XXL Nutrition

Moslims willen actie tegen islamhaat

Die opmerking van die mafkees: "Geen vrijheid zonder grenzen" Haha, en wie gaat dan bepalen waar die grenzen liggen? Toch zeker niet zo'n mafkees die bidt tot Allah!

Daarin heeft ie toch gewoon gelijk ?
Er bestaat niet zoiets als 'totale vrijheid'. Alles heeft zijn grenzen. Tot hoever het gaat, daar bestaan er discussies over.

Moslims zijn de joden van de jaren 0 :D

Daarin heeft ie toch gewoon gelijk ?
Er bestaat niet zoiets als 'totale vrijheid'. Alles heeft zijn grenzen. Tot hoever het gaat, daar bestaan er discussies over.

OIC-voorzitter Abdoulaye Wade, de president van Senegal, zei dat vrijheid van meningsuiting niet hetzelfde kan zijn als vrijheid van godslastering. "Er bestaat geen vrijheid zonder grenzen", aldus Wade.

gods·las·te·ring (dev; godslasteringen)
1 (geen meervoud) beschimping van God
2 vloek

Godslastering moet gewoon kunnen hoor. :D

als ze er actie tegen willen moeten ze het volk eerst normen en waarden bijbrengen.Dan gebeurd derest vanzelf.

Grenzen van vrijheid van meningsuiting ? het is heel simpel.de grens ligt bij geweld.Je mag dus zeggen wat je wilt.

:Dheb ik dat ooit gedaan dan?

De koningin is een geval appart.

het gaat el echt ver vind ek

alles wat niet met ons is is tegen de wet?

als ze er actie tegen willen moeten ze het volk eerst normen en waarden bijbrengen.Dan gebeurd derest vanzelf.

als er iets is wat moslims hebben is het waarden en normen. Niet dezelfde als de onze, maar ze hebben ze wel degelijk.
tevens is de islam een woestijngodsdient, net zoals hetjudaisme en het christendom. Deze religies lijken extreem veel op elkaar.

Maar staar je vooral blind op de verschillen!

dat is een walgelijke opmerking. Zullen we maar hetzelfde zeggen over de holocaustslachtoffers?

Waarom is dit een walgelijke opmerking als ik vragen mag ? Als je op bepaalde zaken met extreem geweld reageert dan is het toch zeer begrijpelijk dat er een 'islamhaat' bij sommigen optreedt.

als er iets is wat moslims hebben is het waarden en normen. Niet dezelfde als de onze, maar ze hebben ze wel degelijk.
tevens is de islam een woestijngodsdient, net zoals hetjudaisme en het christendom. Deze religies lijken extreem veel op elkaar.

Maar staar je vooral blind op de verschillen!

Als je naar een ander land verhuist dan is het toch normaal dat je jezelf aanpast aan de waarden en normen van dat land ?

• Topic Starter Topic Starter
dat is een walgelijke opmerking. Zullen we maar hetzelfde zeggen over de holocaustslachtoffers?

Telkens als ik met de Islam in contact kom erger ik mij, echt wel telkens.
Daarnet nog, ik wil naar de Carrefour rijden achter een plasma tv, hier even verder op twee Turken aan het praten tegen elkaar..in hun auto op straat. Dat ze maar wachten achter ons, durf je te claxoneren dan strand het op een gevecht. Ok eenmaal in de carrefour een Turk voor mij 'echt de laagste prijs voor tv? Ik wil dat jij naar baas belt om te vragen nog iets afdoen'...
Om maar mijn ergernis te vertellen op 3 uurtjes tijd;)
Eenmaal naar huis rij ik voorbij een ex charmant marktpleintje in de buurt wat op heden allemaal moslimwinkels geworden zijn. Nederlands is een ongekende taal daar..
En er zijn nog 100 op en aanmerkingen maar een vinger doet pijn van die tv zo ver te dragen naar de wagen;)

Telkens als ik met de Islam in contact kom erger ik mij, echt wel telkens.
[...]

Het is heel simpel: je bent gewoon een racist. Het kan gewoon niet anders. De Islam is één en al vrede. Kijk maar naar spiermans. (ow wacht, dat is misschien niet het al te beste voorbeeld. :D)

• Topic Starter Topic Starter
Het is heel simpel: je bent gewoon een racist. Het kan gewoon niet anders. De Islam is één en al vrede. Kijk maar naar spiermans. (ow wacht, dat is misschien niet het al te beste voorbeeld. :D)

jaja tuurlijk ik oordeel niet op basis van huidskleur en afkomst dus rascist zit er niet in, ik stel enkel maar dingen vast dagelijks:)

Terug
Naar boven