MuscleMeat

Motivatie valt weg.

Dit helemaal, ik voel me vandaag echt k*t hoewel ik woensdag nog heb getraind. Ik zit hier op kantoor echt in mn stoel te draaien.

Je bent pas goed bezig als je met 11% lichaamsvet in het weekend in de trein zit en je buik zit in te houden omdat je je dik voelt worden omdat je al twee hele dagen niet hebt getraind.:(

Ohniedan?

**** he eerst zie k mensen langskomen die mn fotos als profielpic instellen, en nu een dubbelganger qua naam.
Ik ga die applerechters even bellen.

OT: gewoon gaan. Heb ook niet altijd zin, maar als je dan toch gaat en eenmaal begint is het altijd lekker.
Verder een goed splitschema zodat je trainingen kort zijn, ik zit tegenwoordig op 3 kwartier, en elke dag een ander schema hebt, waardoor je je niet gaat vervelen.

En zorgen dat je bish je dumpt helpt ook goed.

kukipushup/kukishu
kedoetookmee/jwdoetookmee

dbb wtf

Op 11% zitten en je dik voelen is volgens mij meer een vorm van anorexia :D

Heb ik ook wel :o, je denkt daar niet meer hetzelfde over als andere mensen. Bij 13% vind ik het meestal wel meer dan zat en moet ik echt beginnen cutten. Shredded ben je ook pas echt aan 8%.

JW is gewoon homo, met mij.
Als ie nou eens zou weten wie ik was.

Toch, schatje? (L)

Misschien ben je er gewoon niet voor gemaakt. Andere sport zoeken waar je wel de motivatie voor vindt.

Als je dit echt graag doet dan heb je ook gewoon een drang om te trainen en voel je je niet hetzelfde als je 2 weken geen gewicht hebt aangeraakt. You gotta love the iron :D.

Maar na 2 maanden al geen motivatie meer hebben lijkt mij reden genoeg om de gewichten te laten liggen.

Dit.

Hallo,
Voor de zomer ben ik begonnen met trainen na dat ik me levenstijl zat was
alleen ik begin sinds kort weer terug te vallen en heb totaal geen motivatie meer. mijn familie staat ook niet echt achter me en me vrienden komt ook niks van.
Heeft iemand tips voor me

Misschien gewoon niks voor jou? Je bent misschien best tevreden met je lichaam? Train je doelgericht?

Ik train al 2.5 jaar helemaal alleen in m'n garage. Moet alles zelf betalen (eten, sups, materiaal) en m'n vader/moeder/vrienden/broer vinden dat ik zwaar overdrijf en vinden alleen voetbal en wielrennen interessant. M'n motivatie is hoogstens een traininkje weg, tzit er gewoon in! :D

Ga een teamsport doen

Misschien gewoon niks voor jou? Je bent misschien best tevreden met je lichaam? Train je doelgericht?

Ik train al 2.5 jaar helemaal alleen in m'n garage. Moet alles zelf betalen (eten, sups, materiaal) en m'n vader/moeder/vrienden/broer vinden dat ik zwaar overdrijf en vinden alleen voetbal en wielrennen interessant. M'n motivatie is hoogstens een traininkje weg, tzit er gewoon in! :D

idd hier ook het is er gewoon altijd no matter what

Wat is nou eigenlijk het probleem?
Als jij niet groot wil worden Dan blijf je toch lekker thuis.

Je bent pas goed bezig als je met 11% lichaamsvet in het weekend in de trein zit en je buik zit in te houden omdat je je dik voelt worden omdat je al twee hele dagen niet hebt getraind.:(

Ohniedan?

Dit.
Dit heb ik namelijk, ik kan niet stoppen met trainen. Sla nauwelijks trainingen over en ik ben goed gemotiveerd om in mn schema te blijven.
fack die bitches die je veroordelen om je hobby uit te oefenen, die pop je als je massa hebt.

Verder check Boybuilding motivation filmpjes op youtube, werkt altijd

Dit.
Dit heb ik namelijk, ik kan niet stoppen met trainen. Sla nauwelijks trainingen over en ik ben goed gemotiveerd om in mn schema te blijven.
fack die bitches die je veroordelen om je hobby uit te oefenen, die pop je als je massa hebt.

Verder check Boybuilding motivation filmpjes op youtube, werkt altijd

Bij mij loopt het de hand uit.
Verveelde me deze week en ben dus elke avond in de sportschool te vinden geweest. Wist gister van gekkigheid niet meer wat ik moest doen o.0

Bij mij loopt het de hand uit.
Verveelde me deze week en ben dus elke avond in de sportschool te vinden geweest. Wist gister van gekkigheid niet meer wat ik moest doen o.0

Op momenten dat ik niet meer weet wat ik moet doen -> op deze fora rondzitten kijken, wat kan je verbeteren en wat moet je veranderen. Verder aan school en studie en anders op een andere manier sporten

Terug
Naar boven