AndroidHealthClinic

Muay Thai J voedingsschema

Muay Thai J

* Your sister loves me *
Elite Member
10 media-items
Waardering
14
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Ontwaken: 10u

Ontbijt: (10u30) Cruesli 150 gram met 250 ml melk + 1 shake pure Whey (Performance) woudvruchten met melk -(1)-

Bijmaaltijd:
(13u) 100 gram rijstwafels + 1 blik tonijn -(2)-

Middagmaal:
(15u) 2 a 3 dubbele boterhammen met kalkoen/kip/pindakaas/kaas + glas melk -(3)-

Voor het trainen: (15u30) kre-alkalyn 1500 mg + nitricoxidebooster

Training (16u)

Na het trainen: (17u) Mammoth 2500 weight gainer 2 maatscheppen (117 gram dosering) met melk -(4)-

Avondmaal: (19u) wat de pot schaft (vlees/vis/kip met rijst of pasta) + stuk fruit als dessert -(5)-

Extra bulkmaaltijd: (22u) ???

Laatste maaltijd: (01u00) 500 gram magere kwark -(6)-

Bedtijd:
02u00

Enkele stats:

mijn onderhoud = 2400 kcal (laag hé ;) :D)
doel = bulken
middel = dit schema
training = 4x per week bodybuilding en 1 a 2x per week thaiboks

----> ik heb nu 4 maand vakantie, dus ga dit schema 4 maand toepassen ;) <----

Pfff ik ga niet precies afmeten hoeveel kcal dit schema heeft, als iemand zich geroepen voelt mag hij eens gokken ;) Ik zit zéker ruim boven mijn onderhoud... persoonlijk gok ik op iets van een 3500 kcal (ontbijt zit ik al aan 750-1000 kcal, mammoth is 970 kcal, rijstwafels + tonijn is +/- 500 kcal, kwark is +/- 350 a 400 kcal,...)

--> Wat is een geschikte extra bulkmaaltijd rond 22u volgens jullie? Nog iemand inspiratie? :D + Commentaar hierop?

• Topic Starter Topic Starter
Ach het zal wel in orde zijn zeker als niemand reageert? :dunno: ;) :D

Vraag aan de gene die kookt of ze 1 portie meer maken dan kun je dat in een schaal bewaren (goed afgedekt met plastic) voor de dag ernaa...heb je weer een goede maaltijd erbij... en waarom ga jij zo friggin' laat naar bed toe? 2 uur 's nachts?! :eek:

vraagje;

wat is je gewicht dan? als jouw onderhoud op 2400 kcals zijn

extra bulkmaaltijd, nog eens warm, havermout met brinta....

zou rijst/ananas/kip nemen

Terug
Naar boven