XXL Nutrition

N-VA

Ik hoor de nva veel kritiek geven en op de frustraties van mensen inspelen. Wat ik niet hoor, zijn concreet uitgewerkte manieren op dat wel allemaal goed op te lossen.

Liesbeth Homans had het over een sociale nva. Laat me niet lachen! Ze willen de werkloosheid beperken tot 2 jaar. Daarna vallen ze op leefloon. Een leefloon dat zij tot 1.100 euro wil verhogen. Een verhoging van het leefloon houdt in dat de minimumuitkeringen (werkloosheid, ziekte- en invaliditeit) ook verhogen. Immers, deze zijn nooit lager dan het leefloon. We krijgen dus een verschuiving van langdurig werklozen naar langdurig leefloners.

Mensen verwachten er teveel van. Wat me verbaast is dat er veel mensen die nogal wat mispeuteren (gaande van doping, drugs, maniakaal rijden, zwartwerk,...) op de nva gaan stemmen, terwijl net deze voor meer politie en strengere straffen staan....

Vlaamse schuld stijgt tot 20 miljard
De schuld van de Vlaamse overheid stijgt eind dit jaar tot 20 miljard euro. Dat blijkt uit het rapport van het Rekenhof over de Vlaamse begrotingscontrole.

Thx nva

Kracht v verandering :roflol:

De Antwerpse burgemeester Bart De Wever (N-VA) riep vorige week iedereen op tot voorzichtigheid met verklaringen over de oorlog in Gaza. Alleen leggen zijn schepenen en nu ook fractieleider André Gantman volop verklaringen af. “Een verkozen politicus wordt betaald om zijn mening te geven”, reageert de burgemeester.

Het tijdschrift Joods Actueel brengt volgende week een interview met schepen Ludo Van Campenhout (N-VA) onder de titel: ‘Antwerps schepen Ludo Van Campenhout staat 200% achter Israël’. Daarin zegt hij te geloven in een tweestaten-oplossing, veroordeelt hij Hamas en dokter Van Ranst en zegt hij dat het door Israël gebruikte geweld proportioneel is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Gantman
Ook de Antwerpse N-VA-fractieleider André Gantman mengde zich in het debat. In een opiniestuk in Joods Actueel diende hij Van Ranst van antwoord. Hij tilde zwaar aan de term ‘Gazacaust’ die de viroloog gebruikte. “Als professor Van Ranst het woord ‘Gazacaust’ in de mond neemt, weet hij perfect wat hij doet”, schrijft Gantman. “Hij neemt plaats in de langer wordende rij van zij die het Midden-Oosten conflict misbruiken om de nazimisdaden te relativeren; revisionisme van de bovenste plank! Zij die een dergelijke retoriek hanteren dragen een grote morele verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid omdat zij de objectieve bondgenoten zijn van diegenen die her en der ‘dood aan de joden’ scanderen.”
Marinower
Open Vld-schepen Claude Marinower nam enkele weken geleden deel aan een manifestatie pro-Israël. Gemeenteraadsleden van sp.a, Groen en PVDA waren dan weer aanwezig op een Gaza-betoging.
‘Kritiek mag’
Burgemeester De Wever wil de raadsleden en schepenen niet oproepen zich terughoudend op te stellen. Hij herhaalt wel zijn oproep dat iedereen goed nadenkt en het conflict niet importeert in Antwerpen.
“Dit is geen een spreekverbod, kritiek mag”, zegt De Wever. “Van Campenhout vertolkt zijn persoonlijke mening. Dit is niet noodzakelijk die van mij of van de partij, maar dat is zijn recht. In het interview roept hij trouwens ook op tot verzoening. Ik leg politici geen spreekverbod op. Verkozen politici worden nu eenmaal betaald om hun mening te geven.”
bron http://www.gva.be/cnt/dmf20140808_0...n-n-va-steunt-israel-en-veroordeelt-van-ranst

• Topic Starter Topic Starter
Joods Actueel is een voddenkrant die niemand serieus neemt.

newt gingrich style met de tong de joodse anus schoonlikken.

Heb niks tegen wat israel uitspookt maar hoe die zionisten goedgepraat en gevreesd worden doet me spontaan kokhalzen.

newt gingrich style met de tong de joodse anus schoonlikken.

