AndroidHealthClinic

Moslimsstudenten weigeren lessen

exact. overigens is dit ook precies waarom ze nooit als volledig geintegreerde burgers gezien kunnen worden. ze hebben altijd wel weer wat waarmee ze zich volledig afzonderen van de samenleving waarin ze wonen.
oh op degene na die moslim zijn maar wel gewoon zich aanpassen (voordat ik van alles over me heen krijg )

Als ik zulke logica toepas is iedere Nederlander een pedofiel? Vandaag liet Interpol een bericht uitgaan over een pedofiele Nederlander, dus alle Nederlanders moeten dan wel pedofiel zijn.

'Ze' bestaan niet, maar goed ook dat is al tig miljard keer voorbij gekomen.

On-topic, gelijk van die school verwijderen die gasten die zich niet willen conformeren aan het daar geldende onderwijs.

dan mogen ze ze van mij allemaal het straat op gooien...

Als je dokter wordt is het om iedereen te helpen

hoe wil je ooit dokter worden als je geen natuurwetenschappelijke vakken wilt volgen dan ? :rolleyes:

Ik wil ook geen doctor alsmede dokter worden:rolleyes:

waarom zijn ze eigenlijk ook aan die studie begonnen zeg :rolleyes:

Ook best grappig eigenlijk, veel zaken die we nu nog gebruiken in de hedendaagse wetenschap komen uit de moslimwereld. Vooral wiskunde heeft mede door moslimgeleerden een grote vlucht genomen tussen 800 en 1.100. Hoe kunnen die nitwits hun eigen geschiedenis zo verloochenen?

Debielen als Fawaz die het volgen van lessen in exacte wetenschappen verbieden horen al helemaal niet in deze samenleving thuis. Of zou hij het liefst alsnog de oude en begraven islamitische wetenschappers laten opgraven en stenigen?

Een overzicht van eventueel te stenigen wetenschappers :

Muslim Scientists and Scholars

Ook best grappig eigenlijk, veel zaken die we nu nog gebruiken in de hedendaagse wetenschap komen uit de moslimwereld. Vooral wiskunde heeft mede door moslimgeleerden een grote vlucht genomen tussen 800 en 1.100. Hoe kunnen die nitwits hun eigen geschiedenis zo verloochenen?

Debielen als Fawaz die het volgen van lessen in exacte wetenschappen verbieden horen al helemaal niet in deze samenleving thuis. Of zou hij het liefst alsnog de oude en begraven islamitische wetenschappers laten opgraven en stenigen?

Een overzicht van eventueel te stenigen wetenschappers :

Muslim Scientists and Scholars
Kijk ik ga daar geen uitspraken over doen
Maar als die geleerden zich hebben vergrepen aan heidense studies en studies die ertoe leiden van verleiding en ze zijn daar ingetrapt en hebben zich laten verleiden krijgen hun verdiende loon in het hiernamaals wel.
Ik weet van mezelf dat ik een matige sterk imaan heb, maar niet onbreekbaar
Dus vertel mij eens EricR waarom zou je dat als moslimzijnde willen opzoeken?

Zelfde eigenlijk als het advies dat ik van Fawaz heb gekregen om de natuurwetenschappelijke/fysica vakken te laten vallen
Kan het wel enigzins begrijpen en me erin vinden, maar dan stoppen ze toch gewoon met geneeskunde. Er zijn zat moslimlanden die hun hulp kunnen gebruiken in plaats van die kennis hier te verspillen

Jij noemt het genezen van zieke mensen in Europa verspilling? Het wordt echt tijd dat je je koffers pakt jongen, je verdient het niet mee te profiteren van de westerse verworvenheden als je die verwerpt, en al helemaal niet als je je landgenoten ziet als mensen waarvan het verspilling is ze te genezen, die dus letterlijk dood kunnen vallen wat jou betreft.

Ik stel voor dat je in Tora Bora gaat wonen, dan zie je vanzelf wat er van je leven komt als je volgens de principes van mensen als Fawaz leeft.

