AndroidHealthClinic

Review Mutant Mass - PVL

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Weightgainer
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed , triple choclat
  • Welke dosis heb je gebruikt? zoals aanbevolen hoeveelheid, 1 door de dag, 1 na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bij een vriend
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 75
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Doet wat het beloofd

Mijn review:
Ik gebruik deze
gainer al een week en de resultaten zijn geweldig. Ik ben al 2 kilo bij, ik eet nog altijd het zelfde, dus hetligt aan de shake. mijn spieren zien er echt vol uit en staan mooi dik. de smaak is goed. enigste nadelen zijn dat het niet makkelijk mixt en dat je er winderigheid van krijgt

MutantMassBag.jpg

ik zit al een jaar vast op 71.5...

ik let 3 dagen op mijn voeding, verhoog men innames eiwitten en koolhydraten + ik neem men 2 scheppen mutant mass/dag

na 3 dagen sta ik ff op de weegschaal en weeg ik 73.5 :O

misschien geen volledige 2 kilo bijgekomen ok, maar het is wel al het hoogste dat ik ooit heb gewogen in een jaar, dus geen toeval

ik zit al een jaar vast op 71.5...

ik let 3 dagen op mijn voeding, verhoog men innames eiwitten en koolhydraten + ik neem men 2 scheppen mutant mass/dag

na 3 dagen sta ik ff op de weegschaal en weeg ik 73.5 :O

misschien geen volledige 2 kilo bijgekomen ok, maar het is wel al het hoogste dat ik ooit heb gewogen in een jaar, dus geen toeval
Het is een wondermiddel!! :rolleyes:

Mutant mass heeft een laag suiker gehalte ;)

NOT 29gr suiker per volledige dosering.. (4 scoops= 1050 cals)

heb het zelf ook staan, gebruik hem af en toe eens.. maar dan halve dosering
en wat extra whey erdoor. de volledige 4 scoops is veel te gek..
(4 scoops= 1050 cals, 170gr carbs 29 gr suiker, 52 gr eiwitten)

Up your mass van MHP vind ik nog steeds de beste gainer..
4 scoops is 510 cals 58gram carb.. waarvan 12gr uit vezels, 44 eiwitten
en maar 1gr suiker!

Vond deze gainer helemaal niet lekker,veel te zoet imo. Heb indruk dat je er wel makkelijk wat vet door aanzet.
Ongeveer 1kg van de 7kg pack opgebruikt, de rest gaat de vuilbak in.

en maar 1gr suiker!

Up your mass is super, ook erg lekker maar vond m te duur.
Enigste vervanging is bodylab rice & protein, deze gebruik ik nu al een aantal maanden en enige product waar ik droog mee opbouw.

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Vond deze gainer helemaal niet lekker,veel te zoet imo. Heb indruk dat je er wel makkelijk wat vet door aanzet.
Ongeveer 1kg van de 7kg pack opgebruikt, de rest gaat de vuilbak in.

Precies wat een gainer doet bij de meeste mensen, chek Bodylab Rice & protein als je iets goed wilt.

Ik ben geen pro , maar heb me laten vertellen dat als je onder de 10 procent zit met vet, je moeilijker spiermassa wint. Ik heb vandaag mutant mass besteld.
Ik was van de zomer 79kg met 4%vet ik zit nu op 83kg met 8% vet. ik ben van plan die zak 2 maandjes te gaan gebruiken, en dan maar weer droog trainen, het is er tenslote sneller af dan op bij mij , of mischien deze zomer gewoon met spek rond lopen, een ding weet ik wel MAMOET WG IS NIET TE ZUIPEN, me keel sloeg er gewoon dicht van zo zoet

Ik ben geen pro , maar heb me laten vertellen dat als je onder de 10 procent zit met vet, je moeilijker spiermassa wint. Ik heb vandaag mutant mass besteld.
Ik was van de zomer 79kg met 4%vet ik zit nu op 83kg met 8% vet. ik ben van plan die zak 2 maandjes te gaan gebruiken, en dan maar weer droog trainen, het is er tenslote sneller af dan op bij mij , of mischien deze zomer gewoon met spek rond lopen, een ding weet ik wel MAMOET WG IS NIET TE ZUIPEN, me keel sloeg er gewoon dicht van zo zoet
4% vet, enig idee hoe droog dat dat is? Kgeloof er niets van.

