MuscleMeat

Moraaltest

Peiling Peiling Druk je op de knop? (Zie eerste post.)

• Ja

Stemmen: 206 68,9%
  • Nee

Stemmen: 93 31,1%

• Totaal stemmers
    299
Pfff had niet gedacht dat er zulke paupers zich op dit forum zouden begeven!

Wat een triest zooitje.

Al zal je ze op een rijtje zetten schiet ik zonder mededogen een kogel door jullie hoofdje:mad::mad:.

Sowieso, want de kans bestaat dat mijn lelijke dikke overbuurvrouw na het drukken dood neer valt en die kans laat ik niet gaan!

@retired: kaart voor doodsbedreigingen

Laatst bewerkt:
Wat een zwakke en passieve levensinstelling.

:roflol:, mijn vrienden noemen me dan ook niet voor niets Mr. Passive.

Maar is te zien in welke situatie natuurlijk. Moest ik zomaar voor de keuze gezet worden als ware het door een soort goddelijke hand die mij een bak geeft met 2 knoppen kies ik natuurlijk voor Ja. Moest het de mensheid zelf zijn die mij voor die keuze zet door een extreme situatie waar ik in terecht ben gekomen zou ik natuurlijk passen.

Laatst bewerkt:
Als ik degene die ik moet killen niet hoef te zien zeker. moet ik de persoon wel zien, dan weet ik het niet...

Dit is een gewetens topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zit er een limiet aan het aantal keren drukken? Ik wil namelijk mijn steentje wel bijdragen om wat aan de overbevolking te doen.

Wat een triest zooitje.

Al zal je ze op een rijtje zetten schiet ik zonder mededogen een kogel door jullie hoofdje:mad::mad:.
Haha idd, als ze me nu de vraag zouden stellen of ik op de knop zou drukken en dat dan alle ja stemmers in dit topic dood zouden zijn zou ik nu ja stemmen!

Mezelf dan niet meegenomen natuurlijk. :D

Laatst bewerkt:
Ja, echte mannen hebben geen schuldgevoel. Zou het zelfs met trots doorvertellen. Heel misschien dat ik het niet doe als ik al 3 miljard of zo bezit.

Tuurlijk drukken!
Er valt 1 dode, maar ik heb een miljoen en stuur 100.000euro naar een ontwikkelingsland en ik red daar meerdere mensen van de dood.

Conclusie: Minder doden en ik ben 900.000 euro rijker!

Ja, echte mannen hebben geen schuldgevoel. Zou het zelfs met trots doorvertellen. Heel misschien dat ik het niet doe als ik al 3 miljard of zo bezit.

Alleen zieke geesten hebben geen schuldgevoel, kijk naar de militairen, zelfs die moeten janken als hun maat gestorven is.

Beetje een ziekelijke beredenering: Eeen echte man kent geen schuldgevoel,echt weer een citaat van een verstandeloze!

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

Tuurlijk drukken!
Er valt 1 dode, maar ik heb een miljoen en stuur 100.000euro naar een ontwikkelingsland en ik red daar meerdere mensen van de dood.

Conclusie: Minder doden en ik ben 900.000 euro rijker!

Post jij vanuit Utrechtse vught?

Wat een triest zooitje.

hahahaha.

I guess you didn't see what you did there.

Alleen zieke geesten hebben geen schuldgevoel, kijk naar de militairen, zelfs die moeten janken als hun maat gestorven is.

Beetje een ziekelijke beredenering: Eeen echte man kent geen schuldgevoel,echt weer een citaat van een verstandeloze!

Gaat toch niet over een maat o.i.d van me. Dan nog, voor een miljoen wil ik best een vriend verliezen.

• Topic Starter Topic Starter

Wat een triest zooitje.

Idd, want moraal is natuurlijk een statisch iets en is niet in verhouding met een persoonlijke levensvisie. Ook verdient iedereen die niet je persoonlijke moraal volgt de kogel, je bent dan ook helemaal niet hypocriet verder.

Realiteit zorgt ervoor dat ik zo rap mogelijk op de knop zou drukken, omdat er hier iemand 10x drukt :mad:, in de hoop dat die persoon dan sterft.

Los van dit zou ik het nog altijd doen

Nope karma is a b*ch.
What goes around comes around.

Don't feed the troll....

Geen troll actie, ik ben serieus. Voor een miljoen doe ik aardig wat dingen.

fok it, ik zou het niet doen.

Terug
Naar boven