Er valt niks op te zoeken en het is tekenend dat er genoeg moslims in het verleden zich wel bezig hielden met wetenschap (nu ook nog overigens). Dat sommigen puristen terugwillen naar een staat van achterlijkeid is hun eigen keuze. Door religie zelf is bijna alleen maar afgebroken en progressie is een vies woord. Face it, zonder wetenschap had je o.a. geen Internet, stromend water, electriciteit etc. Als je nou echt een purist bent zweer al die verdorven zaken af en ga je net zoals Osama Bin Laden in een grot wonen. Ook al is dat net zo goed een hypocriet natuurlijk met zijn moderne wapens.

Die "moslimtopics" hier draaien ook altijd uit op hetzelfde oeverloze gezever, zucht:yawn:

Er valt niks op te zoeken en het is tekenend dat er genoeg moslims in het verleden zich wel bezig hielden met wetenschap (nu ook nog overigens). Dat sommigen puristen terugwillen naar een staat van achterlijkeid is hun eigen keuze. Door religie zelf is bijna alleen maar afgebroken en progressie is een vies woord. Face it, zonder wetenschap had je o.a. geen Internet, stromend water, electriciteit etc. Als je nou echt een purist bent zweer al die verdorven zaken af en ga je net zoals Osama Bin Laden in een grot wonen. Ook al is dat net zo goed een hypocriet natuurlijk met zijn moderne wapens.

Wie dan?

Jij noemt het genezen van zieke mensen in Europa verspilling? Het wordt echt tijd dat je je koffers pakt jongen, je verdient het niet mee te profiteren van de westerse verworvenheden als je die verwerpt, en al helemaal niet als je je landgenoten ziet als mensen waarvan het verspilling is ze te genezen, die dus letterlijk dood kunnen vallen wat jou betreft.

Ik stel voor dat je in Tora Bora gaat wonen, dan zie je vanzelf wat er van je leven komt als je volgens de principes van mensen als Fawaz leeft.

Nee dat bedoel ik niet
Ik zeg gewoon dat er landen zijn die het harder nodig hebben, en dat die ook broeders in islam zijn

Wat denk je dat mede de reden is dat er weinig medici in moslimlanden zijn als ze van de islam niet naar school mogen? Je begint nu echt de weg kwijt te raken.

Enerzijds zeggen dat medici in de moslimwereld hard nodig zijn, anderzijds medische scholing afwijzen. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
dit is medisch gewoon niet verantwoord en beste manier is gewoon om ze dat duidelijk te maken indien ze het dan nog steeds niet inzien jammer dan.

als ze nog steeds gelofen dat je tegenwoordig net als jesuske een kusje op de zere plek moet geven en dat dan alles over is kunnen ze beter groep 2 nog weer even over doen.

verder slaat het 3x nergens op , als jij als student er voor kiest om een studie geneeskunde te doen dan moet jij toch van jezelf al weten dat je met zulke onderwerpen te maken krijgt en beter gezegt wilt leren anders watvoor dokter ben je dan?

indd , als ik het leger inga zeg ik toch ook niet maar van mijn geloof mag ik niet met een wapen schieten :D

Maar als die geleerden zich hebben vergrepen aan heidense studies en studies die ertoe leiden van verleiding en ze zijn daar ingetrapt en hebben zich laten verleiden krijgen hun verdiende loon in het hiernamaals wel.

Wtf? dus jij noemt wiskunde een heidense studie? ?????? Zoja, dan vraag ik me af wat voorn een moslim jij bent, want ilim (kennis) is zeer belangrijk in de islam.

een modom ipv een moslim j/k ;)

Laatst bewerkt:
Wtf? dus jij noemt wiskunde een heidense studie? ?????? Zoja, dan vraag ik me af wat voorn een moslim jij bent, want ilim (kennis) is zeer belangrijk in de islam.

Niet wiskunde abi
Maar wetenschappen zoals natuurkunde, scheikunde, e.d zaken
Tuurlijk is wiskunde belangrijk:D maar dat is dan ook geen heidense studie

Terug
Naar boven