- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m83
Swillems Progressie na 1,5 jaar
-
-
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Neem je dat gevaarlijke spul creatine? Je bent echt ****ing breed man
Pfff het 100.000ste topic, na 2 weken, 1 maand trainen ****ing foto's.
Ga toch eerst eens fatsoenlijk trainen en eten en kom na een paar jaar eens met zo'n topic!
als je leeftijd klopt ben ik teleurgesteld in je reactie. kom op zeg het is een jochie van 15.
laat jij je progressie eens zien van die 7 jaar lidmaatschap die je hier al geniet
Leeftijd klopt idd, wordt gewoon ff doodmoe van zulke topics, is dat toegestaan?
Progressie laat ik wel zien als ik dat wil!

dat is zeker toegestaan mijn beste rambo, maar er luidt een goed spreekwoord aangaande dit soort situaties,
bezint eer ge begint..
en iets roepen/posten terwijl een leeftijdsaanduiding duidelijk zichtbaar is, geeft enkel maar een teken kuddegedrag en desinterest.
je ziet een sixpack, 1 maand trainen en gaat aanvallend dingen roepen/posten net als 30% van het aantal leden hier op DBB.
terwijl je ook de conclusie kunt maken, dat TS wellicht een verkeerde indruk heeft vande site en het doel ervan.
en ik kijk uit naar je progressie, hij durft tenminste wel zijn sixpackie te laten zien![]()
Trouwens gooi die plastic bling rommel weg joh. Je bent toch geen bontkraag?