MuscleMeat

My Day Has Come!! Test-E + Dbol (eerste kuurtje)

16 of 19 maakt niet uit, je bent nog steeds een kleuter als je zo reageert, en zoiso te jong om hier te posten, dus ga een ander zen topic verkloten.

idd hier zitte heel wat wankers die denken dat ze het warm water uitgevonden hebben... laat me men ding doen en zwijg als het je niet interesseert.

tot nu toe train ik nog:

dag 1: armen
dag 2: benen, buik
dag3: borst, voor-en zijkant schouders,
dag 4: rug, traps, achterkant schouders.

Dit schema is op aanraden van 'Robke 78' en zal dus wel goed zijn.
men fitness instructeur ging eens een nieuw schema opstellen voor een andere prikkel aan men spiere te geven, maar hij ging het probere morgen, of anders volgende maandag af te hebben, dan zal ik het ook posten :)

ik squat wel, gewoon nog niet zo lang omdat ik altijd leg press enz gedaanheb ipv squatten.

kdenk dat hier ook heel wat mensen zitten die maar meepraten omdat een aantal mense hier kritiek geven hoewel ze zelf de balle van kuren of bodybuilding kennen. kuddediertjes!

anyway ik doe gewoon men ding, degene die me willen volgen doen dat en daar ben ik blij voor, en de rest... boeieuh!!

Het is bijna 19u he?
Ben benieuwd hoe je je gaat voelen bij je eerste shot
INB4 ULTRA GAINS!!

• Topic Starter Topic Starter
Het is bijna 19u he?
Ben benieuwd hoe je je gaat voelen bij je eerste shot
INB4 ULTRA GAINS!!

haha idd, kga nu snel eten, en dat HOPPAH!!! :p

daarna ff iets drinken(geen alcohol ;))

dus zal straks of morgevroeg melden hoe het geweest was ;)

heb wel zenuwen ;)

laat hem toch lekker kuren als hij dat wil. Hij snapt heus ook wel dat ie best nog naturel had kunnen gainen, wil nog niet zeggen dat hij automatisch zijn kuur gaat vernken of na de kuur terugvalt in oude slechte gewoontes,denk dat hij zelf ook wel snapt dat hij tijdens maar ook na de kuur zijn eetgedrag wat moet gaan aanpassen. jullie moeten niet zo snel oordelen over iemand omdat jullie denken het allemaal beter te weten.

Laat deze jonge lekker zijn log bijhouden en probeer hem juist te motiveren de juiste dingen te doen ipv alleen maar te zeiken dat hij " lui " of ongeduldig is. ik weet zelf namelijk dat hij meer dan genoeg research vantevoren heeft gedaan zowel hier op het forum als over pm met verscheidene mensen. dat kun je van veel mensen die meteen posten van ik wil deze of deze kuur gaan doen niet zeggen. ook neemt hij al jullie kritiek op zonder zich aangevallen te voelen en daar heb ik respect voor ;)

@Ice oeeeee bijna je eerst shot :D hehe, niet TE nerveus zijn he :P en goed aspireren. en niet paniekeren als er een druppeltje bloed in het uiteinde van de spuit zit als je klaar bent, als je luchtbelletjes ziet is het goed en zit je niet in een bloedvat oid. ;)

Laatst bewerkt:
laat hem toch lekker kuren als hij dat wil. Hij snapt heus ook wel dat ie best nog naturel had kunnen gainen, wil nog niet zeggen dat hij automatisch zijn kuur gaat vernken of na de kuur terugvalt in oude slechte gewoontes,denk dat hij zelf ook wel snapt dat hij tijdens maar ook na de kuur zijn eetgedrag wat moet gaan aanpassen. jullie moeten niet zo snel oordelen over iemand omdat jullie denken het allemaal beter te weten.

Laat deze jonge lekker zijn log bijhouden en probeer hem juist te motiveren de juiste dingen te doen ipv alleen maar te zeiken dat hij " lui " of ongeduldig is. ik weet zelf namelijk dat hij meer dan genoeg research vantevoren heeft gedaan zowel hier op het forum als over pm met verscheidene mensen. dat kun je van veel mensen die meteen posten van ik wil deze of deze kuur gaan doen niet zeggen. ook neemt hij al jullie kritiek op zonder zich aangevallen te voelen en daar heb ik respect voor ;)

