AndroidHealthClinic

Muziek instrumenten

Idd, echt hatelijk nummer eig, bijna iedereen speelt het als ie piano studeert. Vraag je lerares mss eens om meer klassieke werken te spelen, als je dat wil teminste.

Het nummer is idd nog wat te technisch gespeeld, probeer het nog meer je eigen te maken en er echt meester over te zijn. Dan kan je er ook meer je eigen gevoel aan geven.

• Topic Starter Topic Starter
Mensen... dit is niet mijn beste werk maar mensen vroegen om er iets op te zetten het echte werk komt nog... ik speel Moonlight Sonate 1st movement. Ik speel solfeggio. Ik speel heller etudes. Niet klasiek??? Ik doe een jongtalentenklas opleiding in klasieke muziek :P dus ik hoef niks aan mijn leraar te vragen. En idd helemaal mee eens afgezaagd stukje.

basgitaar

Elektrisch gitaar al bijna 4 jaar:)

Mijn beurt.....

Ik speel elektrisch-gitaar/bas-gitaar/akoestisch-gitaar/tenor-blokfluit/kan goed zingen/speelde vroeger piano (helaas heb ik geen piano meer wegens geldgebrek) en ik klooi veel met elektronische meuk en dus synthesisers. Verder doe ik thuis aan DJ-en met draaitafels en Traktor Scratch Pro en heb ik ook een paar keer op een feest gedraaid.

Mensen... dit is niet mijn beste werk maar mensen vroegen om er iets op te zetten het echte werk komt nog... ik speel Moonlight Sonate 1st movement. Ik speel solfeggio. Ik speel heller etudes. Niet klasiek??? Ik doe een jongtalentenklas opleiding in klasieke muziek :P dus ik hoef niks aan mijn leraar te vragen. En idd helemaal mee eens afgezaagd stukje.

Laat die Moonlight Sonate ook maar zitten als je een nieuwe video ooit maakt. Nog afgezaagder dan dat Amélie nummer haast....

Ik speel gitaar en basgitaar, maar heb al jaren niet meer in een bandje ofzo gespeeld.

Heb acht jaar viool gespeeld onder lichte dwang van mijn ouders.
Op mijn 16e mee gestopt omdat ik er genoeg van had en sindsdien heb ik dat ding niet meer aangeraakt.
Heb er ook een blokfluitcarrière van een aantal jaren op zitten.
Ik weet nog dat het oefenen veel frustraties met zich meebracht, als iets niet lukte, sloeg ik zonder pardon met dat ding in het rond :roflol: (aah mooie herinneringen die nu bovenkomen).
Heb ik wijselijk maar niet geprobeerd met de viool.

Laat die Moonlight Sonate ook maar zitten als je een nieuwe video ooit maakt. Nog afgezaagder dan dat Amélie nummer haast....

Een van de beste oefeningen van een les methode naar verdere gevorderde oefeningen... Met 3 stemmen daar leer je heel veel van !

Een van de beste oefeningen van een les methode naar verdere gevorderde oefeningen... Met 3 stemmen daar leer je heel veel van !

Geweldig, maar ik hoef niet uitvoering 903248934580345809 te horen op youtube ervan. Het is alleen een mooi nummer als het goed wordt gespeeld en dat is zeer zelden het geval.

Geweldig, maar ik hoef niet uitvoering 903248934580345809 te horen op youtube ervan. Het is alleen een mooi nummer als het goed wordt gespeeld en dat is zeer zelden het geval.

Daar heb je gelijk aan maar wie zegt dat ik hem niet goed speel.

Spaanse gitaar - Juan Salvador
Akoestische gitaar - Washburn
Elect gitaar - Gibson Les Paul Studio
Alt sax - Yamaha

En de laatste tijd zit ik zwaar in de blues harmonica-shizzle (Hohner), omdat blues mijn favo muziek aller tijden is...

In een donker verleden heb ik ook nog klarinet gespeeld, maar die zwarte bladzijden in mijn leven heb ik al verbrand. :o

Ibanez, modeltype weet ik niet echt. Goedkoopie van 200 euro. Vandaag voor het eerst een snaar gebroken, de hoge e. Komt door een goedkoop plastic plectrum waar braampjes in zijn gekomen.

OK. Ik ga binnenkort maar eens kijken voor een nieuwe gitaar, een Fender Tele of een Gibson Les Paul.

15 jaar bij de drumband gezeten. Maar toen een mede drummer met mijn vriendin ervandoor ging ben ik er mee gekapt. Daarna nooit meer een instrument aangeraakt.

zet er dan es je beste werk op knul!
En speel het es op een metronoom, die zal wel tonen wat je echt kan; véél minder dan je denkt.
En als je leraar je nix meer kan leren zit je bij de verkeerde leraar.
Zoals die reactie hierboven, idd laat die moonlight sonate ook maar zitten. IK kan hem ook "spelen": t eerste blad en niet op metronoom, maw ik kan het niet spelen.
En die jongtalentenklas, noemen wij dat in Belgie "idool"? waarin mensen komen die t dénken te kunnen, en dan worden afgeschoten als wild, huilend naar buiten komen omdat hun droom aan flarden geschoten is.

maar goed je bent pas 14j, das ook enorm in je voordeel.

tip; ga nog es 4.5j héél hard oefenen, zo'n 3/4u per dag liefst en film dan es wat.

Heb een elektrische en een akoestische gitaar.
Yamaha Pacifica 112 + Fender Princeton 112 versterker voor 125 euro samen :)

En ik ben linkshandig... waardoor de goede gitaren niet bepaald voor het oprapen liggen :o

Dude,,

Ga je mij dat vertellen... De kwaliteit gaat achteruit door het opnemen ik heb namelijk geen microfoon. En als je een stuk speelt gaat het onderandere over het foutloos spelen want ''vuile'' nootjes klinken niet thuis in het stuk. En om gevoel op youtube te zetten met een gewone fotocamera is een hele klus geloof me. De dynamiek is er lastig in te krijgen want je speelt al vrij snel te hard.

Moeilijk he, feedback krijgen.

Kansloos verhaal, zet er maar niks meer op.

Terug
Naar boven