MuscleMeat

Msn

Je kan een MSN client installen die niet van microsoft is. krijg je al die domme meuk er niet bij. nadeel is dat je meestal alleen maar kan chatten/plaatjes versturen. Die smileys werken ook. ziet er iets anders uit maar de functie is hetzelfde.

Check ff amsn http://www.amsn-project.net/

of

pidgin (gebruik ik zelf) http://www.pidgin.im/

Good luck!

Het gaat inderdaad niet meer. Ik probeerde net een portable versie te starten van msn versie 9.0 maar die kan ook niet meer.

Ik drukte op installeren toen die melding kwam en heb nog steeds de 2009 versie.

ik heb deze nacht ook moete updaten en heb ook nog altijd versie 2009.

Ik heb uiteindelijk ook maar op de update knop gedrukt, en bij mij is 2009 ook geinstalleerd gebleven. Iets van Microsoft wat niet goed werkt, goh dat is nieuw. Toont ook weer mooi aan dat er helemaal geen technische reden is om te updaten, aangezien ik nog prima in kan loggen.

Geniet ervan zolang het nog kan zou ik zeggen :(

wat een k*tzooi :roflol: nu kom ik ook al online wanneer ik mijn mails check. Direct een vet wijf aan mijn been welke ik geblokt had.

Jullie kunnen de update voor nieuwste msn gewoon negeren.
Doe het al weken omdat die live essentials 2011 gewoon 3x k*t is.

Jullie kunnen de update voor nieuwste msn gewoon negeren.
Doe het al weken omdat die live essentials 2011 gewoon 3x k*t is.

Dit is niet dat updateschermpje wat rechtsonderin komt, dit is een venster wat komt wanneer je wilt inloggen, als je cancel, kruisje, no of whatever kiest logt ie gewoon niet in en valt niet te omzeilen.

Oh geen last van :)
Gewoon oude msn er weer op pleuren en dat werkte voor mij.
Had toen per ongeluk wel die essentials 2011 erop gezet, vond het niks aan en eraf gegooid + oude erop gezet weer = geen probleem.

"essentials" een hele troep onzin die toch niemand gebruikt.

• Topic Starter Topic Starter
ik gebruik windows mail wel

nvt

Laatst bewerkt:
Zo moeilijk is het toch niet.

Pak gewoon een oudere versie msn, installeren en de compatibiliteitmodus (rechtermuisknop, eigenschappen etc.) op windows2000 zetten. Op deze manier draai ik nog steeds met msn 8.5 :)

Karma geven mag :D

Je kan deze nieuwste versie wel vermijden hoor.
Moest deze ook installeren, baalde er erg van.
Van de pc gezwierd & vriend van me heeft stukje software gegeven waar'k
zonder problemen terug mijn vorige msn kan gebruiken.

doe niet moeilijk, t duurt 2 minuten.

Een kwartiertje geleden heb ik ook geweigerd om te updaten, ben benieuwd wat hier nog uit de bus gaat komen, effe afwachten nog :D

Ik heb geen msn

Terug
Naar boven