Fitness Seller

Msn probleem

derlig

Cool Novice
Waardering
0
ej folks,
heb een probleem bij het opstarten van mijn msn, als ik mijn wachtwoord (goed) intip komt erop dat mijn wachtwoord verkeert is!! hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen??

Geef anders even je gebruikersnaam en wachtwoord in pm, dan probeer ik het even voor je.

gewoon zorgen dat je nieuw wachtwoord krijg door op wachtwoord vergete nte klikken
dan word je nieuwe wachtwoord naar je hotmail verzonden
als je die niet kan openen heb je dus een probleem en heeft iemand je mail gehackt of jou account voor een tijdje bevriest (dan krijg je ook soms die melding)

• Topic Starter Topic Starter
gewoon zorgen dat je nieuw wachtwoord krijg door op wachtwoord vergete nte klikken
dan word je nieuwe wachtwoord naar je hotmail verzonden
als je die niet kan openen heb je dus een probleem en heeft iemand je mail gehackt of jou account voor een tijdje bevriest (dan krijg je ook soms die melding)

ja heb da gedaan wachtwoord opnieuw laten verzenden, maar ik kan nie in mijn postvak in eh, kan mij nie aanmelden!
idd probleemke.

Heb ik ook gehad. Dan ben je gwn de lul en moet je een nieuwe aanmaken.

• Topic Starter Topic Starter
heb het nog eens voorgehad ze, maar ben verdomme vergeten hoe ik gedaan heb maja daar ben ik nu vet mee aja!

Als iemand anders op jou account zit kun je er vrij weinig aan doen.

Er is volgens mij nog een optie beschikbaar via de wizard wachtwoord vergeten, dat je direct na het beantwoorden van je 2 geheime vragen direct de mogelijkheid krijgt een nieuw wachtwoord in te geven ...

via msn live messenger: wachtwoord onthouden uitvinken !!! anders msn live messenger verwijderen en opnieuw installeren.

Via hotmail: cookies en tijdelijke bestanden verwijderen uit je internet explorer
Dit doe je door naar de opties te gaan en daar staan wel knopies om cookies, temporary internet files, saved passwords, history enzo te verwijderen.

Lukt het nog niet na deze methodes installeer dan de gratis software "hitman pro" Dit zal allerlei gratisse tools downloaden anti-virust, anti-spyware, anti-adware enzo. Hitman pro download, installeert en zet alle opties goed voor je. Je hoeft het 1 keer te laten lopen terwijl je nix anders te doen hebt op de computer. Dit laatste is belangrijk je mag nix anders doen anders zal em niet meer automatisch verder doen. Hitman pro schoont zo goed alle vuile beesjes van je computer. Het kan wel zijn dat virussen in het geheugen niet kunnen verwijderd worden maar dat zie je maar als het zo ver is. Veel geluk!

heb ik ook al eens voorgehad.
Ik weet niet meer waar ik het heb gevonden(ergens op de site ven hotmail)
Dan kan je u nieuwe wachtwoord naar een ander e-mail adres ( u 2de als je dat hebt of van vriend of vriendin ofzo,...) sturen.
Dan kan je normaal terug inloggen met je nieuwe wachtwoord.

heb ik ook al eens voorgehad.
Ik weet niet meer waar ik het heb gevonden(ergens op de site ven hotmail)
Dan kan je u nieuwe wachtwoord naar een ander e-mail adres ( u 2de als je dat hebt of van vriend of vriendin ofzo,...) sturen.
Dan kan je normaal terug inloggen met je nieuwe wachtwoord.

Klopt maar dat heb je als het goed is aangegeven toen je je account aan gemaakt hebt :p

Terug
Naar boven