MuscleMeat

Msn

phillyfreezer

Ripped Bodybuilder
Waardering
210
Lengte
1m76
Massa
102kg
Vetpercentage
15%
Yo, ik kan niet meer op msn omdat ik geen zin heb om de nieuwste versie te installeren... :( :( :(

kan ik iets doen om toch gebruik te maken van oude versie of moet ik die nieuwe installeren :(

Deze heeft al die rotzooi niet.

[Link niet meer beschikbaar]

kan je geen oude meer downloaden. ik heb er op de computer boven 1 van 15 jaar oud volgens mij en ik heb hier de eerste versie waarbij je al wel iemands fotootje kan zien.
hoef die nieuwe onzin ook allemaal niet

• Topic Starter Topic Starter
kan je geen oude meer downloaden. ik heb er op de computer boven 1 van 15 jaar oud volgens mij en ik heb hier de eerste versie waarbij je al wel iemands fotootje kan zien.
hoef die nieuwe onzin ook allemaal niet

Ik heb msn 2009 versie 14.blabla.blabla

maar ik MOET nu updaten anders kan ik me niet aanmelden...

Ik heb al moeten bezwijken,,,heb het maar upgreaded,,,,,grrrr domme troep ook.

..ik moest hem ook updaten :( wat een onzin.

windows xp installeren?

Op de site van msn staat dat de nieuwste versie voor vista en windows 7 is. Ik heb xp en ik heb geen gezeik dat ik moet updaten iig.

nog één die gekloot is, join the club :D

he potverdomme, het begint al ,,,ik wil me aanmelden op msn, krijg ik het gezeik dat ik niet eens m'n wachtwoord kan selecteren,,,niets eigenlijk,,,telkens ik erop klik klinkt er getuut en ik kan het niet sluiten..wtf's going on

**** sake, dan maar 2011 installeren

Bah, ik was al bang dat ze dit vroeg of laat zouden doen toen die gruwelijke 2011 versie uitkwam. Kun je net zo goed meteen een virus op je computer zetten, veel verschil is er niet meer.

Ik heb wel eens MSN alternatieven geprobeerd, maar nooit echt een gevonden waar ik tevreden mee was.

Heey heb een oplossing gevonden!

Installeer de nieuwste versie, als hij vraagt of je wilt herstarten zodat alles naar behoren werkt gewoon op NEE klikken. Dan kan je nog de oude versie gebruiken. Minpunt je kunt je pc nooit meer uitzetten :(

dit melding heb ik nu ook op xp maar ik ga egt niet updaten ik gebruik nu msn 4.7 tot er een omleiding is

**** u msn

Terug
Naar boven