AndroidHealthClinic

My Day Has Come!! Test-E + Dbol (eerste kuurtje)

FP IcE

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m89
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
hey allemaal,

Na lang twijfelen ivm met het gebruik van AAS, en na VELE topics gelezen te hebben, had ik informatie genoeg om men beslissing te nemen. Deze is gevallen op Test-E en Dbol als kickstart. 2 weken geleden dan mijn bestelling geplaatst. deze is dinsdag aangekomen, so i'm ready to go ;)

mijn Kuur:

Week 1-12 : Test-E 500mg/E5D 5
Week 1-4: Dbol 40 mg
Week 14-18: nolvadex 20 mg/dag

Stats:

1.89m
83 kg
VP% 12

foto's van voor ik begon met fitnessen (72 kg) en foto's van nu (82,1 kg vanmorgen) vind je onderaan in de bijlagen. Foto's van rug enz komen nog, maar die kan ik jammer genoeg niet zelf trekken ;)

supplementen die ik TIJDENS mijn kuur ga bijnemen:

Bcaa recovery van XXL
1schep voor training, 2 scheppen na training

Animal pak
45 min voor training

beta alanine van XXL
Smorgens voor het ontbijt, en 30 min voor training samen met BCAA

whey isolaat van XXL
Smorgens bij ontbijt, en in de loop van de dag

Supplementen die NA mijn kuur (dus in de nakuur) ga gebruiken:

Creatine monohydraat:
bij het ontbijt

Unleash V3:
voor de training

natuurlijke testo booster misschien

Whey isolaat of Complex carb gainer

Mijn Voedingsschema:

Zie bijlage.
kga dit zo goed mogelijk proberen aan te houden, maar aangezien ik nog op de hogeschool zit en ik dus elke dag andere uren heb is het niet altijd evident om men 7 maaltijden naar binnen te spelen (en dan vooral de rijstmaaltijden), maar we gaan zeker ons best doen ;)

Mijn Trainingsschema:

Dit ga ik in de loop van de week eens uittypen en posten. maar ik ga 4-5 keer per week trainen en heb geopteerd voor een split schema natuurlijk ;)

Vandaag:

Net voor de eerste keer Dbol genomen vlak voor het ontbijt, samen met beta alanine. ik krijg nog steeds dat enorme irritante geprikkel over men lichaam na de inname van beta alanine :) echt een raar gevoel ;)

zo meteen naar de les tot 3u ongeveer, dus in de loop van de dag neem ik mijn andere 2 Dbol pilletjes :) en tegen 4 uur ga ik trainen.

ik zal straks posten hoe de training geweest was.

en dan om 19.00u eerste inject ;) ...SPANNEND!! :p
alvast bedankt voor het lezen, hopelijk blijven jullie mij volgen :)

tips zijn altijd welkom trouwens !! ;)

groetjes

het_begin.jpg

Het_begin2.jpg

Voor Kuur1.JPG

Voor_kuur2.JPG

Voor_kuur3.JPG

Bijlagen

Laatst bewerkt:
succes, lijkt me wel mooi om over paar maand de resultaten te zien!

Je mag geen namen van underground labs hier posten kerel :)

succes, volg je

Ik Volg je

• Topic Starter Topic Starter
Je mag geen namen van underground labs hier posten kerel :)

succes, volg je

lol ja, los vergeten ;)

aangepast ondertussen ;)

@ thommie en Sindacate: thx ;) jullie zijn zeker welkom en hopelijk leren jullie er ook iets uit naarmate men kuur vordert ;)

vind je het niet zonde dat je er naturel nog veel uit kon halen?

(wil mij er niet mee bemoeien, de keuze is aan jou offcourse, maar ben ik gewoon benieuwd naar.)

Ja nu ik de fotos zie vind ik je idd ook nog erg magertjes, maargoed, ieder zijn keuze... Iig succes ermee, je zal je kilos wel pakken ;)

vind je het niet zonde dat je er naturel nog veel uit kon halen?

(wil mij er niet mee bemoeien, de keuze is aan jou offcourse, maar ben ik gewoon benieuwd naar.)

bwa niet echt. ik zou er idd meer uit kunnen gehaald hebben, maar ik kom zeer moeilijk bij door mijn snel metabolisme, waardoor ik al een paar maanden op een plateau zat van 82-83 kg, en ook qua kracht... en dat was niet motiverend. daarom dat ik de stap gezet heb om eens een beginnerskuurtje te doen om zo te kijken hoe ik er op reageer. hopelijk goed natuurlijk maar dat weet je nooit ;)

in ieder geval ik kijk er naar uit wat de komende weken gaan brengen ;)

Ziet er prima uit, bro! Ga je veel plezier aan beleven aan dit kuurtje. En ook leuk dat je er foto's gaat bijzetten, ideaal om progressie te volgen.

De D-bol ga je snel voelen, al na een paar dagen. Alleen vandaag tijdens training nog niet, dus niet teleurgesteld zijn he!

Veel succes verder!!

waarom doe je rond het trainen en sochtends Whey Isolaat? Kun je dan niet beter snelle eiwitten nemen?

Dit ga ik in de loop van de week eens uittypen en posten.
hmm als je dan aan een kuur begint moet je daar toch wel ongeveer op voorbereid zijn?

verder ziet je voeding er goed uit. wel veel eiwitten (400g) maar ik heb verder geen verstand van AAS om te beoordelen of dit voldoende is(of misschien wel een beetje overdreven (njah beter teveel als te weinig natuurlijk ;) ) voor dit soort kuurtjes.

