Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hij zei letterlijk dat die volgend jaar terugkomt voor nummer 5![]()
Klopt het trouwens dat hij had aangekondigd dat dit zijn laatste Olympia zou zijn? Heb zo iets gehoord, maar not sure of dat serieus was.
Andrew zijn posing routine was ook erg mooiAls Ramy überhaupt top 4 plaatst is 't al hilarisch.
Zag overigens net ook een Pic van Andrew Jacked. Heeft wat massa nodig maar dat vind ik wel echt een mooi fysiek
Nog even geduld.#nohomomaar❤️![]()
Klopt het trouwens dat hij had aangekondigd dat dit zijn laatste Olympia zou zijn? Heb zo iets gehoord, maar not sure of dat serieus was.
8ste
Misschien ben ik wat bevooroordeeld maar zo goed vond ik Terrence niet en Breon is echt een midget, ziet er niet uit imo naast de rest. Fabian weet ik niet van wie 't is maar ik had Wes denk ik 1 of 2 plekken hoger gezet.8ste
- First Place – Chris Bumstead
- Second Place – Ramon Rocha Queiroz
- Third Place – Urs Kalecinski
- Fourth Place – Breon Ansley
- Fifth Place – Mike Sommerfeld
- Sixth Place – Terrence Ruffin
- Seventh Place – Fabian Mayr
- Eighth Place – Wesley Vissers
- Ninth Place – Alex Cambronero
- Tenth Place – Michael Daboul
Misschien ben ik wat bevooroordeeld maar zo goed vond ik Terrence niet en Breon is echt een midget, ziet er niet uit imo naast de rest. Fabian weet ik niet van wie 't is maar ik had Wes denk ik 1 of 2 plekken hoger gezet.
Terrence heeft een goede structure, als hij droger stond was hij weer top 3 maar had problemen met de weigh in waar hij eerst te zwaar was. 6e voor hem is heel matig.
Staat er ook goed bij maar met 1.70 en een spanwijdte de helft van de gasten naast je vind ik 't alsnog apart haha. Verder is 8e natuurlijk heel netjes in zo'n enorme line up.Breon stond er heel goed bij dus op zich terecht, dat je kleiner bent wil niet zeggen dat je niet meedoet voor de prijzen. Fabian en Wesley zou je nog uit kunnen wisselen. Vond dat 50/50. Even droog, alleen Fabian heeft een smaller middel waardoor z’n structure iets beter is misschien. Ondanks dat ik een grote Wesley fan ben is 8e wel terecht in deze line up. Hij verslaat Michael en Alex die eerder consistent boven hem plaatsten.
Dat is wel vaker gebeurdJup.. Als Ramy wint is het niet serieus te nemen.
1. Hadi, 2. Derek, 3. Nick, 4. Samson gok ik