AndroidHealthClinic

Mutant Mass Van pvl goed/slecht?

Hii beste mensen

kan iemand mij helpen...

ik heb proteïnen (PVL Mutant Mass 6800Gram) & Creatine (CellMass 900Gram) gekocht.
maar weet niet hoe ik ze het best kan nemen

Proteïne:: wanneer?
met wat?
op nuchtere maag? (en na inname mag ik dan direct eten?)
hoeveel keer per dag en hoeveel schepjes per keer?

Creatine:: Wanneer?
mag dat met aquarius drank?
op nuchtere maag? (en na inname mag ik dan direct eten?)
en mag ik dat blijven nemen of 10dagen dan maandje stoppen dan terug 10
dagen enz...

Groeten Keviiin

Bedankt alvast

mutant mass is echt slecht, bah, niet te zuipen en mengt heel moeilijk, pure geldverspilling

Ik heb ook lange tijd mutant mass gehad, die banaan aardbei smaak is echt lekker.

Mijn favoriet uit alle gainers die ik al gehad heb.

Die proteine shake van pvl banaan smaak die je met water kan mengen is zelfs nog lekkerder. drink je lekker in 1 teug weg.

ik eet ong he : 5 boterhammen me choco smorgens, in de middag 5 boterhammen (tonijn normaal gzn) geen tss doortje (ik drink aquarius,melk en water), voor de training 1 banaan, tijdes de training 1 banaan, na de training 1 banaan, yoghurt met musli ofzo iets, en pure yoghurt (ong 300 gr eet ik en tis een pot van 1kg) en 's avonds wat mijn moe me schenkt ma ik eet redelijk veel 's avonds mja meer weet ik ni ja om de 3urn 5 boterhammen.. dat kan ik ni :p ik heb werk, school enzo.. als mijn baas me telkes ziet met een boterham in mijn hand zal hij ni echt blij zijn..

Neem gewoon een pak melk mee, kwak het in de koelkast daar en elke 3 uur neem je 2 glazen melk. Probleem opgelost.

Heb de mutant mass choco. Smaak is zeer goed te doen vind ik.

Mass Gainer / krampen

Hey ik ben 19 jaar, vader is van afrikaanse origine en ben 4 maand geleden begonnen met bodybuilden, ik ben door goed trainen, rusten en eten van 73kg naar 82.5 kg gegaan in 2.5 maand tijd met een geweldig resultaat. Na een tijdje bleef mijn gewicht hetzelfde en lukte het niet echt meer bij te komen dus werd ik de Mutant Mass gainer van PVL aangeraden. Er werd mij gezegd dat ik 3 keer mijn lichaamsgewicht in gram moest innemen, 240 gr op een hele dag? dus 80gr x 3. dit leek me wat veel toen me dit werd verteld. Ik deed dit donderdag avond en had vrijdag avond constant krampen in mijn buik. het is nu maandag en heb nog steeds krampen en geen verklaring hiervoor, zou het kunne komen door de mass gainer ? of heb ik iets anders opgelopen ?

grtz

TS training zal ook wel zuigen als hij de stats geeft van zen pushdowns en btn pulldowns als krachtstats...

Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist Mutant mass binnen gekregen. Echter nu staat er op de verpakking dan ik 2/3x daags 4scoops(260gr) moet nemen.

Dat is toch veel te veel? Als ik uit ga van 2gr eiwit per kilo lichaams gewicht. Dan zit ik alleen met mutant mass kwa eiwitten al over mijn dagelijkse behoefte heen....

Greetz

ohhhh jij gebruikt mutant mass! nu ben je niet meer puur natuur!

:roflol:

2gr per kilo is weinig.. iemand die niet traint heeft volgens mij al 1,5gr nodig

Neem dat 2gr weinig is, heb het vandaag tot nu toe gebruikt zoals aangegevens. Als ik dat blijf doen dan zit ik in combinatie met mijn 'normale' voeding op +/- 400gr eiwitten per dag, dat is in mijn geval 5.5gr per kilo lichaamsgewicht.

Dat lijkt mij teveel van het goede. Of is het hoe meer hoe beter?

Ik heb zojuist Mutant mass binnen gekregen. Echter nu staat er op de verpakking dan ik 2/3x daags 4scoops(260gr) moet nemen.

Dat is toch veel te veel? Als ik uit ga van 2gr eiwit per kilo lichaams gewicht. Dan zit ik alleen met mutant mass kwa eiwitten al over mijn dagelijkse behoefte heen....

Greetz

als je megavet wil worden dat moet je het doen hoe je het zegt 2/3x daags 260g. ik nam het 1 keer per dag.... een 130a 150g per dag en dit was al voldoende omdat ik nog 2 whey shakes dronk en de rest vaste voeding was en ook rijk aan eiwitten was.

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 16:12 ----------

Neem dat 2gr weinig is, heb het vandaag tot nu toe gebruikt zoals aangegevens. Als ik dat blijf doen dan zit ik in combinatie met mijn 'normale' voeding op +/- 400gr eiwitten per dag, dat is in mijn geval 5.5gr per kilo lichaamsgewicht.

Dat lijkt mij teveel van het goede. Of is het hoe meer hoe beter?

ja da is te veel van het goede want in extreme gevallen zet een veeeeel teveel aan eiwit ook om in vet.;)

Ik doe altijd 3 scoops mutant mass, soms 2 op dagen dat ik meer tijd heb voor gewone voeding. Vind zelf ook de 51gram eiwitten die 4 scoops geeft wat overdreven om in een shake te nemen.

Terug
Naar boven