Fitness Seller

Muziek produceer programma gezocht

Heb je jampotglazen nodig?

Je weet dat ik gelijk heb, nu ga je domme opmerkingen maken. Jij mag nu stil zijn. Met je "ik ben al 5 jaar bezig met mixen en heb een heleboel vrienden die zelf producer zijn" :roflol:

Je weet dat ik gelijk heb, nu ga je domme opmerkingen maken. Jij mag nu stil zijn. Met je "ik ben al 5 jaar bezig met mixen en heb een heleboel vrienden die zelf producer zijn" :roflol:

als je dan vraagt wie is dit wordt er beantwoordt "TIESTO"! en de rest letten ze niet op.
jij wilt zo graag overkomen dat je gelijk hebt maar heb geen zin in je wat je doet is voor je zelf ik hoef niemand te laten geloven hier het is mijn ervaring en mijn mening. adios

Laatst bewerkt:
Wat is je style Gorkemmm?

als je dan vraagt wie is dit wordt er beantwoordt "TIESTO"! en de rest letten ze niet op.
jij wilt zo graag overkomen dat je gelijk hebt maar heb geen zin in je wat je doet is voor je zelf ik hoef niemand te laten geloven hier het is mijn ervaring en mijn mening. adios
Bij hardcore niet hoor... xD

-ja, tiesto heeft daar ook nog wat in gedaan-

But anyway, als je spul gedraaid wordt, wees gwn blij...

• Topic Starter Topic Starter
hmm? heb je de flyers dan nog? en een sample mixje? Je komt bij party's? en hebt geen dj vrienden die ook kunnen producen? en je weet niks van produce programma's zit je met virtual dj te mixen ofwat? ps. flstudio is k*t begin maar met ableton live en cubase:)

Wat een aanval meteen zeg, natuurlijk heb ik een flyer;

91190front.jpg
Ik draaide samen met Lithium, onthou die naam!

Nee ik kom eigenlijk niet op de party`s dit was de eerste keer dat ik echt op een groter stage sta dan een lokale discotheek. Maar ik heb natuurlijk wel met Bassjackers over deze zaken gehad! Jij zegt ook Ableton live?

20dirkdeluxe01.jpg

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

Rockwell: "Gewoon youtube downloader? daar al je alles virusloos van youtube af!" dj haalt zijn kwaliteit tracks van youtube nice op wat voor kwaliteit draai je 1kbs?

Voor een Ipod of een mp3 is dat prima kwaliteit, ik neem aan dat hij dit niet in clubs gaat draaien zo wel dan is hij een fool. Al mijn tracks zijn 12+ kb

Laatst bewerkt:
Ik moet altijd zo lachen om die kerels die zo stoer doen dat ze Ableton, Reason of een of andere Apple applicatie gebruiken en dat Fruity Loops voor losers is, terwijl jongens als Laidback Luke hun shit ook gewoon in FL maken :roflol:

Terug
Naar boven