,1%

• Totaal stemmers
    299
Schrijf me maar even een miljoen over dan :rolleyes:

Ik zeg niet dat ik het heb.
In verhouding stelt een miljoen gewoon geen **** voor.
Dit is trouwens het standaard antwoord wat mensen hebben als ik zeg dat geld me weinig kan schelen. Alsof het me dan genoeg kan schelen om naar jou over te maken lol.

Dit is trouwens het standaard antwoord wat mensen hebben als ik zeg dat geld me weinig kan schelen. Alsof het me dan genoeg kan schelen om naar jou over te maken lol.

Je avatar klopt niet!

Zo'n dingetje er op zetten:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben eigenlijk wel benieuwd wat TS zou doen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, de meeste enquetes op dbb zijn een reëele weergave van de maatschappij, zoals we elke keer kunnen terugzien in het subforum politiek en religie.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, de meeste enquetes op dbb zijn een reëele weergave van de maatschappij, zoals we elke keer kunnen terugzien in het subforum politiek en religie.
Dat was niet wat ik zei. Het ging over dit specifiek topic.

Het is zelfs mogelijk dat het algemeen gesproken nog 'erger' is. Denk je niet dat in derdewereldlanden iedereen ja kiest?

Nee, ik zou niet drukken.

Wat kan mij iemand schelen die ik niet ken?
Alsof jij wakker ligt van al die aidskindjes die met bosjes tegelijk dood gaan.

Van hetzelfde denkniveau als "EVERYBODY WANTS TO BE A BODYBUILDER" vermoedelijk, of niet "mack10"?

Whoever destroys a soul, it is considered as if he destroyed an entire world. And whoever saves a life, it is considered as if he saved an entire world.

Uit de Talmoed. Maar toch zou ik op die knop drukken, misschien help ik net de nieuwe Hitler om zeep.

Omdat het enige wat jouw treft, het krijgen van die miljoen euro is zullen velen het doen, jij ziet niet wie er sterft, jij voelt het leed niet van degene die sterft en zijn/haar familieleden., jij staat er helemaal los van dus de dood van die persoon is alleen een stukje informatie wat jij in jouw hoofd hebt.

Terug
Naar boven