MuscleMeat

My Day Has Come!! Test-E + Dbol (eerste kuurtje)

Gewoon lekker doen man!, laat die jonge tog hij heeft al ze shit al gekocht late we t gewoon volgen wat ze vooruitgang is ;) ga deze zker volgen :D

• Topic Starter Topic Starter
Je praat je wel wat tegen hier, als je niet bijkomt is het simpel: meer vreten, desnoods naar de 5000 a 6000 kcals. Ik begrijp echt niet dat je met zo'n fysiek al durft denken aan kuren, sorry hoor. In mijn ogen is dit puur uit luiheid en ongeduld.

5000 - 6000 kcals is zeker niet gezonder dan kuren, + het kost schijte veel geld...

3900 kcal is meer dan genoeg vind ik persoonlijk. mijn moeder vind nu al dat ik abnormaal veel eet op een dag dus kga niet niet nogmaals extreem opvoeren (wel een beetje meer doorheen de kuur).
in ieder geval, ik snap jullie reactie maar ik zou ze liever NIET hier zien.
dit is mijn keuze, je kan het luiheid of eender wat vinden maar ik zie dit niet zo..

in ieder geval ik wil hier een propere log bijhouden over mijn kuur, en niet over of het feit dat het al dan niet aan te raden is om te kuren, dat moet je niet in de kuurlogsectie posten imo.

hopelijk blijft hij nu clean..
bedankt

Hoe lang ben je in totaal al aan het trainen dan? 2 maanden stilstand? lol. Ik zou gewoon eerst beginnen met hard trainen en veel eten. 82kg bij 1m89 is natuurlijk kkgay.

+1

Sorry, ik weet dat ik hier niet mag reageren (<21) maar ik wil toch even mijn bijdrage/mening kwijt.

Jonge je kan nog zóveel meer uit je lichaam halen dan nu gedaan ! Je hebt gewoon vrijwel een begin-fysiek! Jongens zoals jij zijn de mensen die anabolen een verkeerde naam geven, gewoon even snel massa bij-gainen.. Zo kan je toch niet trots op jezelf zijn?? Daar komen nog eens alle risicos van AAS bij.. Je houdt jezelf echt voor de gek op deze manier. Je hebt amper massa aan je lichaam hangen. Als je nu al naar de AAS grijpt dan betuigd dat van weinig doorzetvermogen en straks na je kuur zal je nog veel lastiger massa aankomen..

Maargoed dat is mijn mening.. Ik wens je veel succes met je doelstellingen ;)

+1

Je praat je wel wat tegen hier, als je niet bijkomt is het simpel: meer vreten, desnoods naar de 5000 a 6000 kcals. Ik begrijp echt niet dat je met zo'n fysiek al durft denken aan kuren, sorry hoor. In mijn ogen is dit puur uit luiheid en ongeduld.

+1

5000 - 6000 kcals is zeker niet gezonder dan kuren, + het kost schijte veel geld...

3900 kcal is meer dan genoeg vind ik persoonlijk. mijn moeder vind nu al dat ik abnormaal veel eet op een dag dus kga niet niet nogmaals extreem opvoeren (wel een beetje meer doorheen de kuur).
dit is mijn keuze, je kan het luiheid of eender wat vinden maar ik zie dit niet zo..

:roflol:

Succes man, ik ga je in ieder geval volgen.

...

in ieder geval ik wil hier een propere log bijhouden over mijn kuur, en niet over of het feit dat het al dan niet aan te raden is om te kuren, dat moet je niet in de kuurlogsectie posten imo.

hopelijk blijft hij nu clean..
bedankt

Lol you cannot be serious.. Je mag van je mammie niet meer eten maar ze vind het wel oké dat je aan de roids gaat? :scratch:

Ik ga je wel volgen in ieder geval, wil wel zien hoe dit zich ontwikkelt!

Laatst bewerkt:
Succes met je kuur, alhoewel ik ook je basis fysiek wat magertjes vind 82kg bij 1.89m.

Maar evengoed interessant,kuurse!!

Succes kerel! Ik ga je volgen.

Zou je je krachtstats kunnen posten??

Zou je je krachtstats kunnen posten??

zal ik later posten wannneer men trainingsmaat erbij is want vandaag ga ik alleen en ik heb moet men 1 RM stats eens testen, aangezien ik altijd 6-8 herhalingen doe per oefening.

maar bv benchpress (ik doe nu al een half jaar bijna incline bp ipv flat aangezien ik meer volume wou in de bovenkant van men borst).

toen ik toen gestopt was deed ik 6-8 herhalingen met 85 kg
Squatten kan ik niet veel omdat ik die nog niet zo lang doe.
van welke oefeningen moet je nog stats hebben?

zal ik later posten wannneer men trainingsmaat erbij is want vandaag ga ik alleen en ik heb moet men 1 RM stats eens testen, aangezien ik altijd 6-8 herhalingen doe per oefening.

maar bv benchpress (ik doe nu al een half jaar bijna incline bp ipv flat aangezien ik meer volume wou in de bovenkant van men borst).

toen ik toen gestopt was deed ik 6-8 herhalingen met 85 kg
Squatten kan ik niet veel omdat ik die nog niet zo lang doe.
van welke oefeningen moet je nog stats hebben?

Deadlift, military press.

En 6x85kg benchpress, geen benen trainen, niet eens weten wat je 1RM's zijn en dan gaan kuren.. You cannot be serious dude!

Laatst bewerkt:
Deadlift, military press.

En 6x85kg benchpress, geen benen trainen, en dan gaan kuren.. You cannot be serious dude! Weet je wel wat voor risicos je neemt?

military press doe ik niet. ik fitness nu in een nieuw gym sinds eergisteren, en hij ging een aangepast schema maken rekeninghoudend met men kuur en men zwakkere spiergroepen.

ik heb al veel mensen gezien hier op het forum die beginnen kuren die veel minder benchen hoor...

military press doe ik niet. ik fitness nu in een nieuw gym sinds eergisteren, en hij ging een aangepast schema maken rekeninghoudend met men kuur en men zwakkere spiergroepen.

ik heb al veel mensen gezien hier op het forum die beginnen kuren die veel minder benchen hoor...

Wat deadlift je?

het gaat toch niet om hoeveel je benched, wat bepaald of je moet gaan kuren.
raar draagvlak.

Geeft wel een goede indicatie van je niveau!

6-8 x 105 kg

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

moet je niet tegen mij zeggen... ik begon niet over krachtstats in verband met al dan niet kuren

zei ik ook niet tegen jou, ik zei het tegen trainert
@trainert, het geeft wel een goede indicatie, maar het is geen maatstaaf, dat was enkel wat ik op wou merken

zei ik ook niet tegen jou, ik zei het tegen trainert
@trainert, het geeft wel een goede indicatie, maar het is geen maatstaaf, dat was enkel wat ik op wou merken

aah ok :)
omdat je mij quote dacht ik dat het op mij bedoel was;)

trouwens trainert... ik heb jou log ook eens gezien... zoveel spectaculairder is die ook niet hoor...toch zeker niet om zo tegen mij te doen.

in ieder geval ik zou het apprecieren als je zou stoppen met je comments. je bent 21, hoort hier niet te posten... als je zo doorgaat zal ik je moeten reporten, want heb geen zin om heel men kuurlogboek te laten verkl*ten door 1 iemand van 21 die denkt dat hij het warm water heeft uitgevonden...

Terug
Naar boven