dat moet je zelf weten FATTY..... ik reken dat ook niet zelf uit, dat doen ze met de tang op de sportschool , maar nice response on topic

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

Das zo droog dat je aders van je nek naar je lid ziet lopen btw , had fotos op me profiel weet net waar ze nu zijn

2e zak van 6,7kg

Ik ben een week geleden met mijn tweede zak begonnen en de eerste zak heeft mij weinig kiloos opgeleverd eigen helemaal niks en dit was het zelfde verhaal voor Mammoth2500. Wel voelde ik minder honger en me lekkerder in me vel. In november ben ik begonnen met trainen en dat 3 x in de week maar soms ging ik niet zeker rond de feestdagen. Sinds januari ben ik echt serieus bezig en ga trouw 6 a 7 dagen in de week.

Begin januari van dit jaar woog ik 66kg en nu 71,8kg en hier zit ik nu al een week op en wacht op de 72kg. Sinds een maand gebruik ik ook creatine 100% monohydraat en dit werkt ok. Kan hier nog niet veel over zeggen omdat ik de hele kuur wil afwachten.

Ik gebruik de mutant gainer om mijn lichaam voldoende te voldoen want als ik dit met eten zou moeten doen dan heb ik geen leven zowat want ik kan eten wat ik wil zonder aan te komen en nu kom ik eindelijk aan en puur spier :D

hoeveel scoops

Ik denk erover om mutant mass te kopen omdat de samenstelling mij goed bevalt. Kan iemand mij vertellen hoeveel scoops je ongeveer uit een jouw verpakking hebt gehaald, en hoe groot je verpakking was?

Ik denk erover om mutant mass te kopen omdat de samenstelling mij goed bevalt. Kan iemand mij vertellen hoeveel scoops je ongeveer uit een jouw verpakking hebt gehaald, en hoe groot je verpakking was?
Één scoop is ongeveer 65 gram, zie:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bij een verpakking van 6800 gram heb je ruim 101 doseringen!

Groetjes Ralf

Heeft iemand echte goede gains geboekt al met dit product?
En hoeveel shakes/dag?
Ik weet dat die maatscheppen echt groot zijn!

De Mutant Mass, nu leverbaar in 3 formaten en 4 smaken!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2200 Gram € 29,90
6800 Gram € 69,90
7700 Gram € 74,50

Ik ben behoorlijk tevreden over dit product. De smaak zit goed en ik ben de eerste 4 weken 1 kilo per week bijgekomen, dus in totaal 4 kilo op een maand. Hierna kreeg ik het wat moeilijker om bij te komen maar ik moet toegeven dat ik het de laatste tijd een beetje verwaarloost heb (teveel gefeest :$) Maar nu ben ik terug bezig het gedisciplineerd te nemen. Ik had eerst Vanilla smaak, nu zit ik met Cookies & Cream wat mij toch iets beter smaakt, enige nadeel is dat er kleine brokjes koekjes inzitten wat het inslikken een beetje moeilijker maakt, maar dit is maar een kleinigheid. Ik drink hiervan elke dag 2 shakes (1 shake = 2 scheppen met de rest halfvolle melk gemengd met nog 150ml water, voor mij de beste samenstelling). Eén in de namiddag en 1 s'avonds.

ik vraag me af wat het verschil is tussen de mutant mass (weinig suikers) en de mammoth2500 (veel suikers), wat aan te raden is voor smalle mannetjes die heel veel moeite hebben met bijkomen (like me) :)

en maar 1gr suiker!

Ja want suiker is zo ongezond -.-

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 09:46 ----------

ik vraag me af wat het verschil is tussen de mutant mass (weinig suikers) en de mammoth2500 (veel suikers), wat aan te raden is voor smalle mannetjes die heel veel moeite hebben met bijkomen (like me) :)

Zeer weinig verschil. Een simpele suiker (hoge GI) wordt al snel trager opgenomen wanneer die samen geconsumeerd wordt met een eiwit of een vet waardoor het verschil tussen een trage en een snelle suiker als snel wegvalt.
een carb = een carb

Terug
Naar boven