AndroidHealthClinic

Morgen deca

Ik ben Tjeerd
Ik ben 24 jaar. weeg 87KL ben 180L en vet weet ik zo nog niet dat weet ik vrijdag.

heb al een x methandrostenolone gehad 10MG 6 weekjes lang maar niet echt veel mee gehaald.
Maar morgen gaat een maat van me Deca zetten in me been dan dan 10 weeken lang.

Wat vinden jullie hier van ?

Ik vind je een idioot :)

WAHAHA !

Je lapt ALLE basisregels van kuren aan je spreekwoordelijke laars:

1) lees je in !
2) enkel deca ? dom ! --> enkel testo; ok. enkel deca: niet ok. in dat laatste geval testo toevoegen

PS; welke hoeveelheid deca ga je laten zetten ?

6,15 3 boterhamen
9,30 6 boterhamen
12,00 6 boterhamen
15,00 fruit
16,20 2 boterhamen jogert met müsli dikke bak vol
18,00 Rijst met kip en wat groeten 400g rijst 300g kip
21,00 2 boter hamen appel en jpgert met musli

Kerel !

Vergeet het kuren.

Leer eerst eten.

Jij bezorgt BB'ers die AS gebruiken een slechte naam:

Ik weet niks
ik kan niks
ik eet niks
en liefst van al train ik niks
maar ik kuur lekker wel

En als ik dan niet bijkom, dan had ik slechte spullen !

dit is je 1e spuit kuur he zo af te leiden van je begin post

deca op 200 mg is oke maar je moet niet veel verwachten, ik zou hem tog op 400 gooien met test ernaast ;)

Waarom op 400? Eerste spuit kuur.

Test 250 - Deca 200.... minstens 8 kilo winst met fatsoenlijk schema.

Hmmm

wel ik begrijp de reacties hier ergens wel... Maar denk niet dat deze zo hard nodig zijn... Als ik dit zo zie, denk ik dat de TS toch WEL gaat injecteren... en wat hij ni meer zal doen is om dit forum komen omdat hij ziet dat hij er toch niets aan heeft...

Ik zeg niet dat men moet zegge dat het goed is wat hij doet... maar hem mss wat helpen en hem in de betere richting sturen... Iemand dat zijn spul al heeft kan je onmogelijk stoppen om het te gebruiken. Wat we wel kunnen doen is hem een beetje op weg zetten dat er minder erge dingen kunnen gebeuren...

Mss hem op een rustige manier zeggen dat hij als hij zo eet, niets van gaat overhouden ok... En trouwens als hij kuurt en hij ziet dat hij na 2 maand terug niets heeft. Denk ik wel da hij dan gaat door hebben dat er iets mis was met voeding, rust of training en zal daar dan wel iets aan veranderen...

greetz

O.

Nee, zo verdraagzaam zijn wij niet...

Weet je waarom ?

Omdat er een stickie is die zegt: EERST LEZEN !

En uit drie vierde van die idiote topics blijkt dat men gewoon de moeite niet doet om wat te lezen.

Dit ruikt weer naar bevestiging zoeken ipv informeren alvorens eraan te beginnen.

PS: ik heb wel goede raad gegeven:

INLEZEN en ETEN !

waarom nog reageren?? die gast is weg. en leest dit toch niet

idd, op alle BB-forums zou het anabolengedeelte moeten afgesloten worden, want gewoon doordat zoiets gewoon bespreekbaar is op een openbaar forum grijpen er veel gasten naar die er zker niet rijp voor zijn, ik hou mijn hart vast, moesten er jongens van 16j al beginnen spuiten.
ik lees hier soms eens uit nieuwsgierigheid, maar denk niet er ooit aan te beginnen, als je pas als veertiger begint heb je toch geen wedstrijdambities meer, en zie dan het nut van AAS niet in voor mezelf.
Het is een keuze die ieder voor zichzelf maakt, maar idd ik vind dat het gevaarlijk is dat dit zo openbaar hier op het forum komt , waar 16 jarigen het ook kunnen lezen

idd, op alle BB-forums zou het anabolengedeelte moeten afgesloten worden, want gewoon doordat zoiets gewoon bespreekbaar is op een openbaar forum grijpen er veel gasten naar die er zker niet rijp voor zijn, ik hou mijn hart vast, moesten er jongens van 16j al beginnen spuiten.
ik lees hier soms eens uit nieuwsgierigheid, maar denk niet er ooit aan te beginnen, als je pas als veertiger begint heb je toch geen wedstrijdambities meer, en zie dan het nut van AAS niet in voor mezelf.
Het is een keuze die ieder voor zichzelf maakt, maar idd ik vind dat het gevaarlijk is dat dit zo openbaar hier op het forum komt , waar 16 jarigen het ook kunnen lezen

Daar ben ik niet mee akkoord.

Een aantal van de mensen die hier meelezen kunnen zich op die manier een goed beeld vormen wat kuren inhoudt. En bijgevolg op een relatief geïnformeerde manier weten waaraan ze beginnen.

Voor die mensen is het forum nuttig.

PS; en voor die sukkels zoals de TS; die beginnen er hoe dan ook aan, forum of niet. Wij kunnen ze mss evt nog op het juiste pad brengen...

eigenlijk heb je gelijk builderke, en daarbij, tja het internet is groot he, halen die snotneuzen het niet hier van op het forum, dan iztten ze elders op het internet te snuisteren.
Idd kan nuttig zijn voor mensen die wel verstandig iets willen doen met AAS na geneog ervaring met training en voeding.
Daarom lees ik hier ook af en toe mee, is nu nog vbeel te vroeg, nog geen 7 maand bezig, en zoals ik al zei als ik geen wedstrijdambities heb liever neit, maar zeg nooit nooit he, moest er later een licht kuurtje komen, informatie kan nujttig zijn

Haha, van kuren weet ik niet zoveel (reden te meer om het ook niet te doen) maar van je voedingsschema klopt werkelijk geen hout.

zou het schema niet eens gebruiken als ik niet zou trainen!

stom schema.. ik weet niets van kuren maar ben weereen stukje wijzer geworden dus dit deel van het forum mag blijven!

damn was ik maar begonnen op mijn 16de

Terug
Naar boven