- Waardering
- 1.032
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn vriendin laat mij elke dag met haar viool spelen.

, Smink heeft ook toegang tot deze sectie.
OK. Ik ga binnenkort maar eens kijken voor een nieuwe gitaar, een Fender Tele of een Gibson Les Paul.
Geen epiphone? Scheelt wat in de knaken 
Tempowisselingen vind ik maar erg matig. Sowieso een doodgespeeld nummer dat ook nog eens vrij simpel is om te spelen. Not impressed....
Dude, krijg je ook Nederlands op school?
Het gaat er niet om of iets foutloos of niet speelt, het gaat erom of de emotie over komt en dat is hier gewoon niet het geval. Luister het orgineel nog eens een paar keer heel aandachtig en concentreer je op het gevoel en niet op de noten. Eerst ritme en gevoel en dan pas de noten zelf. Ritme is zo onwijs belangrijk in de muziek........
Laat die Moonlight Sonate ook maar zitten als je een nieuwe video ooit maakt. Nog afgezaagder dan dat Amélie nummer haast....
Geweldig, maar ik hoef niet uitvoering 903248934580345809 te horen op youtube ervan. Het is alleen een mooi nummer als het goed wordt gespeeld en dat is zeer zelden het geval.
Zou graag ook piano spelen, moet fantastisch zijn om elk liedje in piano te kunnen spelen..
Hoe lang duurt het eigelijk vooraleer je jezelf een ervaren pianist kunt noemen?
Trouwens je speelt mooi

Je pent een pianist (in mijn beleving dan) als je je gevoelens kunt uiten op een piano. Je bent een goeie pianist als er dan ook nog een dik vet hard stuk uit rolt natuurlijk![]()
Dat klopt zoals men zegt je moet met gevoel spelen en niet enkel de noten lezen veronderstel ik.
Hoe lang dien je les te volgen om vlot iets te kunnen spelen dan?
.