AndroidHealthClinic

N.O Xplode gekocht

eduu

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik heb vandaag 1 pot Xplode samen met een mate van me gekocht, omdat het redelijk duur is dachten we.. samen 1 kopen en kijken wat het resultaat is. Omdat er verschillende meningen zijn over dit product, kwa relatief hoge prijs en de werking er van laat ik wel even weten wat ik er van vind. Omdat ik niet ga oordelen over test pakketjes en mijn lichaam deze supplementen niet gewend is en altijd puur naturel getriant heb laat ik wel even weten hoe ik, iemand die nooit supplementen heeft gebruikt afgezien van een shake zo nu en dan mij voel na een paar dagen uitproberen.

grtz

samen op 1 pot?
ow jeetje. nu is het helemaal weggegooid geld :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
samen op 1 pot?
ow jeetje. nu is het helemaal weggegooid geld :roflol:

nou ze verkochten het voor 60 euro, vind ik behoorlijk duur als ik niet eens weet wat er in zit. Ik had ook geen zin om te bestellen duurde me te lang.
30eu de man voor 2 weken, als het product me bevalt koop ik voor mezelf wel een pottie

pot bestel je voor 40 euro in eu!

die potten kun je toch in iedere fatsoenlijke fitness shop halen... met zijn 2en 1 pot lijkt me een beetje onzin ???

had dan een dot kipfilet gekocht

Ik snap hem wel, vondt eerst ook alles zo duur.. en die no explode duur je best lang mee, en je mag hem net zo lang gebruiken als je wilt, voor 2 weken testen kan je makkenlijk de helft nemen met ze 2en. ontopic: ik heb em zelf nu ook kijk mijn eigen topic. het werkt super, net zoals de drank van BSN. je krijgt zeer veel energie op je mindere dagen

dat verklaard alles. je hebt dus alsnog een normale hoeveelheid nu maar wel goedkoper als de kleine pot. veel succes ermee

Nee de normale hoeveelheid van NO Xplode is 820 gr. In de grote pot zit 50% meer.

Ik heb zelf de normale pot NO-Xplode gekocht voor €30,- maar ik ben niet zo enthousiast over het product. Het is vet verrot plannen met je maaltijden en het werkte na een paar keer al niet meer zo goed. Ik heb de dosering verhoogd maar het deed niet veel voor mij.

Op de verpakking staat btw dat NO Xplode is ontwikkeld voor volwassenen.
Dus niet voor 17 jarigen :D

haha met zijn tweeën 1 pot halen is te veel van het goede.. tegenwoordig kan je die potten voor 35 euro halen op internet.
En dan heb je het de volgende dag binnen..

Maar no-xplode is zeker een product dat werkt al na de eerste keer!

ik heb NO-Xplode al eens gebruikt. Had ook de grote pot, en ik ga 4/5x week naar de fitness, telkens 2 schepjes half uurtje voor de training en ik ben 8 weken toegekomen. De aanbevolen gebruiksduur dus, dan rust je beter een maandje.
Ik had door NO-XPlode echt een hardere pomp en was geconcentreerder, en het zat echt niet tussen mn oren. Dit product werkt (bij mij alleszinds toch), en ik heb de dosis ook niet moeten verhogen. Na de 2 maanden NO-Xplode te gebruiken , val je wel een beetje terug in gewicht, maar je hebt genoeg winst geboekt na die 2 maanden dat die kleine terugval je echt niet kan schelen :)

veel succes ermee!

Terug
Naar boven