@Ice oeeeee bijna je eerst shot :D hehe, niet TE nerveus zijn he :P en goed aspireren. en niet paniekeren als er een druppeltje bloed in het uiteinde van de spuit zit als je klaar bent, als je luchtbelletjes ziet is het goed en zit je niet in een bloedvat oid. ;)

ik zou heel je post zelf niet beter kunnen verwoorden... hetgeen ik denk schrijf jij op :D

toch iemand die wat meer over mij, mijn opzoekwerk en men bedoeling weet en dit begrijpt en ook respecteert.

de zus van een vriend van me gaat de injectie doen, ze is verpleegster bij het wit-gele kruis, dus normaal zou het niet mogen mislukken, but you never know ... :D

wish me luck :D

als ik tege morgemiddag niets gepost heb,dan weet je dat het een fatale spuit was eh :D heheheh

Ik vind het echt knap dat je zo beleefd blijft tegen iedereen en tegen elke reactie op antwoord. Op bullshit reacties zou ik niet reageren!!

Wat je mischien kan doen om op een makkelijke manier je kcal opvoeren is door 100gr gemalen oats, 40 gr whey en 1el olijf/lijnzaad/mctolie op te drinken kom je haast op 600kcal uit en als je dit 2 keer per dag drinkt kom je uit op 1200kcal extra. En is een goed maaltijd vervanger! En als je het nog met magere melk drinkt kom je uit op 800kcal per shake. Dit zou ik 2 keer tussen de maaltijden doen.

Laatst bewerkt:
Haha wat een zeikerds hier allemaal man. De meesten die kuren weten niet eens waar ze mee bezig zijn, deze gozer weet tenminste wat hij doet. Tuurlijk had hij naturel nog door kunnen gainen, maar niet iedereen heeft zin om helemaal voor bodybuilding te leven en zichzelf in een sociaal isolement te plaatsen. Iedereen wil een beter lichaam, juist mooi toch dan dat het met kuren snel(ler) gaat? Uiteindelijk wil vrijwel iedereen zo snel mogelijk een net fysiek en de vrouwtjes op het strand merken echt geen verschil hoor.

Succes met je kuur ;)

Ik vind het echt knap dat je zo beleefd blijft tegen iedereen en tegen elke reactie op antwoord. Op bullshit reacties zou ik niet reageren!!

Wat je mischien kan doen om op een makkelijke manier je kcal opvoeren is door 100gr gemalen oats, 40 gr whey en 1el olijf/lijnzaad/mctolie op te drinken kom je haast op 600kcal uit en als je dit 2 keer per dag drinkt kom je uit op 1200kcal extra. En is een goed maaltijd vervanger! En als je het nog met magere melk drinkt kom je uit op 800kcal per shake. Dit zou ik 2 keer tussen de maaltijden doen.

ja idd goed idee :) !! bedankt! :)

mja ik probeer zolang mogelijk vriendelijk te blijven, maar als het nog eens zo uit de hand loopt negeer ik ze ook hoor ;)

net eerste inject gehad ;)

ging als niets, prik voelde ik amper, en het gevoel van de vloeistof in je lijf is ff raar, maar gezien mijn zenuwen op voorhand zijn het in werkelijkheid PEANUTS :D

daar ben ik wel blij voor ;)

nu elke 5e dag terug spuitje, dus Tuesday here i come ;)

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Haha wat een zeikerds hier allemaal man. De meesten die kuren weten niet eens waar ze mee bezig zijn, deze gozer weet tenminste wat hij doet. Tuurlijk had hij naturel nog door kunnen gainen, maar niet iedereen heeft zin om helemaal voor bodybuilding te leven en zichzelf in een sociaal isolement te plaatsen. Iedereen wil een beter lichaam, juist mooi toch dan dat het met kuren snel(ler) gaat? Uiteindelijk wil vrijwel iedereen zo snel mogelijk een net fysiek en de vrouwtjes op het strand merken echt geen verschil hoor.

Succes met je kuur ;)

thx bro :)

ja idd goed idee :) !! bedankt! :)

mja ik probeer zolang mogelijk vriendelijk te blijven, maar als het nog eens zo uit de hand loopt negeer ik ze ook hoor ;)

net eerste inject gehad ;)

ging als niets, prik voelde ik amper, en het gevoel van de vloeistof in je lijf is ff raar, maar gezien mijn zenuwen op voorhand zijn het in werkelijkheid PEANUTS :D

daar ben ik wel blij voor ;)

nu elke 5e dag terug spuitje, dus Tuesday here i come ;)

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

thx bro :)

What the hell, 5 pagina's op dag 1 van je kuur? Das bijna zoveel als heel mijn eerste kuurlog samen...
Is een lekker controversieel topic aan het worden: Dutchbodybuilding, Jerry Springer style...gooien maar die modder :D

Niks van aantrekken Ice, gewoon gaan!

