jamesz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd nog veel ruimte voor gains zonder aas. Desalniettemin succes! Je zou nu helemaal monsterlijke gains moeten kunnen maken. Ben er wel benieuwd naar.

ik ben ook reuzebenieuwd
hopelijk gaat alles zoals het zou moeten gaan en kan ik een aantal kgs pakken![]()
Je moet eerst natural met tegenslagen kunnen omgaan mocht je overwegen om te gaan kuren, dat doe je niet na 1,5 jaar trainen. Krachtstats zeggen zeker wat over het trainingsniveau, maar belangrijker is dat je vooruitgang boekt. Iedereen begint op een ander niveau, iedereen staat een keer stil, belangrijk is hoe je daar mee om gaat. Wat denk je dat er gaat gebeuren na de kuur? Stilstand, hoogstwaarschijnlijk achteruitgang gezien je basis en motivatie. Wat ga je dan doen? Desalniettemin good luck.

Ja heel leuk allemaal al die kg's maar heb je ook al een plan bedacht hoe je al die kg's vast gaat houden in de toekomst?
Naja, je weet in ieder geval met kritiek om te gaan da's al heel wat in deze sectie.![]()

Naja, je weet in ieder geval met kritiek om te gaan da's al heel wat in deze sectie.![]()

ja hoho hij is nog niet begonnen, dus nog geen moedswings. haha
---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------
FP IcE
geintje he![]()

en er staat nog VEEL te gebeuren, dus kben er nog niet vanaf om kritiek te moetenverwerpen 

Hoe lang ben je in totaal al aan het trainen dan? 2 maanden stilstand? lol. Ik zou gewoon eerst beginnen met hard trainen en veel eten. 82kg bij 1m89 is natuurlijk kkgay.
Jij hebt makkelijk te praten met je 1m72, lil midget
Jij hebt makkelijk te praten met je 1m72, lil midget
OT: Veel succes
waarom? hij heeft gewoon gelijk, zijn geen stats om mee te kuren.

laat je niet van de wijs brengen he kerelje moet gewoon doen wat jij wil en wat voor jou goed voelt. je hebt in ieder geval genoeg ingelezen/informatie vergaard voordat je bent begonnen
ik ga je volgen en als je nog tips nodig hebt pm je maar![]()

jij hebt ook lef, ik denk dat ItaStaLLion67 jou opvouwt hoor. bezint eer ge begint, voordat je dat soort dingen begint te roepen.
vinden een hoop, maar hij heeft het nu eenmaal al gekocht
maar door zijn eerste post te lezen, geeft hij aan zich goed te hebben ingelezen, maar waarom begrijpen mensen het voedseltopic niet?
endat dit the key is voor de ontwikkling.
maar hij geeft aan niet nóg meer te gaan eten, omdat zijn ma er al van schrikt wat hij nu naar binnen werkt. laat staan als hij moet gaan bulken om zijn energieverbruik te gaan bijhouden.![]()
ik kom gewoon niet zo snel aan 

jij hebt ook lef, ik denk dat ItaStaLLion67 jou opvouwt hoor. bezint eer ge begint, voordat je dat soort dingen begint te roepen.
vinden een hoop, maar hij heeft het nu eenmaal al gekocht
maar door zijn eerste post te lezen, geeft hij aan zich goed te hebben ingelezen, maar waarom begrijpen mensen het voedseltopic niet?
endat dit the key is voor de ontwikkling.
maar hij geeft aan niet nóg meer te gaan eten, omdat zijn ma er al van schrikt wat hij nu naar binnen werkt. laat staan als hij moet gaan bulken om zijn energieverbruik te gaan bijhouden.![]()
thx maatje
is goed om te weten dat ik altijd bij jou terechtkan voor vragen,maar dat wist ik al wel
heb ook veel geleerd uit jou log en tips
@ dexter:
aan het voedingsschema kan mss nog gesleuteld worden, maar ik vind alles relatief. de ene zegt dit, de andere dat.... het is moeilijk om 1 rechte lijn te trekken doorheen het begrip bodybuilding omdat ieder lichaam anders reageert. en maar goed ook anders waren we allemaal patsers
sommige zeggen zelfs dat je tijdens kuur op 50% eiwitten, 40 khd en 10 vet moet zitten... om maar een voorbeeld te geven. ik vond 40/40/20 een mooie verdeling en dat zal van dag tot dag wel wat schommelen maar imo is 30/50/20 te weinig eiwitten voor tijdens de kuur omdat de eiwitsynthese versnelt en verbeterd tijdens de kuur...
in ieder geval ik ga nu zo beginnen... en mss dat ik binnen een paar weken men eiwitten wat laat zakken en khd optrek... time will tell
het is een zoektocht die je moet doorstaan om uiteindelijk elk puzzelstukje op de juiste plaats te krijgen, en dat kan je alleen maar doen door alle verschillende dingen te proberen... vind IK
maar toch bedankt voor de tips, is goed dat je raad geeft
@maikiz: thx
---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------
ik denk dat ik met bijna 4000 kcals voor mijn gewicht en lengte al serieus aan het bulken benik kom gewoon niet zo snel aan
![]()
maar hij geeft aan niet nóg meer te gaan eten, omdat zijn ma er al van schrikt wat hij nu naar binnen werkt. laat staan als hij moet gaan bulken om zijn energieverbruik te gaan bijhouden.
Waar begin jij ineens over? Zal hij mij nog steeds opvouwen wanneer ik hem eerst omver rijd? Typische e-hero reactie hoor. Is het zelfde als 'ik ga je neerschieten met mijn gun wanneer ik je zie'.
Ok hij is nog niet klaar voor te kuren, maar heeft alles al besteld. Ik ken een kerel die 64 woog toen hij begon, en nu zit die aan 80 met gewoon anavar en ultra test iirc, en nu zijn er 2 maanden gepasseerd en hij zit nog altijd met dat gewicht.

en om me zelf te quoten
zeker als je gaat kuren man, wat denk je wel niet wat dat met je verbruik gaat doen.
---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------
ohhhhh dan neem ik alles terug....
tegen zo een goed beargumenteerde conclusie, kan ik niet tegenop![]()