- Waardering
- 3.208
Natuurlijk niet, maar soms gaat men gewoon te ver. Alsof ik niet weet dat er grapjes over vanalles gemaakt worden, denk dat ik al meer cabaret gezien heb dan velen hier. Als je bevolkingsgroepen echt gaat kwetsen en constant afzeiken ben je echter helemaal fout bezig, zou me niet verbazen als dit hier het geval was, waarom denk je dat ze op het podium komen en gaan schelden bij deze kerel. Zie ik niet bij andere cabaretiers gebeuren....zegt genoegHoezo allebei fout![]()
T in de meeste cabaretshows worden grapjes over allerlei bevolkingsgroepen, religies ,taboes , homo's etc etc gemaakt. Deze moeten niet serieus genomen worden. Als je dat wel doet laat je je enorm kennen en pas je totaal niet in onze westerse samenleving........
Ja ik heb me er zelfs goed in verdiept, vaak genoeg lacht men met Christenen, maar soms is het eerder gericht op de Moslims, zoals bij deze kerel. Zou me niets verbazen als hij zelf extreem rechtse trekjes had.En dat er vaak geen grapjes over joden en christenen gemaakt worden is dikke bull! Je hebt je er lekker in verdiept.......
Ik ben zelf juist eerder liberaal/nationalistisch// centrum rechts, maar ben wel kritisch voor mensen die de samenleving alleen verharden en tegen elkaar opzetten.