Fitness Seller

Mustafa Mohamad in 2006 en nu omg

Tuurlijk heeft deze man AAS gebruikt om zo hoog te komen.

En ik denk idd ook vanwegen zijn gezondheid is moeten stoppen Met AAS en met het bodybuilden. En dat die zijn spieren er ook af is gaan trainen. Dit kan anders nooit.

Hier zijn sowieso andere dingen aan de hand, ziekte of drugs gebruik. Ik heb zelf een keer 6 maanden niet getraint en geleeft als een zwerver, vaak niet eens fatsoenlijk slaap. Wel redelijk wat gegeten maar niet schoon. Na die 6 maanden was ik bijna niks kwijt. Je moet het wel echt vernken wil je een terugvallen hebben als deze kerel hoor.

Het is ook zeker een genetische bom, mischien reageert hij wel als een malle op AAS, levrone is ook zo iemand. En naturel valt er voor zon man mischien wel helemaal niet veel te behalen, je weet het toch niet. Het enige duidelijke is dat hier meer aan de hand is dan niet meer trainen.

Je maakt 1 fout in je beredenering jij bent 1,88 op 94 kilo en vind je het gek dat je vrij weinig afvald in die 6 maanden:P
Dus die vergelijking kan je natuurlijk noooit maken ....

Laatst bewerkt:
Je maakt 1 fout in je beredenering jij bent 1,88 op 94 kilo en vind je het gek dat je vrij weinig afvald in die 6 maanden:P

Iedereen neemt zijn eigen ervaring als referentiepunt in deze dicussie wel begrijpelijk maar totaal onjuist inderdaad.;)

geloof er helemaal niks van, ken jongens die vroeger beesten waren (gebruikers) en ook volledig gestopt zijn al jaren, en je blijft er genoeg van zien, in het bijzonder borst en benen/kuiten

Imo is dit goed mogelijk. Als hij is gestopt met AAS en goede voeding en trainen . Het is ook afhankelijk van je lichaamstype denk ik . Na 1 jaar niet trainen was ik ook van 94 kg naar 76 kg afgevallen, alle zichtbare spieren weggesmolten als het ware,en fatsiger geworden.
Sommige mensen hebben aanleg om snel massa te maken ,maar ook dezelfde aanleg om dezelfde massa ook weer snel te verliezen als je stopt met BB lifestyle.

Ik denk dat het van persoon tot persoon afhangt hoe snel iemand spieren/massa verliest.
Ik ben jammer genoeg ook van het "als sneeuw smelten door de zon" type.
Ik heb door verschillende blessures en operaties al meerdere malen 6 maanden en meer gestopt met trainen en na verloop van tijd zag je niet eens meer dat ik ooit een dumbbell in mijn hand gehad had.

Aardig verschil, al geloof ik er niet heel veel van.

Vergeet ook niet dat deze man op behoorlijk veel plekken synthol heeft ingespoten.

Sowieso klopt het wel allemaal wat gezegd wordt. Volledig stoppen met training + voeding = leeglopen. Reken er nog eens gigantische dosissen AAS bij, dan wordt het héél snel leeglopen achteraf.
Maar sowieso zal je er altijd wel nog iets van zien.

Er is meer aan de hand dan dit vermoed ik. Misschien één of andere ziekte. Denkt dat sommigen hier nog zouden schrikken als ze zouden zien wat bepaalde medicatie met je doet :)

Wie zegt dat hij volledig gestopt is met trainen dan?

Fotos zijn gemaakt bij de sportschool waar hij werkt.. Dus volledig gestopt lijkt me sterk :rolleyes:

geloof er helemaal niks van, ken jongens die vroeger beesten waren (gebruikers) en ook volledig gestopt zijn al jaren, en je blijft er genoeg van zien, in het bijzonder borst en benen/kuiten

Toch lijkt hij het wel, zijn wenkbrauwen zijn echt exact hetzelfde.

Hij was ook gestopt, 3 jaar niet getraint en gaat nu weer een comeback maken.

Geschrieben/Gepostet am 15. Dezember 2009 von Ben

Comeback 2010, Mustafa ist bereits im Training, hier ein Vergleich von früher und nun, wo er sich mal 3 Jahre ums Business gekümmert hat, momentan ist Musti im Aufbaumarathon!

Bron: [Link niet meer beschikbaar]

Wow. Zou dat hem echt zijn? Of is het toevallig iemand die met een gelijknamige naam er enigszins hetzelfde uitziet? :P

Het is natuurlijk zo, hoe verder je boven je natuurlijke grens uitgaat, des te harder val je terug. Eerst heel snel, en dan steeds langzamer naar je oude staat. Je lichaam wil gewoon zo lui mogelijk zijn en zo efficient mogelijk met de energie omgaan. Kortom, als je geen gewicht meer aanraakt dan snapt je lichaam ook wel dat die spiermassa niet meer nodig is. Of dat nu nog uitmaakt of je zoiets natural of met AAS bereikt weet ik niet.
Stel je komt van 70kg af, en je gaat direct vanaf het begin af aan aan de roids, tot je 90kg bent, in een jaartje. En daar blijf je 3 jaar op hangen, met roids continu.
Wat als je natural naar de 90kg traint en daar in 2 jaar bent, en dan nog een jaar daarop blijft hangen.

Zou je dan toch sneller terugvallen wanneer je roids hebt gebruikt, terwijl je dat gewicht wel een jaar langer hebt vastgehouden dan natural?

Hij is inderdaad gestopt en heeft 3 jaar niet getraint, hij gaat echter wel een comback maken.

Van een ander forum:
Mustafa Mohammad Comeback

Comeback 2010, Mustafa ist bereits im Training, hier ein Vergleich von früher und nun, wo er sich mal 3 Jahre ums Business gekümmert hat, momentan ist Musti im Aufbaumarathon!

Hij is inderdaad gestopt en heeft 3 jaar niet getraint, hij gaat echter wel een comback maken.

Van een ander forum:
Mustafa Mohammad Comeback

Niet echt een betrouwbare bron ;)

Tjaa, ik weet ook niet. Bron: [Link niet meer beschikbaar]

Zou natuurlijk wel vet zijn :D Maar wie weet...

Leuke discussie zeg!?

Hier mijn theorie;

Paar jaar lang (dagelijks?) aan de dialyse en een dieet van zondevoeding...

vin het wel een beetje triest uit zien als je nog 3 jaar geleden zo groot was.en nu niks.

Misschien is hij wel True-Natural geworden ? :shrug:

Terug
Naar boven