MuscleMeat

Morgen deca

:lol: :roflol: ga eens trainen en goed eten ipv. allerlei shizzle te spuiten enz.

alles is al gezegd,beter eten en beter leren!

iets zegt me dat hij vandaag toch de deca zal zetten :)

beetje overdreven heren, help liever of reageer niet

@tjeerd,
het hoeft niet zo te zijn dat je voeding per definitie slecht is hoor.
Je eet best behoorlijk zo te zien maar weinig variatie en daarbij komt dat het moeilijk te beoordelen is (6 boterhammen, zegt niet zoveel).
Post eens een voedingsschema waarbij je laat zien hoe je verhoudingen tussen eiwitten, vetten en koolhydraten liggen.
Op dit forum is daar genoeg over te vinden als je niet goed begrijpt wat ik bedoel.
Ga maar eens lezen in de voedingssectie, en ga jezelf gelijk beter verdiepen op het gebied van aas (anabolen steroiden). Hier is ook genoeg over te vinden op dit forum.

succes

Wie zegt dat die 6 boterhammen niet misschien met 200 gram kipfiletplakjes is??

Wat een klote reacties meteen weer zeg...

Wie zegt dat die 6 boterhammen niet misschien met 200 gram kipfiletplakjes is??

Wat een klote reacties meteen weer zeg...

:roflol:

on topic: geen deca only gast
lees je eerst is even beter in over a.a.s.

indien je 200mg per week gaat zetten
zet er dan minumum 250mg testosteron naast ;)

Ey loop je me nou uit te lache :P

Imo moeten dit soort topics direct gesloten worden. Er zijn er veel te veel van deze op dbb de laatste tijd, het haalt het niveau echt COMPLEET naar beneden.

denk dat deze gast nu toch 2 keer nadenkt, voordat hij zo maar deca spuit
hoop ik toch

dus niet totaal onnuttig dergelijke topics lijkt me :)

slotje

mja dit topic lijkt me ook eer een flauwe grap ofzo
idd slotje

als ik jou was zou ik stoppe met traine gelijk. sjonge jonge

dit is je 1e spuit kuur he zo af te leiden van je begin post

deca op 200 mg is oke maar je moet niet veel verwachten, ik zou hem tog op 400 gooien met test ernaast ;)

Deca 200mg als tweede kuur is niks mis mee hoor...kan je heus wel wat mee winnen. Of het verstandig is, dat is ten tweede. Mijn ervaring op 200mg per week is ok, maar voor je libido niet.

beetje overdreven heren, help liever of reageer niet

@tjeerd,
het hoeft niet zo te zijn dat je voeding per definitie slecht is hoor.
Je eet best behoorlijk zo te zien maar weinig variatie en daarbij komt dat het moeilijk te beoordelen is (6 boterhammen, zegt niet zoveel).
Post eens een voedingsschema waarbij je laat zien hoe je verhoudingen tussen eiwitten, vetten en koolhydraten liggen.
Op dit forum is daar genoeg over te vinden als je niet goed begrijpt wat ik bedoel.
Ga maar eens lezen in de voedingssectie, en ga jezelf gelijk beter verdiepen op het gebied van aas (anabolen steroiden). Hier is ook genoeg over te vinden op dit forum.

succes

Nee iemand vraagt wat TEST is in de AS sectie serieus nemen?
Get a Life:rolleyes:

hahaha hey bro...
reply:ja man
spuit effe wat deca dan en beetje test...
reply:ja maarre wat is test dan?
Boeien schijt aan gewoon spuiten.

ontopic:

Lees eerst eens effe wat verder dan je neus lang is en kom met een duidenlijk voedingsschema en verdiep je in de middelen die je wilt gebruiken.
De voor en nadelen van elk middel hoeveel te pakken enz, enz.
Anders begin je aan iets waarvan je niks weet is gewoon erg stom vind je niet!?

succes

500 karmapunten erop dat hij toch aan het injecteren is gegaan

flauw topic

wat is test??? ik lig in een deuk

Hmmm

wel ik begrijp de reacties hier ergens wel... Maar denk niet dat deze zo hard nodig zijn... Als ik dit zo zie, denk ik dat de TS toch WEL gaat injecteren... en wat hij ni meer zal doen is om dit forum komen omdat hij ziet dat hij er toch niets aan heeft...

Ik zeg niet dat men moet zegge dat het goed is wat hij doet... maar hem mss wat helpen en hem in de betere richting sturen... Iemand dat zijn spul al heeft kan je onmogelijk stoppen om het te gebruiken. Wat we wel kunnen doen is hem een beetje op weg zetten dat er minder erge dingen kunnen gebeuren...

Mss hem op een rustige manier zeggen dat hij als hij zo eet, niets van gaat overhouden ok... En trouwens als hij kuurt en hij ziet dat hij na 2 maand terug niets heeft. Denk ik wel da hij dan gaat door hebben dat er iets mis was met voeding, rust of training en zal daar dan wel iets aan veranderen...

greetz

O.

Terug
Naar boven