(en neem een Ibuprofen, je gaat het voelen morgen!)

Ik lees net dat je je injects om 19u gaat zetten? Heeft die een speciale reden of? ...
Want dit ga je morgen zeker voelen als je na je inject weinig beweegt! Ik zou ze zowiezo in de ochtend/middag zetten voordat je gaat trainen oid. Voordeel; je spier heeft de tijd het goed te absorberen en minder tijd om "stijf" te worden.. (Dat je dus straks gaat pitten en die morgen stijf aanvoelt bedoel ik dan ;) ).

Laat maar even weten hoe het morgen voelt :P en dan kan je alsnog overwegen dit te doen.

GoodLuck!

Mijn Voedingsschema:

Zie bijlage.
kga dit zo goed mogelijk proberen aan te houden, maar aangezien ik nog op de hogeschool zit en ik dus elke dag andere uren heb is het niet altijd evident om men 7 maaltijden naar binnen te spelen (en dan vooral de rijstmaaltijden), maar we gaan zeker ons best doen ;)

Hogeschool is juist ideaal om flink te eten de hele dag ;) Ik had daar echt rustig de tijd om megamaaltijden naar binnen te werken!

Succes verder, veel trainen, veel rust, goed eten en het belangrijkste: na de kuur nog meer aandacht voor dit alles!!

Sorry, ik weet dat ik hier niet mag reageren (<21) maar ik wil toch even mijn bijdrage/mening kwijt.

Jonge je kan nog zóveel meer uit je lichaam halen dan nu gedaan ! Je hebt gewoon vrijwel een begin-fysiek! Jongens zoals jij zijn de mensen die anabolen een verkeerde naam geven, gewoon even snel massa bij-gainen.. Zo kan je toch niet trots op jezelf zijn?? Daar komen nog eens alle risicos van AAS bij.. Je houdt jezelf echt voor de gek op deze manier. Je hebt amper massa aan je lichaam hangen. Als je nu al naar de AAS grijpt dan betuigd dat van weinig doorzetvermogen en straks na je kuur zal je nog veel lastiger massa aankomen..

Maargoed dat is mijn mening.. Ik wens je veel succes met je doelstellingen ;)

echt volledig mee eens, jammer dat de beginners van tegenwoordig zoon groot gebrek aan dicipline hebben.

Ik lees net dat je je injects om 19u gaat zetten? Heeft die een speciale reden of? ...
Want dit ga je morgen zeker voelen als je na je inject weinig beweegt! Ik zou ze zowiezo in de ochtend/middag zetten voordat je gaat trainen oid. Voordeel; je spier heeft de tijd het goed te absorberen en minder tijd om "stijf" te worden.. (Dat je dus straks gaat pitten en die morgen stijf aanvoelt bedoel ik dan ;) ).

Laat maar even weten hoe het morgen voelt :P en dan kan je alsnog overwegen dit te doen.

GoodLuck!

Ja ik weethet maar ik heb overdag meestal les en zij moet werke dus het zal vooral savonds worden...:)ik voel wel dat het een beetje stijf is maar tot nu toe helemaal niet storend maar mss wss wel:)

@andries: ja kga zeker proberen me aan men schema te houden en ook zeker na de kuur.:)

@trainert:ik vind het ook zo jammer dat tegewoordig 21jarige kleuters zich beginnen moeien met zaken waar ze niet eens horen te zijn

al 5 pagina's!!! en nog niet eens begonnen :)
Ben benieuwd wat je met zo'n stats mag verwachten!
Ik volg
succes!

Kijk, wij zitten hier niet om je af te kraken maar je weet denk ik echt niet waar je aan begint. Ik probeer je enkel en alleen te helpen om je te behoeden van de crash die je zeer waarschijnlijk hierna mee te maken krijgt (vrijwel alle gewonnen kg's vliegen er af, komt nog slechter massa bij dan voorheen, eventuele impotentie e.d. )

Het is het risico gewoon niet waard om nu al te beginnen met roids! Tenzij je natuurlijk echt meteen 100procent voor massa-beest wilt gaan maar gast: JE WILT ALLEEN BEACHPROOF WORDEN! Dat is toch al deze risicos niet waard? 1 jaar echt dicipline en je hebt hetzelfde doel en dan kan je echt super trots op jezelf zijn!

