- Lid geworden
- 13 jun 2005
- Berichten
- 36.950
- Waardering
- 279
gaaf hoor dat je op zo'n niveau aan racen hebt gedaan!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
(kleine kabouter is het trouwens he)
Cool arno.. erg gaaf.
Je komt vast op motor-forum.
Ik begin komend jaar met fanatiek circuit rijden, helaas te zwaar maar als je maar lol hebt toch.
Het klaverblad racen en dergelijke heb ik achter mij gelaten ivm risico's voor leven en rijbewijs.
Maatje van me is zijn 1000 gsxr aan het tunen. 14kg lichter verwachten we nu en tussen 190 en 200pk a.w... voor op de weg
ik kom ook wel s op mf ja, 190 a 200pk aan het achterwiel is geen kattepis
idd maar je kunt er vrij weinig mee op de openbare weg ik wil ook graag circuit gaan rijden maar ik vind het zonde om dat met deze motor te doen en geld voor een racer erbij heb ik helaas niet.
Een kennis van me heeft vroeger geracet met een zelfde type motor als ik heb (ZX-6R 2000) en toverde er 120 pk aan het wiel uit naar de begrippen van vandaag de dag niet zoveel maar voor mijn type wel
In 2002 heb ik met dat type geraced (wel bouwjaar 2002 uiteraard maar zelfde motor eigenlijk) voor het pajic team, onze snelste blokken leverden toen 136pk aan het achterwiel
goddamn maar Pajic is ook een professioneel race team en geen particulier
zou je mij kunnen vertellen wat er allemaal op zat? Nokkenassen enz.
Kanalen in de kop bewerkt, compressie verhoogd, andere nokkenassen, ander motormanagementsysteem, handgemaakt laser uitlaatsysteem, grote radiateur, ander binnenwerk voorvork, andere anderschokbreker, licht kuipwerk, data-recording....en de rest wat ik nog vergeten ben
En kwa levensduur blok? Is dat gelijk 1000 km of kun je nog wel wat km maken als je dat soort dingen doet?
En kwa levensduur blok? Is dat gelijk 1000 km of kun je nog wel wat km maken als je dat soort dingen doet?