FP IcE
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
hey allemaal,
Na lang twijfelen ivm met het gebruik van AAS, en na VELE topics gelezen te hebben, had ik informatie genoeg om men beslissing te nemen. Deze is gevallen op Test-E en Dbol als kickstart. 2 weken geleden dan mijn bestelling geplaatst. deze is dinsdag aangekomen, so i'm ready to go
mijn Kuur:
Week 1-12 : Test-E 500mg/E5D 5
Week 1-4: Dbol 40 mg
Week 14-18: nolvadex 20 mg/dag
Stats:
1.89m
83 kg
VP% 12
foto's van voor ik begon met fitnessen (72 kg) en foto's van nu (82,1 kg vanmorgen) vind je onderaan in de bijlagen. Foto's van rug enz komen nog, maar die kan ik jammer genoeg niet zelf trekken
supplementen die ik TIJDENS mijn kuur ga bijnemen:
Bcaa recovery van XXL
1schep voor training, 2 scheppen na training
Animal pak
45 min voor training
beta alanine van XXL
Smorgens voor het ontbijt, en 30 min voor training samen met BCAA
whey isolaat van XXL
Smorgens bij ontbijt, en in de loop van de dag
Supplementen die NA mijn kuur (dus in de nakuur) ga gebruiken:
Creatine monohydraat:
bij het ontbijt
Unleash V3:
voor de training
natuurlijke testo booster misschien
Whey isolaat of Complex carb gainer
Mijn Voedingsschema:
Zie bijlage.
kga dit zo goed mogelijk proberen aan te houden, maar aangezien ik nog op de hogeschool zit en ik dus elke dag andere uren heb is het niet altijd evident om men 7 maaltijden naar binnen te spelen (en dan vooral de rijstmaaltijden), maar we gaan zeker ons best doen
Mijn Trainingsschema:
Dit ga ik in de loop van de week eens uittypen en posten. maar ik ga 4-5 keer per week trainen en heb geopteerd voor een split schema natuurlijk
Vandaag:
Net voor de eerste keer Dbol genomen vlak voor het ontbijt, samen met beta alanine. ik krijg nog steeds dat enorme irritante geprikkel over men lichaam na de inname van beta alanine
echt een raar gevoel 
zo meteen naar de les tot 3u ongeveer, dus in de loop van de dag neem ik mijn andere 2 Dbol pilletjes
en tegen 4 uur ga ik trainen.
ik zal straks posten hoe de training geweest was.
en dan om 19.00u eerste inject
...SPANNEND!! 
alvast bedankt voor het lezen, hopelijk blijven jullie mij volgen
tips zijn altijd welkom trouwens !!
groetjes
Na lang twijfelen ivm met het gebruik van AAS, en na VELE topics gelezen te hebben, had ik informatie genoeg om men beslissing te nemen. Deze is gevallen op Test-E en Dbol als kickstart. 2 weken geleden dan mijn bestelling geplaatst. deze is dinsdag aangekomen, so i'm ready to go

mijn Kuur:
Week 1-12 : Test-E 500mg/E5D 5
Week 1-4: Dbol 40 mg
Week 14-18: nolvadex 20 mg/dag
Stats:
1.89m
83 kg
VP% 12
foto's van voor ik begon met fitnessen (72 kg) en foto's van nu (82,1 kg vanmorgen) vind je onderaan in de bijlagen. Foto's van rug enz komen nog, maar die kan ik jammer genoeg niet zelf trekken

supplementen die ik TIJDENS mijn kuur ga bijnemen:
Bcaa recovery van XXL
1schep voor training, 2 scheppen na training
Animal pak
45 min voor training
beta alanine van XXL
Smorgens voor het ontbijt, en 30 min voor training samen met BCAA
whey isolaat van XXL
Smorgens bij ontbijt, en in de loop van de dag
Supplementen die NA mijn kuur (dus in de nakuur) ga gebruiken:
Creatine monohydraat:
bij het ontbijt
Unleash V3:
voor de training
natuurlijke testo booster misschien
Whey isolaat of Complex carb gainer
Mijn Voedingsschema:
Zie bijlage.
kga dit zo goed mogelijk proberen aan te houden, maar aangezien ik nog op de hogeschool zit en ik dus elke dag andere uren heb is het niet altijd evident om men 7 maaltijden naar binnen te spelen (en dan vooral de rijstmaaltijden), maar we gaan zeker ons best doen

Mijn Trainingsschema:
Dit ga ik in de loop van de week eens uittypen en posten. maar ik ga 4-5 keer per week trainen en heb geopteerd voor een split schema natuurlijk

Vandaag:
Net voor de eerste keer Dbol genomen vlak voor het ontbijt, samen met beta alanine. ik krijg nog steeds dat enorme irritante geprikkel over men lichaam na de inname van beta alanine
echt een raar gevoel 
zo meteen naar de les tot 3u ongeveer, dus in de loop van de dag neem ik mijn andere 2 Dbol pilletjes
en tegen 4 uur ga ik trainen.ik zal straks posten hoe de training geweest was.
en dan om 19.00u eerste inject
...SPANNEND!! 
alvast bedankt voor het lezen, hopelijk blijven jullie mij volgen

tips zijn altijd welkom trouwens !!

groetjes
Bijlagen
Laatst bewerkt: