- Waardering
- 27.791
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad. Weet niet wat er met 'm gebeurd is maar damn. Die moet later flink beter voor de dag komen wil ie winnen. Aan de andere kant zie ik Lunsford al een paar x in 't midden staan en kan ik me ook niet voorstellen dat die 1e of 2e wordt.Ramy zen halve rug is gone, triceps atrophied, dikke gaten in zen quads. kan me niet voorstellen dat hij de overduidelijke nummer 1 is en daarom aan de zijkant staat. Ik denk dat we dit jaar een nieuwe mr O krijgen.
Ik word volgend jaar eerst nog vader dus laat dat opa worden voor de komende 25 jaar maar zittenwat een heisa om een flauwe grap....(eind van het jaar hoop ik opa te worden, gaat jou niet lukken zeker?)
mn dochter is de 30e uitgeteld, ik vind het reuzespannend, ik maak me toch een beetje zorgen temeer omdat het covic vacccin er tussen staat.Ik word volgend jaar eerst nog vader dus laat dat opa worden voor de komende 25 jaar maar zitten

Gaat ook eerst op lengte