XXL Nutrition

Moskee over studentencabaretier: 'Hij moet dood van de Islam'

Hoezo allebei fout ???

T in de meeste cabaretshows worden grapjes over allerlei bevolkingsgroepen, religies ,taboes , homo's etc etc gemaakt. Deze moeten niet serieus genomen worden. Als je dat wel doet laat je je enorm kennen en pas je totaal niet in onze westerse samenleving........
Natuurlijk niet, maar soms gaat men gewoon te ver. Alsof ik niet weet dat er grapjes over vanalles gemaakt worden, denk dat ik al meer cabaret gezien heb dan velen hier. Als je bevolkingsgroepen echt gaat kwetsen en constant afzeiken ben je echter helemaal fout bezig, zou me niet verbazen als dit hier het geval was, waarom denk je dat ze op het podium komen en gaan schelden bij deze kerel. Zie ik niet bij andere cabaretiers gebeuren....zegt genoeg

En dat er vaak geen grapjes over joden en christenen gemaakt worden is dikke bull! Je hebt je er lekker in verdiept.......
Ja ik heb me er zelfs goed in verdiept, vaak genoeg lacht men met Christenen, maar soms is het eerder gericht op de Moslims, zoals bij deze kerel. Zou me niets verbazen als hij zelf extreem rechtse trekjes had.

Ik ben zelf juist eerder liberaal/nationalistisch// centrum rechts, maar ben wel kritisch voor mensen die de samenleving alleen verharden en tegen elkaar opzetten.

moslimgrappen zijn zo populair omdat die gasten altijd happen.

Nou wat een leuke grappen had ie trouwens ook over moslims, zo goedkoop.:rolleyes:

Ja ik heb me er zelfs goed in verdiept, vaak genoeg lacht men met Christenen, maar soms is het eerder gericht op de Moslims, zoals bij deze kerel. Zou me niets verbazen als hij zelf extreem rechtse trekjes had.

Ik ben zelf juist eerder liberaal/nationalistisch// centrum rechts, maar ben wel kritisch voor mensen die de samenleving alleen verharden en tegen elkaar opzetten.

Je hebt je er goed in verdiept zeg je? :roflol:

Er staat in de beginpost dat het om een klein gedeelte van z'n show gaat. Enkele grappen. Ik ken mensen die erheen geweest zijn en het valt reuze mee. Het is alleen opgeblazen door enkele mensen zonder humor of zelfspot. Verder spot deze man ook met christenen...........

:: Ewout & Etienne :: Onze Vader

En dan je aanname dat hij nog weleens extreem rechts zou kunnen zijn :rolleyes:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Laten we even eerlijk zijn zeg, homo's, vrouwen, n*gers, christenen enzovoort worden in de gemiddelde show minstens net zo hard in de zeik genomen, NOOIT hoor je één kik van die groepen. Sterker nog, de meeste cabaretiers zeggen al tijdens hun shows als het over moslims gaat 'ho hier moet ik oppassen mensen', zoals Hans Teeuwen, Youp van 't Hek en die Arnout Jansen ook tijdens zijn show, andere grappenmakers komen er eerlijk vooruit dat ze het überhaubt niet meer durven, en terecht, het is gewoon levensgevaarlijk.

Ja doe het maar, zet me maar weg als onruststoker. Waar maak ik me immers druk om? Er wordt alleen maar stelselmatig opgeroepen tot moord tegenover honderden mensen in de eerste de beste moskee waar je je licht opsteekt, big deal. :rolleyes:

Laten we even eerlijk zijn zeg, homo's, vrouwen, n*gers, christenen enzovoort worden in de gemiddelde show minstens net zo hard in de zeik genomen, NOOIT hoor je één kik van die groepen. Sterker nog, de meeste cabaretiers zeggen al tijdens hun shows als het over moslims gaat 'ho hier moet ik oppassen mensen', zoals Hans Teeuwen, Youp van 't Hek en die Arnout Jansen ook tijdens zijn show, andere grappenmakers komen er eerlijk vooruit dat ze het überhaubt niet meer durven, en terecht, het is gewoon levensgevaarlijk.

