AndroidHealthClinic

Morgen deca

ieder mens is anders jongens. jij bijv gaat er wel op en je buurman niet. boeiend

Komaan Ciko, beetje serieus blijven he.

Brood is geen ideale KH-bron.

Ik doe zelfs de moeite niet om daar een opzoeking over te doen. dat is common knowledge.

Hoe je hierop komt snap ik niet. Brood is een prima KH- bron MITS het granen/ volkorenbrood is.

Ik heb me nooit verdiept in AAS en zelfs ik weet wat Test is :roflol:

Ciko.. je gaat als een trein.. ben jij ook aan het staken?

ot: brood is goed combi is beter!

geen woord tegen brood , brood geeft mij de power van een bull dus nokke aub

Zie die zemmel haten op brood, tfoee.

gaat TS nog reageren? :)

want morgen Deca
is ondertussen al eer gisteren ;)

tuurlijk niet. Hij zocht geen advies, hij zocht gewoon goedkeuring. Hij heeft die hier niet gehad dus gaat hij die maar ergens anders zoeken.

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik heb dace met test en dibol 40MG
En ik train 5 dagen in de week.
Jullie vinden me eten niet goed., Maar ik kan er wel mee leven. ik groei anders wel.
Maar hier zijn gasten die praten zo veel. en die zien er zelf niet eens uit. Maar kunnen heelle avond hier praten maar ik ben dan gewoon lekker aan het trainen. En zijn er gasten die zegn Goed eten. Nou goed trainen helpt ook.
Maar als je gewoon iets wil vertelen wat me helpt Graag. Maar niet van die onzin!!

Vocht vasthouden kan je met elk voedsel :D

en wat bedoel je daar mee.
vind je ook dat ik slecht eet dan ?

en wat bedoel je daar mee.
vind je ook dat ik slecht eet dan ?

Ligt er geheel aan wat je op je broodjes doet, zo te zien eet je wel een pak brood ervan weg en lijkt het wel genoeg alles bij elkaar. Mensen die zeggen dat je voeding niet goed is zijn erg kortzichtig.
Ik zou bij elke 6 broodjes iets van 200gram kipfile doen of varieren met ander vlees en geen zoete rommel erop en pindakaas is ook niet zo heel boeiend om je aan vol te eten. Vlees is de beste eiwitbron !

En brood is gewoon prima zo lang je het maar bruin brood is. ;)

Ik eet bruin.. met kaas appelstroop eet geen zuiker en bijna geen vet.
Ik eet 1 helle brood.

Ik eet bruin.. met kaas appelstroop eet geen zuiker en bijna geen vet.
Ik eet 1 helle brood.

Nou dat is best veel hoor, maar ik zou de appelstroop vervangen voor kipfile of ander vleeswaar. En vet hoef je niet zo bang voor te zijn zo lang je oplet waar dat vet vandaan komt. Dierlijk en plantaardig vet is goed (Y) transvetten en andere rommel in bijvoorbeeld een pizza en patat is slecht.

Whahaha al 2e kuur.. flink wat geld kwijt .. je zegt je eet geen suiker en geen vet

en daarna zeg je dat je brood met kaas en stroop eet.. kom op gast rofl...

HANG slotje pleaseeeeeee with sugar on top........oh nee eet geen suiker......of toch wel?

Brood rules

kaas = vet
appelstroop = suiker

Terug
Naar boven