XXL Nutrition

Muay Thai J progressie

• Topic Starter Topic Starter
je bent wel lekker je eige foto's aan het posten he ;)

maar die borst knalt er echt uit! je hebt echt een heel prima fysiek kerel!

nja nu ik ripped sta heb ik er een paar tegelijk gepost idd :D... net begonnen met bulken dus er komt een laagje over ;)

Looking good... klaar voor het strand. Supperborst (boven en onder) schouders en armen kunnen nog wel wat massa gebruiken...en voor de rest na de zomer flink gaan bulken...

greetz

Looking good... klaar voor het strand. Supperborst (boven en onder) schouders en armen kunnen nog wel wat massa gebruiken...en voor de rest na de zomer flink gaan bulken...

greetz

het bulken is net begonnen... wel clean bulk :p
na de zomer stevig bulken idd

idd na de zomer bulken..en minder focussen op je borst en meer op je armen, rug en schouders. dan komt alles goed. wel vreemd, je bent goed droog maar hebt geen duidelijke buikspieren? das dan weer jammer maargoed:)

Gewoon goed bezig man !

Heel erg goede borst, de rest is stukken minder en uit verhouding. werk eraan

Netjes kerel, ziet er goed uit. Maar haal asjeblieft die gay-ass foto's van je deur, want mannelijke onderbroeken modellen op je kamer is echt te fout.

idd na de zomer bulken..en minder focussen op je borst en meer op je armen, rug en schouders. dan komt alles goed. wel vreemd, je bent goed droog maar hebt geen duidelijke buikspieren? das dan weer jammer maargoed:)

ben nog geen maand bezig met hanging knee raises en crunches :D
tegen de zomervakantie heb ik wel stevige abs hoor, als ze dan nog zichtbaar gaan zijn natuurlijk ;)

looking good dude !!!

keep on bulking !!

Is dat steeds dezelfde boxershort? Was je die wel?:D :D :D

Borst is puik kerol;) alleen je armen + schouders nie maar dat gaat goed komen toch!?! :thumb:

Ziet er netjes uit! Hoe lang ben je/wat weeg je?

PS: Monster photoshop skills mbt die mustache!

Terug
Naar boven