Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, mijn vrienden noemen me dan ook niet voor niets Mr. Passive. Sowieso, want de kans bestaat dat mijn lelijke dikke overbuurvrouw na het drukken dood neer valt en die kans laat ik niet gaan!
@retired: kaart voor doodsbedreigingen

Haha idd, als ze me nu de vraag zouden stellen of ik op de knop zou drukken en dat dan alle ja stemmers in dit topic dood zouden zijn zou ik nu ja stemmen!Pfff had niet gedacht dat er zulke paupers zich op dit forum zouden begeven!
Wat een triest zooitje.
Al zal je ze op een rijtje zetten schiet ik zonder mededogen een kogel door jullie hoofdje.

Ja, echte mannen hebben geen schuldgevoel. Zou het zelfs met trots doorvertellen. Heel misschien dat ik het niet doe als ik al 3 miljard of zo bezit.
Tuurlijk drukken!
Er valt 1 dode, maar ik heb een miljoen en stuur 100.000euro naar een ontwikkelingsland en ik red daar meerdere mensen van de dood.
Conclusie: Minder doden en ik ben 900.000 euro rijker!
Pfff had niet gedacht dat er zulke paupers zich op dit forum zouden begeven!
Wat een triest zooitje.
Al zal je ze op een rijtje zetten schiet ik zonder mededogen een kogel door jullie hoofdje.
Alleen zieke geesten hebben geen schuldgevoel, kijk naar de militairen, zelfs die moeten janken als hun maat gestorven is.
Beetje een ziekelijke beredenering: Eeen echte man kent geen schuldgevoel,echt weer een citaat van een verstandeloze!
Idd, want moraal is natuurlijk een statisch iets en is niet in verhouding met een persoonlijke levensvisie. Ook verdient iedereen die niet je persoonlijke moraal volgt de kogel, je bent dan ook helemaal niet hypocriet verder.Pfff had niet gedacht dat er zulke paupers zich op dit forum zouden begeven!
Wat een triest zooitje.
Don't feed the troll....Alleen zieke geesten hebben geen schuldgevoel, kijk naar de militairen, zelfs die moeten janken als hun maat gestorven is.
Beetje een ziekelijke beredenering: Eeen echte man kent geen schuldgevoel,echt weer een citaat van een verstandeloze!
Nope karma is a b*ch.
What goes around comes around.