Leuk leuk 1e kuur logje, ga je zeker volgen!
Al die reacties waren natuurlijk wel te verwachten, maar je hebt duidelijk research gedaan en als je het zelf wil moet je het zeker doen.
Goeie openingspost ook met foto's erbij, heel tof!
Je had ook gewoon een nieuw account kunnen maken, leuke stats neer zetten en zonder foto's een logje maken.
En vervolgens ook nog eens liegen over je gains, haha.

Hier hebben we toch gewoon veel meer aan, een log met eerlijke stats en foto's.

Succes!! :thumbs:

Leuk leuk 1e kuur logje, ga je zeker volgen!
Al die reacties waren natuurlijk wel te verwachten, maar je hebt duidelijk research gedaan en als je het zelf wil moet je het zeker doen.
Goeie openingspost ook met foto's erbij, heel tof!
Je had ook gewoon een nieuw account kunnen maken, leuke stats neer zetten en zonder foto's een logje maken.
En vervolgens ook nog eens liegen over je gains, haha.

Hier hebben we toch gewoon veel meer aan, een log met eerlijke stats en foto's.

Succes!! :thumbs:

dat vind ik ook, en daarom wil ik ook alles zo nauwkeurig mogelijk bijhouden zodat mensen die geïnteresseerd zijn er iets van leren. :)

@trainert:
1) Beachproof heeft er niks mee te maken want dan zou ik het vorig jaar al wel gedaan hebben aangezien ik 1,5 jaar intensief fitness.
2) die crash ligt 99% aan jezelf imo , als je een instelling hebt van: nu kuur gedaan is moet ik niet meer op men eten letten , moet ik minder trainen/slapen, ... dan ga je idd een crash meemaken. maar als je dat op voorhand weet dat net die periode het belangrijkste is van heel de kuur, dan ga je daar ook het beste van proberen te maken en die crash voorkomen. en nogmaals, je moet dingen proberen in het leven, anders kom je nergens... vind ik.

ik hoop dat er nu een einde komt aan die nutteloze posts en de topic EINDELIJK kan uitgroeien tot een KUURLOG wat het plan was!ik ben nu definitief begonnen met de kuur, dus nu moet ik geen ' ik weet alles beter, en als ik jou was zou ik het niet doen, ...' gezever meer hebben.

hoop dat je dat ook begrijpt. jij zou ook niet graag hebben dat je een topic maakt en dat het vol spammers en wankers zit, wel dan?dus dan moet je het een ander ook gunnen.

en zoals virusje ook zei: had je liever gehad dat ik een nep account aanmaakte, loog over men stats, zei dat ik al 8 jaar intensief trainde, en dat je dan wel vriendelijk zou zijn en me wel zou steunen?

.... ik denk het niet.

dus bij deze hopelijk DISCUSSION CLOSED, KUUR BEGONNEN!

wat ik wel bij velen merk en zeeeeeer jammer vind,is dat ze pas op hun voeding letten TIJDENS een kuur. mijn mening is dat je voeding heel het jaar door top moet zijn. dat je af en toe eens zondigt,is meer dan normaal. en 1,5 jaar intensief trainen,is zeker geen reden om te kuren. maar ja,ieder zijn mening en ik wens jou veel succes. maar ik merk bij mij in de gym ook,dat die jong gasten teveel kijken,naar de mannen die al jaren trainen. en niet beseffen,dat die fysiek komt door jaren toewijding en niet enkel aas. iedereen kan kuren,maar niet iedereen kan zijn gains behouden en de toewijding hebben om er het max uit te halen. de mensen grijpen tegenwoordig veel te snel naar de aas,alsof het de normaalste zaak van de wereld is. het is niet omdat je er veel over leest en weet wat het is,dat je er klaar voor bent. mijn mening blijft nog steeds,4-5 jaar goed trainen,met goede voeding en dan pas aan aas beginnen te denken. spierkwaliteit bereik je tenslotte pas na jaren trainen.

nog ff posten voor ik ga slapen:

Stijfheid bleek redelijk lang uit te blijven in men glutes, maar nu begin ik het toch goed te voelen, dat belooft voor morgen ;)

nochtans potje goed opgewarmd in men handpalm, langzaam geïnjcteerd (ze deed er ongeveer een minuutje over voor 2 ml), ze had er zelfs een klein rond pleistertje op geplakt, hehe :D net echt :D hing een beetje bloed in toen ik de pleister erafhaalde daarnet, dus dan zou het goed moeten geweest zijn...

maar ik denk dat hoe goed het ook gezet is, bij de eerste injectie(s) ga je altijd last hebben van die stijfheid.

anyway ik kruip in men nest.

cya all tomorrow :)

Terug
Naar boven