AndroidHealthClinic

Motorsport passie!

Bezoekers in dit topic

gaaf hoor dat je op zo'n niveau aan racen hebt gedaan!
 
(kleine kabouter is het trouwens he)

hahah ja echt wel toen ik hem de eerste keer zag dacht ik hoe moet hij op die motor komen met trapje zeker;is ook de reden dat werner geen banden opstookt na de wedstrijd kan niet met voetjes fatsoenlijk op de grond he :D maar zal hem de groeten doen komt goed
 
Cool arno.. erg gaaf.

Je komt vast op motor-forum.

Ik begin komend jaar met fanatiek circuit rijden, helaas te zwaar maar als je maar lol hebt toch.

Het klaverblad racen en dergelijke heb ik achter mij gelaten ivm risico's voor leven en rijbewijs.

Maatje van me is zijn 1000 gsxr aan het tunen. 14kg lichter verwachten we nu en tussen 190 en 200pk a.w... voor op de weg ;)
 
Cool arno.. erg gaaf.

Je komt vast op motor-forum.

Ik begin komend jaar met fanatiek circuit rijden, helaas te zwaar maar als je maar lol hebt toch.

Het klaverblad racen en dergelijke heb ik achter mij gelaten ivm risico's voor leven en rijbewijs.

Maatje van me is zijn 1000 gsxr aan het tunen. 14kg lichter verwachten we nu en tussen 190 en 200pk a.w... voor op de weg ;)


ik kom ook wel s op mf ja, 190 a 200pk aan het achterwiel is geen kattepis :D
 
ik kom ook wel s op mf ja, 190 a 200pk aan het achterwiel is geen kattepis :D

idd maar je kunt er vrij weinig mee op de openbare weg :o ik wil ook graag circuit gaan rijden maar ik vind het zonde om dat met deze motor te doen en geld voor een racer erbij heb ik helaas niet.
Een kennis van me heeft vroeger geracet met een zelfde type motor als ik heb (ZX-6R 2000) en toverde er 120 pk aan het wiel uit :eek: naar de begrippen van vandaag de dag niet zoveel maar voor mijn type wel
 
idd maar je kunt er vrij weinig mee op de openbare weg :o ik wil ook graag circuit gaan rijden maar ik vind het zonde om dat met deze motor te doen en geld voor een racer erbij heb ik helaas niet.
Een kennis van me heeft vroeger geracet met een zelfde type motor als ik heb (ZX-6R 2000) en toverde er 120 pk aan het wiel uit :eek: naar de begrippen van vandaag de dag niet zoveel maar voor mijn type wel

In 2002 heb ik met dat type geraced (wel bouwjaar 2002 uiteraard maar zelfde motor eigenlijk) voor het pajic team, onze snelste blokken leverden toen 136pk aan het achterwiel :cool:
 
In 2002 heb ik met dat type geraced (wel bouwjaar 2002 uiteraard maar zelfde motor eigenlijk) voor het pajic team, onze snelste blokken leverden toen 136pk aan het achterwiel :cool:

goddamn :eek: maar Pajic is ook een professioneel race team en geen particulier :p
zou je mij kunnen vertellen wat er allemaal op zat? Nokkenassen enz.
 
goddamn :eek: maar Pajic is ook een professioneel race team en geen particulier :p
zou je mij kunnen vertellen wat er allemaal op zat? Nokkenassen enz.

Kanalen in de kop bewerkt, compressie verhoogd, andere nokkenassen, ander motormanagementsysteem, handgemaakt laser uitlaatsysteem, grote radiateur, ander binnenwerk voorvork, andere anderschokbreker, licht kuipwerk, data-recording....en de rest wat ik nog vergeten ben ;)
 
Kanalen in de kop bewerkt, compressie verhoogd, andere nokkenassen, ander motormanagementsysteem, handgemaakt laser uitlaatsysteem, grote radiateur, ander binnenwerk voorvork, andere anderschokbreker, licht kuipwerk, data-recording....en de rest wat ik nog vergeten ben ;)

En kwa levensduur blok? Is dat gelijk 1000 km of kun je nog wel wat km maken als je dat soort dingen doet?
 
En kwa levensduur blok? Is dat gelijk 1000 km of kun je nog wel wat km maken als je dat soort dingen doet?

Denk dat ie na iedere race of 2 races uit elkaar gaat? Echt wel super vet als mijn motor harder zou trekken dan de FZ1 van een maat :eek: :D Alleen de betrouwbaarheid heb je echt nodig op straat
 
En kwa levensduur blok? Is dat gelijk 1000 km of kun je nog wel wat km maken als je dat soort dingen doet?

ik dacht complete check en revisie van bepaalde delen na 1000 km idd, alles gaat wel wat sneller slijten, toerental ligt ook stuk hoger.
 
Back
Naar boven