Fitness Seller

Motivatie valt weg.

Apenkool

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m68
Massa
56kg
Vetpercentage
26%
Hallo,
Voor de zomer ben ik begonnen met trainen na dat ik me levenstijl zat was
alleen ik begin sinds kort weer terug te vallen en heb totaal geen motivatie meer. mijn familie staat ook niet echt achter me en me vrienden komt ook niks van.
Heeft iemand tips voor me

hier staan ze beiden er ook niet echt achter, maar achja je doet het voor jezelf en niet voor iemand anders, gewoon doorbijten en de motivatie haal je wel uit de resultaten die je boekt !

Als je nou een schematje maakt met eten en trainen enzo, die een beetje bijhouden dan is het allemaal wel veel leuker om te doen en bij te houden. Maak er geen straf van ;)

ga stoppen met trainen, ik zit hier met maagproblemen en train 3 jaar en na al die tegenslagen is mn motivatie nog steeds hoog, jij traint niet eens een jaar en zit al te zeiken

Probeer even goed na te denken over de voordelen die het jou schenkt ten opzichte van je levensstijl vroeger.

Verleden, heden, TOEKOMST !

Denk je dat mensen in de gym je bloemen toe werpen en wulpse vrouwen met roze pompoms in de aanslag staan omdat je traint? Nee jongen trainen is afzien en een hoop gezeik van n00bs incasseren, bij mij heeft nog nooit iemand achter me gestaan qua training als je de spotters niet meetelt. Niet zeiken maar zweten en anders ga je maar voetballuh.

Hallo,
Voor de zomer ben ik begonnen met trainen na dat ik me levenstijl zat was
alleen ik begin sinds kort weer terug te vallen en heb totaal geen motivatie meer. mijn familie staat ook niet echt achter me en me vrienden komt ook niks van.
Heeft iemand tips voor me

Dus jou enige motiviatie zijn je familie en vrienden? stop dan maar als je het voor hun doet

Zoek een degelijke trainingsmaat en trek je aan elkaar op!

BB is afzien inderdaad... dag in dag uit je schema's volgen en inderdaad al dat gezeik aanhoren. Vond het zelf vroeger een uitdaging en was blij me ergens op te kunnen storten... nu gaat het best automatisch, als eenmaal verandering ziet kan je daar goed motivatie vandaan halen. Heb ook tijden van geen motivatie gekend, maar voelde me toen een loser/slap als ik niet ging trainen of ging junken, soms moet je het gewoon simpelweg doen.

Ik heb op de eerste dag dat ik begon met trainen een foto gemaakt.
Daarna heb ik elke dag een foto gemaakt van mijn voortgang, tegenwoordig doe ik er eentje na elke training (ma / di / wo)

Als ik mn motivatie kwijt ben, kijk ik die foto's terug.
Misschien een idee?

Verder train je niet voor je familie maar voor jezelf, klaar uit.
Zoek anders op youtube wat BB motivation clips, die doen mij altijd staan trappelen om naar de sportschool te racen.

Kijk in men "pre-workout video" thread eens.
Kijk op youtube eens naar zyzz & gregg plitt, even wat minder kan ook geen kwaad..

bestel nog snel een pot pwo met dmaa dan ga je knallen

bestel nog snel een pot pwo met dmaa dan ga je knallen

wat een pwo helpt u motivatie terug te krijgen??? een pwo geeft enkel energie maar niet specifiek voor BB heeft niets met motivatie te maken, top reactie van je :o

Aan OP: bedenk voor jezelf of je dit echt wilt? Als je nu al moet zoeken naar motivatie is dit geen goed teken.

Laatst bewerkt door een moderator:
rukken na de training en niet ervoor helpt ook :P

wat een pwo helpt u motivatie terug te krijgen??? een pwo geeft enkel energie maar niet specifiek voor BB heeft niets met motivatie te maken, top reactie van je :o

Aan OP: bedenk voor jezelf of je dit echt wilt? Als je nu al moet zoeken naar motivatie is dit geen goed teken.

DMAA haalt je vermoeidheid weg waardoor je veel sneller uit je zetel zal komen om je hobby te gaan doen .. in zijn geval fitness.
Dat je daar niet zelf op kon komen.. nuff said

Misschien ben je er gewoon niet voor gemaakt. Andere sport zoeken waar je wel de motivatie voor vindt.

Als je dit echt graag doet dan heb je ook gewoon een drang om te trainen en voel je je niet hetzelfde als je 2 weken geen gewicht hebt aangeraakt. You gotta love the iron :D.

Maar na 2 maanden al geen motivatie meer hebben lijkt mij reden genoeg om de gewichten te laten liggen.

DMAA haalt je vermoeidheid weg waardoor je veel sneller uit je zetel zal komen om je hobby te gaan doen .. in zijn geval fitness.
Dat je daar niet zelf op kon komen.. nuff said

+1. Heb vaak zat ups en downs. De laatste keer (paar maanden terug) voor het eerst zo'n soort product geprobeerd en het hielp mij wel mijn motivatie weer terug te krijgen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je dit echt graag doet dan heb je ook gewoon een drang om te trainen en voel je je niet hetzelfde als je 2 weken geen gewicht hebt aangeraakt. You gotta love the iron :D.

Dit helemaal, ik voel me vandaag echt k*t hoewel ik woensdag nog heb getraind. Ik zit hier op kantoor echt in mn stoel te draaien.

Je bent pas goed bezig als je met 11% lichaamsvet in het weekend in de trein zit en je buik zit in te houden omdat je je dik voelt worden omdat je al twee hele dagen niet hebt getraind.:(

Ohniedan?

Dit helemaal, ik voel me vandaag echt k*t hoewel ik woensdag nog heb getraind. Ik zit hier op kantoor echt in mn stoel te draaien.

Je bent pas goed bezig als je met 11% lichaamsvet in het weekend in de trein zit en je buik zit in te houden omdat je je dik voelt worden omdat je al twee hele dagen niet hebt getraind.:(

Ohniedan?

Op 11% zitten en je dik voelen is volgens mij meer een vorm van anorexia :D

Terug
Naar boven