- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar een product dat enkel bedoeld is om een pump aan je training te geven? Hoe kan dat nu een anabole werking hebben? Dat is mijn punt.
was sanca ook niet positief bevonden door 1 of andere stof uit een pré wo booster
Dat is net het leuke in België... Je kan altijd wel ergens Belgisch kampioen in zijn, in jouw leeftijds- of gewichtsklasse![]()

Alle respect, maar in welke leeftijdscategorie ga je?
Een kennis van de gym was ook belgisch kampioen in zijn klasse gewichtheffen, bleek dat er 3 deelnemers waren![]()
ik ging voor de -67,5 kg , ik woog uiteindelijk 66,8 kg , ik heb 130 gesquat , 85 kg benchpress unequiped , ben 16 jaar en ik train vanaf september
Spieropbouwend/ weefselafbrekend. Ik blijf wachten op het antwoord op mijn vraag.
+1
Er zijn bijna geen powerlifters die GEEN belgisch kampioen zijn
Als je ook maar enig belang hecht aan een volstrekt inhoudsloze titel dan ben je in deze sport verkeerd bezig.
(En als je aan je vrienden gaat rondbazuinen dat je "kampioen" bent maak je jezelf redelijk belachelijk)
Lift voor jezelf, echte competitie bestaat enkel internationaal !
@ topic starter : vergeet al die supplementen, belangrijkste is om je de dagen voor de wedstrijd goed op te laden (koolhydraten !)