Dat zijn 1 of 2 grappen op een show, niet een avondvullend 'moslim grapjes' programma.

Big difference.

Ja doe het maar, zet me maar weg als onruststoker. Waar maak ik me immers druk om? Er wordt alleen maar stelselmatig opgeroepen tot moord tegenover honderden mensen in de eerste de beste moskee waar je je licht opsteekt, big deal. :rolleyes:

Ja joh, de eerste de beste moskee nog wel. :o

Ik zal niet ontkennen dat er een aantal zeer radicale moskeeen zijn waar idd haat gepredikt wordt, maar dat is maar een bepaald percentage van de moskeeen. Dus svp niet zo generaliseren, want dan ben je idd aan het trollen.

MRJ heeft een maroc vriendin:)

Omdat?

Storm in glas water.
En idd bart, dit heeft geen moer te maken met islam. Die vent die het roept is gewoon achterlijk en goh laat het nou net een moslim zijn.
Als het een christen was geweest had je er niemand over gehoord.

Tegenwoordig wordt alles wat een moslim zegt breed uitgemeten.
Ik keur hetgeen wat die gast roept niet goed maar om nou alles meteen vet gedrukt in de krant te gooien. Mensen tegen elkaar opzetten en onrust stoken, dat krijg je hier van.
In elke religie heb je mafkezen rondlopen...

Kus

Is gewoon een manier van een normaal onbekende oninteressante imam om wat naams bekendheid te werven bij je toch al niet zo snuggere lotgenoten,zo zet je jezelf op de kaart met je baard!!!!!

Dat zijn 1 of 2 grappen op een show, niet een avondvullend 'moslim grapjes' programma.

Big difference.

Ook jij hebt je er goed in verdiept J. Check de openingspost of de link naar de website van de cab! Er staat een klein deel van zijn show , enkele grappen........:rolleyes:

Verder maakt hij ook grappen over Christenen en andere religies.

Ook jij hebt je er goed in verdiept J. Check de openingspost of de link naar de website van de cab! Er staat een klein deel van zijn show , enkele grappen........:rolleyes:

Verder maakt hij ook grappen over Christenen en andere religies.

Hij maakt ze toch een stuk meer en kwetsender dan eerder genoemde andere cabaratiers.

Verder is al naar voren gekomen dat het allemaal wel meevalt. Helaas dus voor de vaste moslimbashers wordt er niet dagelijks in alle moskeeen haat en verdoemenis gepreekt.

Maybe volgend topic meer geluk om eea te kunnen generaliseren. :thumbup:

Hij maakt ze toch een stuk meer en kwetsender dan eerder genoemde andere cabaratiers.

Heb je z'n voorstelling gezien dan? Ik vind de grappen aardig meevallen......

Verder moet je gewoon bij een cabaretvoorstelling wegblijven als je niet tegen grappen kunt die jezelf aangaan.

Edit: En wanneer gaat een grap te ver? De hele islam stond op z'n kop bij cartoons die imo ook niets voorstelden. Aanstellers.....

Verder is al naar voren gekomen dat het allemaal wel meevalt. Helaas dus voor de vaste moslimbashers wordt er niet dagelijks in alle moskeeen haat en verdoemenis gepreekt.

Maybe volgend topic meer geluk om eea te kunnen generaliseren. :thumbup:

Ik ben geen vaste moslimbasher en zal dat nooit worden J. Lekker laag bij de grondse opmerking :(

Ik heb het nu alleen over deze situatie en daar is de schuldige , wie het ook moge zijn Bezoeker of hele moskee , gewoon fout.

En als iedereen elkaar dan na gaat praten zonder dat men de inhoud van zijn shows kent. Jij had het zelfs over een avondvullendprogramma :roflol: En bewijs dat je er geen ruk vanaf wist......

Bij wijze van spreken J :D

Terug
Naar boven