Heb niks tegen wat israel uitspookt maar hoe die zionisten goedgepraat en gevreesd worden doet me spontaan kokhalzen.

Wowowow

Racisme! Antisemitisme! Je bent een nazi, je bent net als Hitler!

Deze linkse Eurofiel en zijn standpunten zijn te weinig bekend bij het grote publiek.
Bart De Wever heeft zijn eerste bezoek aan New York afgesloten met een nachtelijk bezoek aan Flaming Saddles, verkozen tot beste gay bar in Manhattan. Hij heeft ervan genoten, de burgemeester. "Een country bar zowaar, met cowboys die op de tafels en de toog dansen. 't Is weer eens iets anders", zegt De Wever. "Ik doe dit niet toevallig. Net als New York heeft Antwerpen een bloeiende gay scene. Onze stad speelt daar bewust op in. Homo's zijn bij uitstek stadsmensen, meestal creatief en big spenders. We zien hen graag komen."
Bron http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...ever-bezoekt-beste-gay-bar-in-Manhattan.dhtml
media_xll_7784371.jpg

media_xll_7862676.jpg

"De Vlaamse feestdag moet een hoogdag zijn voor iedereen die ons Vlaamse model wil delen, ongeacht afkomst of kleur." Die boodschap lanceert N-VA-Kamerlid Peter De Roover, voormalig boegbeeld van de Vlaamse Volksbeweging, vandaag in Gazet van Antwerpen naar aanleiding van 11 juli.
"In de loop van de vorige eeuw heeft Vlaanderen gelukkig al ontdekt dat ook arbeiders en vrouwen mede-eigenaars zijn van onze democratie", zegt Peter De Roover in het interview. "Nu moeten we ongegeneerd durven te stellen dat hetzelfde geldt voor mensen met een andere etnische achtergrond. Ook de Vlaamse Beweging moet dat doen, als ze consequent wil zijn met haar principes."

"Waarom zou een Afrikaan geen Vlaams-nationalist kunnen zijn? En waarom zou iemand van allochtone origine geen leeuwenpin kunnen dragen? ", luidt het voorts. "Veel mensen schrikken terug voor symbolen zoals de Vlaamse Leeuw. Terwijl dat helemaal geen racistisch symbool is", vervolgt De Roover. "De Vlaamse gedachte is in de voorbije decennia helaas gekaapt door het Vlaams Belang."
hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2391924/2015/07/11/N-VA-Kamerlid-11-juli-mag-geen-blank-feest-zijn.dhtml

Een ziekelijk makend op D'66 lijkend kliekje is het.

Neem alsjeblieft een enkeltje steentijd.

Dietser please

bart de wever een linkse eurofiel :roflol:

als je zwaar extreem rechts bent, dan is alles idd voor u links :roflol:

media_xll_7862676.jpg

hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2391924/2015/07/11/N-VA-Kamerlid-11-juli-mag-geen-blank-feest-zijn.dhtml

"Waarom zou een Afrikaan geen Vlaams-nationalist kunnen zijn? En waarom zou iemand van allochtone origine geen leeuwenpin kunnen dragen? ", luidt het voorts. "Veel mensen schrikken terug voor symbolen zoals de Vlaamse Leeuw. Terwijl dat helemaal geen racistisch symbool is", vervolgt De Roover. "De Vlaamse gedachte is in de voorbije decennia helaas gekaapt door het Vlaams Belang."

Dit deed me denken aan:
http://www.youtube.com/watch?v=zIzzeT4P0yc

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

'k Vraag me af hoe het zit met de tax shift en de vermogen winst belasting, NVA had de bevolking "goed" begrepen eind vorig jaar. Ik denk dat dat eerder naar de Griekse kalender verschoven zal worden, en dat een Grexit misschien waarschijnlijker is :o.

bart de wever een linkse eurofiel :roflol: als je zwaar extreem rechts bent, dan is alles idd voor u links :roflol:
Een partij die opkomt voor meer HOMO rechten , een voortrekker is van de multi-culturele samenleving en tevens drugs wil legaliseren die kan men toch moeilijk als rechts betitelen :(

Alsof er geen verschillende stromingen zijn binnen rechts.

Terug
Naar boven