Maikiz
Cool Novice
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 15%
16 of 19 maakt niet uit, je bent nog steeds een kleuter als je zo reageert, en zoiso te jong om hier te posten, dus ga een ander zen topic verkloten.
idd hier zitte heel wat wankers die denken dat ze het warm water uitgevonden hebben... laat me men ding doen en zwijg als het je niet interesseert.
tot nu toe train ik nog:
dag 1: armen
dag 2: benen, buik
dag3: borst, voor-en zijkant schouders,
dag 4: rug, traps, achterkant schouders.
Dit schema is op aanraden van 'Robke 78' en zal dus wel goed zijn.
men fitness instructeur ging eens een nieuw schema opstellen voor een andere prikkel aan men spiere te geven, maar hij ging het probere morgen, of anders volgende maandag af te hebben, dan zal ik het ook posten
ik squat wel, gewoon nog niet zo lang omdat ik altijd leg press enz gedaanheb ipv squatten.
kdenk dat hier ook heel wat mensen zitten die maar meepraten omdat een aantal mense hier kritiek geven hoewel ze zelf de balle van kuren of bodybuilding kennen. kuddediertjes!
anyway ik doe gewoon men ding, degene die me willen volgen doen dat en daar ben ik blij voor, en de rest... boeieuh!!
Het is bijna 19u he?
Ben benieuwd hoe je je gaat voelen bij je eerste shot
INB4 ULTRA GAINS!!

)
hehe, niet TE nerveus zijn he
en goed aspireren. en niet paniekeren als er een druppeltje bloed in het uiteinde van de spuit zit als je klaar bent, als je luchtbelletjes ziet is het goed en zit je niet in een bloedvat oid.