XXL Nutrition

na 1 maand trainen ( gaat het goed?) kleine UPDATE

• Topic Starter Topic Starter
heey
ten eerste bedankt allemaal voor jullie reacties ten 2e ik wil inderdaad niet de stempel beachboy met superdude gehalte krijgen zoals dwarnie al zij. ben echt blij dat jullie allemaal die reacties posten ik ben echt pas een maand bezig met de workouts/oefeningen ik weet hier allemaal niet zoveel van af maar ik doe diet 3x per week . ik heb en gebruik wel dumbbells
alles thuis geen sportschool maar mijn probleem ik weet niet wat buffer 95% op DBB is.
mijn vraag ik ben van 85 kilo naar 74 gegaan maar hoe krijg ik nu dat vetprecentage omlaag? en moet ik nog steeds op deze manier eten of toch meer ik kom namelijk totaal al niet aan de 2100kcal per dag kan iemand mij daarbij helpen ? erg bedankt alvast. en wat betekend precies hoop dat je natty bent en geen AAS gebruikt ? . ik heb helaas niet zon foto van voor . wil toch iedereen nog eens bedanken voor alle positieve reacties ben zeker van plan meer tijd j\hierin te steken maar dan wil ik wel zeker wete dat het goed gaat met mijn voeding enzo ( ik heb namelijk geen voedingsschemaofzo ) hoop snel van jullie allemaal te horen bedankt groertjes stef.willems

Lees stikies door over voeding, bereken hier je kcal verbruik [Link niet meer beschikbaar]

Zo kan je zien hoveel kcal je moet hebben voor bulk clean bulk of cutten

Jij slikt zeker eiwitten

BS;koop een nieuwe weegschaal ;)

Ej jongens, zullen we met z'n allen even een 15jarige in de maling nemen!!

Kom op, we verzinnen allemaal hele leuke originele grapjes die hier nog nooit voorbij zijn gekomen! Hihihihiii!

Want ej, laten we eerlijk wezen... Op onze 15e dachten we allemaal al na als een 30jarige die alles al beleefd heeft!

Gvd, stelletje kneuzen zeg.

heey
ten eerste bedankt allemaal voor jullie reacties ten 2e ik wil inderdaad niet de stempel beachboy met superdude gehalte krijgen zoals dwarnie al zij. ben echt blij dat jullie allemaal die reacties posten ik ben echt pas een maand bezig met de workouts/oefeningen ik weet hier allemaal niet zoveel van af maar ik doe diet 3x per week . ik heb en gebruik wel dumbbells
alles thuis geen sportschool maar mijn probleem ik weet niet wat buffer 95% op DBB is.
mijn vraag ik ben van 85 kilo naar 74 gegaan maar hoe krijg ik nu dat vetprecentage omlaag? en moet ik nog steeds op deze manier eten of toch meer ik kom namelijk totaal al niet aan de 2100kcal per dag kan iemand mij daarbij helpen ? erg bedankt alvast. en wat betekend precies hoop dat je natty bent en geen AAS gebruikt ? . ik heb helaas niet zon foto van voor . wil toch iedereen nog eens bedanken voor alle positieve reacties ben zeker van plan meer tijd j\hierin te steken maar dan wil ik wel zeker wete dat het goed gaat met mijn voeding enzo ( ik heb namelijk geen voedingsschemaofzo ) hoop snel van jullie allemaal te horen bedankt groertjes stef.willems

De natty aas onzin is allemaal bashen.
Als je alleen dumbbells hebt zou ik eigenlijk niet echt een voedingsschema gaan volgen.
Waarschijnlijk zijn je ouders ook niet bereid voor je apart eten te kopen/maken.
Dus als ik jouw was zou ik wel bulken want dunner worden heb je niet nodig. Dan wordt je zo een ill mannetje. 6pack voor de chickies en verder armpjes die
Je kan afbreken. Snappie.
Gewoon zorgen dat als je ma je boterhammen smeert je er pindakaas en kalkoen of kipfilet op krijgt. En dan 2x zoveel boterhammen eten als vroeger. Smorgens gewoon lekker aan de brinta. Misschien zelfs lekkere eitjes. Stiekem want moeders vind vast niet gezond zoveel eieren :p
Eet iig geen snoep overdag en drink veel water. Zeker 2 L.
Savonds met de pot mee eten. Daar schep je dan lekker 4x van op :D
Vraag je ma als ze boodschappen doet of ze voor je kwark wil kopen. (zonder smaakjes) die eet je dan voor slapen gaan inplaats van de chippies en mergpijpjes die hun eten .

En als je geweldige ouders hebt en ze overal voor open zijn:
Sluit een gym abonnement af.
Zoek hier tussen de stickies naar clean bulk en maak een leuk schema.
Bestel wat whey. En zet je moeder aan de kookplaat :p

Zo. Zoals gezegd goed basis lichaam heb je om te beginnen. Doe er wat mee.

oke bedankt ja ff raar om ineens weer veel te gaan eten maar dat zal wel goed zijn
ik zal dit gaan probere en ik post dan later wel of het allemaal goed gaat erg bedankt inidegeval

wat kunnen we nu zeggen na 1 maand trainen...zie je toch totaal niks van

Rename this forum to DutchBodyBASHING.com
Sad story gewoon, heren. 50% negatieve feedback,40% bashing en 10% advies...

hij vraagt niet om advies...Hij vraagt gaat het goed..?
na een maand trainen kan je niet zeggen of die goed bezig is of niet ofwel soms?

Ik zou eerst wat langer trainen voordat je meteen progressiefoto's gaat plaatsen. Als je nou eens na 3 maanden nog een keer foto's plaatst? Plus beginfoto's erbij, dan kun je veel beter het verschil zien.

was ik idd van plan ik laat deze foto staan en dan plaats ik over een aantal maanden nog eens een foto ( maar ik wilde idd wel advies over hoe verder )

ugh die ketting :rolleyes: meestal dan nog mensen die niet eens gelovig zijn die dingen dragen ook omdat het "stoer" is oh god

kleine UPDATE :

ImageUploadedByTapatalk1347217953.501165.jpg

ImageUploadedByTapatalk1347218000.229648.jpg

Lastig te zien of je nou progressie hebt gemaakt, maar dat is niet gek. Ga even een half jaartje trainen voordat je foto's hierop gaat zetten, het duurt namelijk wat langer dan een maand/anderhalf maand om een redelijk fysiek te krijgen. Pas dan zie je echt wat progressie. Succes.

Ja weet ga ik ook doen toch bedankt

Leuk verschil, plaatje 1 geen tattoo. Plaatje twee staat Oma op borst.
Jammer

ja met mij gaat alles goed thx

• Like
Waarderingen: SamJ
Gelukkig

Terug
Naar boven