MuscleMeat

Mr. Olympia 2022

Mag dit topic vrij blijven van gezever van mensen die het geen F interesseert ?

Grappig trouwens dat de gast met de grootste bek (Blessing) in de 4e call out werd geplaatst.

Ramy zen halve rug is gone, triceps atrophied, dikke gaten in zen quads. kan me niet voorstellen dat hij de overduidelijke nummer 1 is en daarom aan de zijkant staat. Ik denk dat we dit jaar een nieuwe mr O krijgen.
Inderdaad. Weet niet wat er met 'm gebeurd is maar damn. Die moet later flink beter voor de dag komen wil ie winnen. Aan de andere kant zie ik Lunsford al een paar x in 't midden staan en kan ik me ook niet voorstellen dat die 1e of 2e wordt.

Ik word volgend jaar eerst nog vader dus laat dat opa worden voor de komende 25 jaar maar zitten
mn dochter is de 30e uitgeteld, ik vind het reuzespannend, ik maak me toch een beetje zorgen temeer omdat het covic vacccin er tussen staat.
maar alles wijst erop dat de baby gezond is, 2wkn terug hebben ze de baby omgekeerd vanwege een stuitligging. Nu is "alles goed" en is de baby ook al ingedaald,

Vader worden is gauw gezegd, maar een wonder als het gebeurt
Opa worden gaat meestal zonder je eigen bemoeienis

Nog 2wkn....... :heart:

Nu weer OT

Vraagje met betrekking tot de streaming,

Is dit alleen aan te schaffen met een credit card? Ben niet in het bezit van een cc , wat zijn alternatieven? Wil graag kijken

1. Hady
2. Derek
3/4. Nick/Brandon
5/6 Ramy/Samson
7 Andrew

Voor nu kan nog wisselen op zondag morgen met name 1 t/m 4 imo

WESLEY first call out van 8

Hoe dan ook zeer impressive voor Wesley om naast Breon te staan.
Andere uiterste stond volgens mij Fabian Mayr.

Cbum, Ramon en Urs in midden. Dat zal top 3 zijn.
Ruff diesel leek off, heel soft. Wellicht beter bij de finals.

Alex Cambronero bijvoorbeeld in 2e call out, daar plaatst Wesley voor.

Dit is echt de mooiste klasse

Aparte call out met alleen Ramon en Cbum maar lijkt een easy win voor Cbum?
Meer massa vooral in benen.

William Bonac

Brandon Curry

Terug
Naar boven