AndroidHealthClinic

na 1 maand trainen ( gaat het goed?) kleine UPDATE

swillems

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
2
Lengte
1m83
Swillems Progressie na 1,5 jaar

-

-20120820-00189.jpg

Image2.jpg

Image1.jpg

Image4.jpg

Image5.jpg

Laatst bewerkt:
Would husband! (no homo)

Mega vooruitgang:eek:, zie maar dat je niet te breed word!
Aan de shakes zeker? :thumbd:

Geen begin foto? en waarom alleen borst en buik... ziet er wel aardig uit. alleen je hebt 2 topics geopend over het zelfde...

Buffer dan 95% op DBB

Neem je dat gevaarlijke spul creatine? Je bent echt ****ing breed man

meer standaard antwoord dan 90% op DBB....
inhoudelijk ook een enorme bijdrage. :rolleyes:

Neem je dat gevaarlijke spul creatine? Je bent echt ****ing breed man

echt waar, jongen? dat soort stoere posts...
hij is 15 man kop op zeg.

hee swillems:
let op he, het is pas een show- of, als je inzet toont.
laat zien dat je betrokken bent bij je sport en je vooruitgang hebt geboekt.op basis van een goed uitgezette sportschema.

probeer je een beetje in te lezen op het forum en leer wat de meeste mensen hier eigenlijk willen bereiken.

alleen buikspieren trainen helpt je ook niet. dan krijg je hier al gauw de stempel beachboy met superdude gehalte.

nogmaals lees je in en oordeel dan je eerste eigen post nog eens.
je zult ontdekken dat de buik op vele oefeningen al indirect mee getraind wordt.
de hoofdspiergroepen zijn rug, benen en borst.
daarna komen alle isolatieoefeningen voor bijvoorbeeld je buikspieren.

en zie deze foto gewoon als begin foto.

succes.

je traint vast al jaren om zo'n fysiek te krijgen?

Fuuaaaark! The new Zyzz?

Pfff het 100.000ste topic, na 2 weken, 1 maand trainen ****ing foto's.
Ga toch eerst eens fatsoenlijk trainen en eten en kom na een paar jaar eens met zo'n topic!

Pfff het 100.000ste topic, na 2 weken, 1 maand trainen ****ing foto's.
Ga toch eerst eens fatsoenlijk trainen en eten en kom na een paar jaar eens met zo'n topic!

als je leeftijd klopt ben ik teleurgesteld in je reactie. kom op zeg het is een jochie van 15.

laat jij je progressie eens zien van die 7 jaar lidmaatschap die je hier al geniet

als je leeftijd klopt ben ik teleurgesteld in je reactie. kom op zeg het is een jochie van 15.

laat jij je progressie eens zien van die 7 jaar lidmaatschap die je hier al geniet

Leeftijd klopt idd, wordt gewoon ff doodmoe van zulke topics, is dat toegestaan?

Progressie laat ik wel zien als ik dat wil!

Leeftijd klopt idd, wordt gewoon ff doodmoe van zulke topics, is dat toegestaan?

Progressie laat ik wel zien als ik dat wil!

dat is zeker toegestaan mijn beste rambo, maar er luidt een goed spreekwoord aangaande dit soort situaties,
bezint eer ge begint..
en iets roepen/posten terwijl een leeftijdsaanduiding duidelijk zichtbaar is, geeft enkel maar een teken kuddegedrag en desinterest.
je ziet een sixpack, 1 maand trainen en gaat aanvallend dingen roepen/posten net als 30% van het aantal leden hier op DBB.
terwijl je ook de conclusie kunt maken, dat TS wellicht een verkeerde indruk heeft vande site en het doel ervan.

en ik kijk uit naar je progressie, hij durft tenminste wel zijn sixpackie te laten zien:p

dat is zeker toegestaan mijn beste rambo, maar er luidt een goed spreekwoord aangaande dit soort situaties,
bezint eer ge begint..
en iets roepen/posten terwijl een leeftijdsaanduiding duidelijk zichtbaar is, geeft enkel maar een teken kuddegedrag en desinterest.
je ziet een sixpack, 1 maand trainen en gaat aanvallend dingen roepen/posten net als 30% van het aantal leden hier op DBB.
terwijl je ook de conclusie kunt maken, dat TS wellicht een verkeerde indruk heeft vande site en het doel ervan.

en ik kijk uit naar je progressie, hij durft tenminste wel zijn sixpackie te laten zien:p

Mensen moeten gewoon beter leren lezen. En ok mijn reactie is misschien niet zo sjiek maar dat zij dan maar zo.

Je hebt een leuke basis om te starten.
Lees je goed in en ga absoluut bulken.

Trouwens gooi die plastic bling rommel weg joh. Je bent toch geen bontkraag?

hop, nu die borsten schouders en rug :)

zieke vooruitgang! hoop dat je natty bent en geen AAS gebruikt..

want pff. je borstkast ziek + bling bling overal, je maakt de mensen hier jaloers
Drop even je schema's en vertel ons je geheim naar deze fantastische en bijna ongeloofwaardige resultaat :O

of je dropt even foto's van voor en nu : )

Terug
Naar boven