Succes iig!

waarom doe je rond het trainen en sochtends Whey Isolaat? Kun je dan niet beter snelle eiwitten nemen?

hmm als je dan aan een kuur begint moet je daar toch wel ongeveer op voorbereid zijn?

verder ziet je voeding er goed uit. wel veel eiwitten (400g) maar ik heb verder geen verstand van AAS om te beoordelen of dit voldoende is(of misschien wel een beetje overdreven (njah beter teveel als te weinig natuurlijk ;) ) voor dit soort kuurtjes.

Succes iig!

wat denk je dat whey isolaat is? ;) dat zijn snelle eiwitten ;) die worden op 45min opgenomen door het lichaam.

maar die shake voor de training moet weg, want nu ben ik BCAA's aan het nemen dus dat is voldoende :)

ik heb de eiwitten redelijk hoog gezet omdat anders men carbs te hoog zou zijn en daar wordt je ook vet van :D

@ sprutte, rubinja: bedankt voor de positieve reactie en kijk er naar uit om deze log tot een goed einde te brengen ;) en ik volg jullie ook ( met sprutte was ik al begonnen , en volgende week kan ik jou ook volgen rubinja wanneer je begint ;))

Laatst bewerkt:
Hmmm ik ga je volgen. Ik vindt het juist wel leuk om eens te zien hoe het lichaam van een wat minder gevorderde op een kuurtje reageert. Succes en hopelijk vliegen de kilo's er aan!

Hoe lang ben je in totaal al aan het trainen dan? 2 maanden stilstand? lol. Ik zou gewoon eerst beginnen met hard trainen en veel eten. 82kg bij 1m89 is natuurlijk kkgay.

Hmmm ik ga je volgen. Ik vindt het juist wel leuk om eens te zien hoe het lichaam van een wat minder gevorderde op een kuurtje reageert. Succes en hopelijk vliegen de kilo's er aan!

idd daar ben ik ook heel benieuwd naar :)

@ itastallion: ik train nu anderhalf jaar intensief ( 4keer of meer in de week, en men voeding is in orde... zie voedingsschema. 3900 kcal is meer dan genoeg voor mij ...

Sorry, ik weet dat ik hier niet mag reageren (<21) maar ik wil toch even mijn bijdrage/mening kwijt.

Jonge je kan nog zóveel meer uit je lichaam halen dan nu gedaan ! Je hebt gewoon vrijwel een begin-fysiek! Jongens zoals jij zijn de mensen die anabolen een verkeerde naam geven, gewoon even snel massa bij-gainen.. Zo kan je toch niet trots op jezelf zijn?? Daar komen nog eens alle risicos van AAS bij.. Je houdt jezelf echt voor de gek op deze manier. Je hebt amper massa aan je lichaam hangen. Als je nu al naar de AAS grijpt dan betuigd dat van weinig doorzetvermogen en straks na je kuur zal je nog veel lastiger massa aankomen..

Maargoed dat is mijn mening.. Ik wens je veel succes met je doelstellingen ;)

Laatst bewerkt:
Sorry, ik weet dat ik hier niet mag reageren (<21) maar ik wil toch even mijn bijdrage/mening kwijt.

Jonge je kan nog zóveel meer uit je lichaam halen dan nu gedaan ! Je hebt gewoon vrijwel een begin-fysiek! Jongens zoals jij zijn de mensen die anabolen een verkeerde naam geven, gewoon even snel massa bij-gainen.. Zo kan je toch niet trots op jezelf zijn?? Daar komen nog eens alle risicos van AAS bij.. Je houdt jezelf echt voor de gek op deze manier. Je hebt amper massa aan je lichaam hangen. Als je nu al naar de AAS grijpt dan betuigd dat van weinig doorzetvermogen en straks na je kuur zal je nog veel lastiger massa aankomen..

Maargoed dat is mijn mening.. Ik wens je veel succes met je doelstellingen ;)

Bedankt voor de mening, maar ik heb liever dat het ON topic blijft. ik heb me genoeg ingelezen, men spullen binnen, en men besluit staat vast. ik snap dat je je verhaal kwijt wil maar ik wil deze log zo clean mogelijk houden zonder teveel off topic :)

no hard feelings eh :)

grtz

d

Is toch geen offtopic vind ik.. Heeft toch met je onderwerp te maken? (sorry dit is wel offtopic)

Maargoed, zoals ik al zei ik heb men mening gegeven, als je er niets mee doet vind ik dat niet erg, je leeft maar 1 keer en daar moet je keuzes in maken!

bwa niet echt. ik zou er idd meer uit kunnen gehaald hebben, maar ik kom zeer moeilijk bij door mijn snel metabolisme, waardoor ik al een paar maanden op een plateau zat van 82-83 kg, en ook qua kracht... en dat was niet motiverend. daarom dat ik de stap gezet heb om eens een beginnerskuurtje te doen om zo te kijken hoe ik er op reageer. hopelijk goed natuurlijk maar dat weet je nooit ;)

in ieder geval ik kijk er naar uit wat de komende weken gaan brengen ;)

idd daar ben ik ook heel benieuwd naar :)

@ itastallion: ik train nu anderhalf jaar intensief ( 4keer of meer in de week, en men voeding is in orde... zie voedingsschema. 3900 kcal is meer dan genoeg voor mij ...

Je praat je wel wat tegen hier, als je niet bijkomt is het simpel: meer vreten, desnoods naar de 5000 a 6000 kcals. Ik begrijp echt niet dat je met zo'n fysiek al durft denken aan kuren, sorry hoor. In mijn ogen is dit puur uit luiheid en ongeduld.

Terug
Naar boven