Fitness Seller

Muay Thai J progressie

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er netjes uit! Hoe lang ben je/wat weeg je?

PS: Monster photoshop skills mbt die mustache!

1m77 en laatste keer dat ik me gewogen heb 's morgens was het 70 kg (ik kom van 54 en train sinds september 2005, pas met voedingsschema en deftig trainingsprogramma sinds oktober/november 2006), maar nog véél massa tekort aan m'n benen (door knietrauma maanden gn benentraining)... tegen na de zomer sta ik minstens op 75 kg :thumbs: volgend jaar minstens 80!

1m77 en laatste keer dat ik me gewogen heb 's morgens was het 70 kg (ik kom van 54 en train sinds september 2005, pas met voedingsschema en deftig trainingsprogramma sinds oktober/november 2006), maar nog véél massa tekort aan m'n benen (door knietrauma maanden gn benentraining)... tegen na de zomer sta ik minstens op 75 kg :thumbs: volgend jaar minstens 80!

Goed bezig

het gaat de goeie kant op

je hebt zoiets moois voor je borst uitgevonden, doe dat ook voor je armen! misschien werkt het, ik zou me als ik jou was daarop gaan concentreren.. borst is dik in orde.

je hebt zoiets moois voor je borst uitgevonden, doe dat ook voor je armen! misschien werkt het, ik zou me als ik jou was daarop gaan concentreren.. borst is dik in orde.

yup heb nu een bruut armschema vol zware compounds... veel sets, weinig reps, maar hoog gewicht :thumbs: + op woensdag train ik enkel armen: 2 compounds om veel testosteron aan te maken waar m'n biceps en triceps bij de isolatieoefeningen van kunnen profiteren (ff de theorie die ik hier geleerd heb toepassen ;)) komt in orde knul!

ben echt zo jaloers op jouw borst man...ziek gewoon...

TOP MAN!!!

top prestatie man! heel erg goed. die onderbroek maakt het af:p

^ ja die heeft ie al een jaar aan :P

het is gewoon een tattoo van een boxershort ;) :D

Terug
Naar boven