XXL Nutrition

My Day Has Come!! Test-E + Dbol (eerste kuurtje)

Ik volg je, en zal van tijd tot tijd ff in dit topic kijken. Bij (dringende) vragen kan je me altijd PM'en kerel. :)
Succes!

Stijfheid zal je wel 3a4 inject hebben, eerste keer was licht storend voor mij ( was op dinsdag na zondagavond inject ) die andere 3x dat ik er last van had was het zo minimaal dat je het slechts af en toe opmerkte maar niet meer storend iig ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik volg je, en zal van tijd tot tijd ff in dit topic kijken. Bij (dringende) vragen kan je me altijd PM'en kerel. :)
Succes!

thx XXL ;)
super, zeker af en toe een kijkje komen nemen ;)

@ unstoppable: jij hebt duidelijk meer geluk als mij dan ;) ben om 7 uur vanmorgen wakker geworden van de pijn van de stijfheid :D nu wankel ik rond als een mong**l :p doet echt pijn hier, zou pijnstiller hier hard tegen helpen? want ik moet straks naar men weekendwerk en das heel de tijd rechtstaan enz ... :) kan wel eens zwaar worden.

UPDATE: nadat ik gisteren rond 19.00u men spuitje vlekkeloos gekregen had bleef de stijfheid redelijk lang uit, maar tot een uur of 1 vannacht, net voor ik ging slapen begon het op te komen :) geen problemen om in slaap te geraken ofzo... maar toen ik wakker werd... AUW!!! :D wat was me dat voor een gevoel in men kont :p men glutes zijn dus pokkestijf nu :p

en dat beloofd voor morgen aangezien ze toch altijd zeggen dat de stijfheid op dag 2 het ergst is ;) en ik moet vandaag en morgenavond werken ... zucht :p

ben aan het twijfelen of ik sffs naar de gym zou gaan ofniet... ik ben al wel 4 keer geweest deze week dus dat zit goed, maar ik hoopte mss dat de stijfheid dan wat zou minderen na wat beweging :p , wat denken jullie? ;)

net voor men ontbijt 20 mg dbol genomen samen met beta alanine.

Laatst bewerkt:
ibuprofen zoals al eerder gezegt doet vaak wonderen :p

500mg e5d is te veel voor eerste kuur. Beter 500mg/week. Weet niet of dit al is aangehaald, had geen zin om alles te kezen.

Of het slim is om te kuren laat ik buiten beschouwing die keuze heb je gemaakt dus prima. Alleen de tips over eten zou ik toch wel serieus nemen. Onverantwoord om 5000kcal te eten slaat nergens op. Te weinig eten betekent mindere gaine en minder overhouden na de kuur. Kuren en binnen paar maanden alles kwijt zijn dat is onverantwoord.

Als je 1500km wilt rijjden, maar je tankt maar voor 500km kom je ook niet ver!

500mg e5d is te veel voor eerste kuur. Beter 500mg/week. Weet niet of dit al is aangehaald, had geen zin om alles te kezen.

Of het slim is om te kuren laat ik buiten beschouwing die keuze heb je gemaakt dus prima. Alleen de tips over eten zou ik toch wel serieus nemen. Onverantwoord om 5000kcal te eten slaat nergens op. Te weinig eten betekent mindere gaine en minder overhouden na de kuur. Kuren en binnen paar maanden alles kwijt zijn dat is onverantwoord.

Als je 1500km wilt rijjden, maar je tankt maar voor 500km kom je ook niet ver!

true...die voedingstips ga ik ook zeker toepassen als de gains niet verlopen zoals het moet.

wat de E5D betreft, dit doe ik enkel om de test spiegel zo snel mogelijk stabiel te krijgen en zo kans op zware acné te verminderen door het te hard schommelen van men test spiegel.

bedankt voor je mening :)

Heb het je nog gezegd gisteravond: neem een ibu!!! (of een andere pijnstiller/ontstekingsremmer) :rolleyes:

Zal pas beter gaan vanaf de 3de of 4de inject, als je lichaam aan de stof begint te wennen...

Heb het je nog gezegd gisteravond: neem een ibu!!! (of een andere pijnstiller/ontstekingsremmer) :rolleyes:

Zal pas beter gaan vanaf de 3de of 4de inject, als je lichaam aan de stof begint te wennen...

Hehe, klopt ;). Als ik jou was zou ik het begin van je kuur zowiezo proberen je injects zo vroeg mogelijk op de dag te zetten. Dan heb je er de volgende dag het minste last van.. Haha, k had dit al zien aankomen :rolleyes: Pijn is lekker man.

ja ik weet het, maar ik had geen ibuprofen in huis :p
volgende keer eens vragen of zij niets pijnstillend heeft of ibuprofen ;)

en moet volgende dinsdag weer om 19.00u gaan. zij moet werken en ik naar de les... maar dan ga ik tege 20.00 fitnessen en beginnen met 15min cardio dat de test-e zich wat beter kan verspreiden :)

Succes met je kuur ga je zeker volgen!!

als je regelmatig foto's post volg ik je , ben wel benieuwd wat t met een beginner doet :D

Langere naald, dieper injecteren helpt ook nog al eens tegen pijnlijke injecties.

Je kan er dus wel een 6cm induwen. Maar dat is even schrikken als je de naald ziet :p

true...die voedingstips ga ik ook zeker toepassen als de gains niet verlopen zoals het moet.

wat de E5D betreft, dit doe ik enkel om de test spiegel zo snel mogelijk stabiel te krijgen en zo kans op zware acné te verminderen door het te hard schommelen van men test spiegel.

bedankt voor je mening :)

Verdeel dan die 500mg. Nu zit je op 750mg/week. Dit vind ik erg veel voor eerste kuur (zeker gezien je stats). Enathaat is gemaakt voor 1 X per week zetten

Wordt hier uberhaupt wel getraind???

Langere naald, dieper injecteren helpt ook nog al eens tegen pijnlijke injecties.

Je kan er dus wel een 6cm induwen. Maar dat is even schrikken als je de naald ziet :p

hehe das idd een een zotte naald :p

ik krijg straks van een maat een paar ibuprofens, heeft het nog nut dat ik ze inneem, of helpt het enkel vlak na/voor de injectie?

@thevirus: vanaf men gewicht begint te stijgen zal ik zeker regelmatig foto's proberen te posten.

Dat heeft nog gewoon nut!

Terug
Naar boven