AndroidHealthClinic

Moskee over studentencabaretier: 'Hij moet dood van de Islam'

Ik ben geen vaste moslimbasher en zal dat nooit worden J. Lekker laag bij de grondse opmerking :(

Bedoelde het in het algemeen. Wie de schoen past...

Ik heb het nu alleen over deze situatie en daar is de schuldige , wie het ook moge zijn Bezoeker of hele moskee , gewoon fout.

True. Maar de ophef is onnodig voor zo'n klein incident.

En als iedereen elkaar dan na gaat praten zonder dat men de inhoud van zijn shows kent. Jij had het zelfs over een avondvullendprogramma :roflol: En bewiijs dat je er geen ruk vanaf wist......

Ach gut, had ik het even tussen aanhalingstekens moeten zetten voor je? Maybe dat dan duidelijk was dat ik daarmee bedoelde dat er wel degelijk een groot verschil zit tussen die ene grap per show van Youp en de meerdere van grappen over godsdiensten van deze kerel? :yawn:

Ah.

• Topic Starter Topic Starter
Dat zijn 1 of 2 grappen op een show, niet een avondvullend 'moslim grapjes' programma.

Big difference.

Er worden in die show van die jongen 2 grapjes ofzo gemaakt over moslims, zeker niet meer dan over andere 'groepen'.

Ja joh, de eerste de beste moskee nog wel. :o

Ik zal niet ontkennen dat er een aantal zeer radicale moskeeen zijn waar idd haat gepredikt wordt, maar dat is maar een bepaald percentage van de moskeeen. Dus svp niet zo generaliseren, want dan ben je idd aan het trollen.

Ik denk niet dat folia eerst een onderzoek onder honderden moskeeën heeft gedaan om te bepalen in welke moskee ze het beste een haatdragend verhaal konden registreren, omdat zij de moslims zo graag bashen. Vandaar dat ik zei 'eerste de beste'. Jammer dat je je zo vijandig naar me opstelt.

Het was gister trouwens ook op 1Vandaag, daarin valt ook het bewuste grapje over moslims te zien:

Uitzendinggemist.nl

Ik denk niet dat folia eerst een onderzoek onder honderden moskeeën heeft gedaan om te bepalen in welke moskee ze het beste een haatdragend verhaal konden registreren, omdat zij de moslims zo graag bashen. Vandaar dat ik zei 'eerste de beste'.

Dus je bent het dan met de stelling eens dat deze 'eerste de beste' refereerd aan een toevalstreffer?

Jammer dat je je zo vijandig naar me opstelt.

LOL, omdat ik mij niet kan vinden in jouw uitspraak ben ik in ene vijandig?

• Topic Starter Topic Starter
Dus je bent het dan met de stelling eens dat deze 'eerste de beste' refereerd aan een toevalstreffer?

LOL, omdat ik mij niet kan vinden in jouw uitspraak ben ik in ene vijandig?

Ja ben ik met je eens. Ik hoop en neem aan dat het niet in elke moskee zo toegaat.

Het kwam op mij vijandig over, maar gelukkig maar als het niet zo is dan. :)

De uitspraak is dus gedaan door een iman recht uit marokko. Waarom halen ze in godsnaam zo'n extremist naar hier? ???

Mensen met welk geloof dan ook moeten begrijpen dat Cabaratiers de kost verdienen met het maken van grappen (vaak over andere mensen of bevolkingsgroepen). Cabaretiers zijn een cultureel erfgoed van Nederland, omdat er in ons land nog zoiets heerst als vrijheid van meningsuiting.

als moslims reageren op alles wat er over hun geloof negatief wordt gezegd...
als katholieken reageren op alles wat er over hun geloof negatief wordt gezegd
als protestanten reageren op alles wat er over hun geloof negatief wordt gezegd
als boedisten reageren op alles wat er over hun geloof negatief wordt gezegd
als hindoeisten
....
dan is het einde zoek

Terug
Naar boven