MuscleMeat

Muay Thai Antwerpen

Alpha Aura

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Hallo

Over paar weken verhuis ik naar Antwerpen (Hoboken) weet iemand een goede Muay Thai club in de buurt die 2 à 3 keer per week traint (omdat ik daarnaast nog naar de gym wil gaan). Heb al rondgekeken op internet maar de meesten vermelden geen uren of hebben zelfs geen website.

Alvast bedankt!

beste, danielle somers heeft een gym op de bredabaan te merksem juiste huis nr weet ik niet

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie snelle reacties. Heb eens naar Daniella gebeld en ze zei dat het niet uit maakt wanneer je komt of niet dus ga ik waarschijnlijk daar gaan trainen.

beste plaats in Apen is bij Direcki

@Calyptus:
Bedankt voor je reactie, ik ga toch eerst is bij Murat Direkci kijken, hij heeft namelijk al 17 jaar ervaring en 82 keer gevochten waarvan 68 keer gewonnen wat best indrukwekkend is.

@Calyptus:
Bedankt voor je reactie, ik ga toch eerst is bij Murat Direkci kijken, hij heeft namelijk al 17 jaar ervaring en 82 keer gevochten waarvan 68 keer gewonnen wat best indrukwekkend is.

Dan kan je wel verwachten als enige egte belg daar te trainen, heb er zelf een proefles gedaan. zware training en er word niet rond de pot gedraait.

Heb ook trainingen gedaan bij Daniella, was zeer goed. (club heet Bulldogs).
Verder kun je in Ekeren naar Nak Muay gym gaan, heb gehord dat het daar niet slecht. In Hoevenen kun je ook nog les krijgen, is in eht gebouw van alfo, hoe het daar is weet ik niet, maar Hoevenen lijkt me sowieso ver voor jou.

Bedankt voor jullie reacties.

@Geoffre:
Denk je dat het haalbaar is om te trainen bij Direkci en daarnaast nog 4/5 per week naar de gym te gaan? Of is de training echt te hardcore?

Weet iemand trouwens hoe het is in Said Gym bij Rachid Elboujdaini, aangezien dit maar 5 min rijden is van bij mij.

Alvast bedankt.

Terug
Naar boven