Fitness Seller

Muay Thai J progressie

Muay Thai J

* Your sister loves me *
Elite Member
10 media-items
Waardering
14
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
2 jaar geleden:

504njgp.jpg

1 jaar geleden:

4u1qufo.jpg

4ta7l1t.jpg

NU:

4zxxkdu.jpg

4qp2h4n.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:rolleyes:

Hoe vaak wil je nog horen dat je een goede borst hebt, droog bent en moet gaan vreten?

Na 328943 fotos weten we wel hoe je eruit ziet.

Gaat erg lekker bro. Dikke progressie gemaakt in die 2 jaar. Nette borst vooral en goed droog allemaal. Nu nog wat massa gaan pakken, maar daar ben je mee bezig geloof ik.

Móói, je hebt nu baardgroei.

Ik had je foto's nog niet eerder gezien. Hele goede progressie voor die tijd !
Je armen lopen wel aardig achter. Heb zelf hetzelfde probleem. Als je hier nog niet mee bezig was moet je misschien kijken wat het verschil is tussen de manier waarop je je armen traint in vergelijking met je borst of rug.

Bij mij verschilde dit met name doordat ik met mijn armen veel vaker tot failure ging en onnodig veel oefeningen pakte. Dit heb ik sinds een paar maanden omgegooid door niet meer tot failure te gaan en het aantal oefeningen te beperken tot max 2 (max 6/7 sets). Resultaat is al positief te noemen

• Topic Starter Topic Starter
Ik had je foto's nog niet eerder gezien. Hele goede progressie voor die tijd !
Je armen lopen wel aardig achter. Heb zelf hetzelfde probleem. Als je hier nog niet mee bezig was moet je misschien kijken wat het verschil is tussen de manier waarop je je armen traint in vergelijking met je borst of rug.

Bij mij verschilde dit met name doordat ik met mijn armen veel vaker tot failure ging en onnodig veel oefeningen pakte. Dit heb ik sinds een paar maanden omgegooid door niet meer tot failure te gaan en het aantal oefeningen te beperken tot max 2 (max 6/7 sets). Resultaat is al positief te noemen

Thx bro, heb net m'n schema omgezwierd... meer en zwaardere compounds en een aparte armendag, zien of dat werkt!

Yo gaat goed man! Jammer van de armen idd.. maar hoe ziet je borstschema er uit dan? Die springt er echt uit, heel goed!

Yo gaat goed man! Jammer van de armen idd.. maar hoe ziet je borstschema er uit dan? Die springt er echt uit, heel goed!

thx man :)
2x per week incline bp (2 a 3 sets) gevolgd door flat bp (2 a 3 sets) laag in reps (max. 8 keer) maar hoog in gewicht (bijna failure tot failure)

Alleen benchpress of ook dumbbellpresses?

Zijn goede borst heeft niets met een goed borstschema te maken :)

Goede progressie bro. Je rug mag een pak dikker en je armen ook. Maar blijf zo doorgaan :thumbs: Succes........

Nee ik doe alleen maar dumbbellpresses, als ik bij benchpress boven de 60 kg ga krijg ik immense pijn in mijn rechterschouder. Bij dumbbells voel ik die pijn niet. Vandaar mijn vraag... je doet ook geen cable/dumbbells flyes of cable crossovers?

je bent wel lekker je eige foto's aan het posten he ;)

maar die borst knalt er echt uit! je hebt echt een heel prima fysiek kerel!

Heel nette progressie geboekt man.:thumb:

Nee ik doe alleen maar dumbbellpresses, als ik bij benchpress boven de 60 kg ga krijg ik immense pijn in mijn rechterschouder. Bij dumbbells voel ik die pijn niet. Vandaar mijn vraag... je doet ook geen cable/dumbbells flyes of cable crossovers?

nope, niets van die oefeningen, maar heeft ook te maken met genen hoe makkelijk je een bepaalde spier ontwikkelt hoor, ik heb geluk dat het bij mij vrij vlot gaat!

als je pijn krijgt aan je schouder raad ik je aan om L-flyes of andere oefeningen te doen om je rotator cuff spieren te trainen... het heeft daarmee te maken!

en als je dan bp doet moet je het full rom uitvoeren (tikken op borst)

Ziet er goed uit! :cool: Dikke vooruitgang!

Motivatie voor de ecto's hier in huis!

Terug
Naar boven