Fitness Seller

Moslimsstudenten weigeren lessen

Kom met een betere bron dan zwamneus of groepslog of er gaat een slot op. Deze twee bronnen citeren elkaar met een wazig 'nieuwsbericht'.

Zelf al gevonden : Muslim medical students get picky - Times Online

Voortaan graag een respectabele bron i.p.v. 1 of andere wazige site met een vooringenomen mening.

Nou lekker dan

Elke opleiding heeft duidelijke regels mbt teveel lessen missen of te weinig studiepunten halen. Dus dit probleem lost zich vanzelf op als ze op deze manier geen diploma kunnen verkrijgen. :D

Als ze een paar keer een patient weigeren die daardoor in problemen komt worden ze later vanzelf uitgesloten om verder te praktiseren.

Ik vind, dat je zulke leerlingen gewoon mag weigeren voor een bepaalde opleiding. Scholen zullen dus een beter vooronderzoek moeten doen; wanneer een student zich dus aanmeldt, vraag je hem dus iig of hij/zij tegen bepaalde vakken bezwaren heeft.

lessen niet volgen is niet slagen voor dat vak gevolg is geen diploma isse simpel

Och nou begint het daar ook alweer mee..

dit is medisch gewoon niet verantwoord en beste manier is gewoon om ze dat duidelijk te maken indien ze het dan nog steeds niet inzien jammer dan.

als ze nog steeds gelofen dat je tegenwoordig net als jesuske een kusje op de zere plek moet geven en dat dan alles over is kunnen ze beter groep 2 nog weer even over doen.

verder slaat het 3x nergens op , als jij als student er voor kiest om een studie geneeskunde te doen dan moet jij toch van jezelf al weten dat je met zulke onderwerpen te maken krijgt en beter gezegt wilt leren anders watvoor dokter ben je dan?

mo-slim ---> mo-dom

lol, ik vind dat ze 7000 zweepslagen moeten

Wat bezielt dat volk toch vraag ik me iedere keer weer af.

Ik vraag me echt af waarom dit gepost wordt. Alsof iemand hier iets geeft om een moslim die in Groot-Brittanië niet naar een les wil..

Moet het nog gezegd worden? Religie en wetenschap gaan niet samen. En ja dit mag gepost worden, het wijst namelijk wel de problemen aan die steeds maar weer opduiken rond dat geloof. Mighty slaat de nagel op de kop: op voorhand een vragenlijst en weigeren waar nodig. Ik denk dat de grens van wat we van deze religie moeten verdragen nu wel bereikt is, als er op deze manier mensenlevens in gevaar komen.

Onmiddellijk verwijderen uit de opleiding en alle overheidssubsidie laten terugbetalen. Het moet afgelopen zijn met het begripvol omgaan met middeleeuwse principes. Prima om rekening te houden met elkaars geloof en gevoeligheden, maar zodra een middeleeuwse principe botst met westerse vrijheden dient de laatste altijd te winnen, zonder compromis.

Ik vraag me echt af waarom dit gepost wordt. Alsof iemand hier iets geeft om een moslim die in Groot-Brittanië niet naar een les wil..

Tja 1 blik op de door jouw geopende topics zegt genoeg :o Net alsof iemand wat om een fake filmpje van het afscheid van Perez geeft of iets over Mikki ........

Reageer dan gewoon niet als het je geen zak interesseerd.

Ontopic: Meteen van de opleiding verwijderen. Dit soort weigeringen + voorkeursbehandelingen kunnen echt niet als het om mensenlevens gaat.

ik kan wel blijven doorgaan met het beledigen van het geloof maar is misschien wel een keer genoeg geweest! ze moeten het zelf maar in zien anders lukt het toch niet!

en inderdaad gewoon van de opleiding verwijderen, wat een nozems

Ik vind, dat je zulke leerlingen gewoon mag weigeren voor een bepaalde opleiding. Scholen zullen dus een beter vooronderzoek moeten doen; wanneer een student zich dus aanmeldt, vraag je hem dus iig of hij/zij tegen bepaalde vakken bezwaren heeft.

Moet het nog gezegd worden? Religie en wetenschap gaan niet samen. En ja dit mag gepost worden, het wijst namelijk wel de problemen aan die steeds maar weer opduiken rond dat geloof. Mighty slaat de nagel op de kop: op voorhand een vragenlijst en weigeren waar nodig. Ik denk dat de grens van wat we van deze religie moeten verdragen nu wel bereikt is, als er op deze manier mensenlevens in gevaar komen.

Onmiddellijk verwijderen uit de opleiding en alle overheidssubsidie laten terugbetalen. Het moet afgelopen zijn met het begripvol omgaan met middeleeuwse principes. Prima om rekening te houden met elkaars geloof en gevoeligheden, maar zodra een middeleeuwse principe botst met westerse vrijheden dient de laatste altijd te winnen, zonder compromis.

exact. overigens is dit ook precies waarom ze nooit als volledig geintegreerde burgers gezien kunnen worden. ze hebben altijd wel weer wat waarmee ze zich volledig afzonderen van de samenleving waarin ze wonen.
oh op degene na die moslim zijn maar wel gewoon zich aanpassen (voordat ik van alles over me heen krijg )

Zelfde eigenlijk als het advies dat ik van Fawaz heb gekregen om de natuurwetenschappelijke/fysica vakken te laten vallen
Kan het wel enigzins begrijpen en me erin vinden, maar dan stoppen ze toch gewoon met geneeskunde. Er zijn zat moslimlanden die hun hulp kunnen gebruiken in plaats van die kennis hier te verspillen

Terug
Naar boven