MuscleMeat

Na 2,5 jaar tegen te zijn, nu toegegeven aan AAS! maar heb enkele vragen

soLh44r

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
81kg
Vetpercentage
13%
Hallo iedereen,

Ik ben een man van 23jaar en heb altijd neen gezegd tegen steroide's.
Maarja je ziet jantje beginnen komen in de gym met zijn volle 65kg en na 2a3 maanden is jantje even breed als jij.. dan denk ik bij mezelf: "man, waar ben jij met bezig dat je dit eens niet probeert" Dus ik heb enkele maanden geleden besloten om toch eens een kuurtje te doen. Ik ben mezelf dus al een tijdje aan het bijscholen over AAS, ik weet er nog lang niet genoeg van om een zware kuur te doen, maar dat ben ik nog lang niet van plan. Ik zou graag beginnen met 2 producten: Test-E & Winstrol en als nakuur: Nolvadex en dit voor 12 tot 16 weken. Mijn trainingschema is zeer goed, ik heb een 3daags split schema en werk dit schema 2x per week af, ik train dus 6 op de 7 en zondag is mijn lazy dag, dan ist het cardio dag met et vrouwtje :rolleyes: (niet enkel op zondag hoor :p) mijn vrouwtje is natuurlijk bang dat mijn kleine vriend nooit meer zal werken, maar heb haar al uitgelegd dat dit bijna onmogelijk is met deze producten en de dosissen dat ik zal gebruiken. Nu over mijn training, voeding & kuur schema maak ik me geen zorgen, waar ik me zorgen over maak is het volgende, ik heb dus een kerel gevonden die me deze producten kan bezorgen MAAR hij vraagt 400€ voor deze 3 producten en ze zijn niet van een apotheker afkomstig maar van een underground lab.. Als je het aan mij vraagt is 400€ heel veel geld voor 3 producten.. en ze komen nog niet eens van een apo.. dus mijn vraag aan jullie is: Hoe vinden jullie geschikte personen/website's met een deftige prijs en waar je 100% zeker bent dat je geen plat water in een flesje koopt? Ik ben woonachtig in het waasland(belgie) en heb het gevoel dat het hier vol met scammers zit..
ik hoop dat ik enkele leuke tips van jullie krijg want voor 400€ train ik nog liever zonder ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ow, wat een verschil.. thx

Je motivering lijkt nergens op kerel. Mensen die ergens "tegen" zijn maar dan ineens (om een wel zeer dubieuze reden als je het mij vraagt) toch "voor" denken beter nog een paar keer na alvorens een beslissing te nemen. Blijven lezen is mijn advies.

dus mijn vraag aan jullie is: Hoe vinden jullie geschikte personen/website's met een deftige prijs en waar je 100% zeker bent dat je geen plat water in een flesje koopt? ;)

Je mag niet naar bronnen vragen hier op het forum!

maar je zult iig wel iets hebben aan de link met de marktprijzen;)

Je motivering lijkt nergens op kerel. Mensen die ergens "tegen" zijn maar dan ineens (om een wel zeer dubieuze reden als je het mij vraagt) toch "voor" denken beter nog een paar keer na alvorens een beslissing te nemen. Blijven lezen is mijn advies.

Exact wat ik dacht toen ik t las. Denk dat jij nog lang niet aan kuren toe ben, ga maar lekker een jaartje naturel door trainen en gebruik dat jaar om er nog is goed over na te denken.

• Topic Starter Topic Starter

Er staat nergens in mijn post dat ik "tegen" ben.. ik bedoel met "neen" dat ik niet ga prikken als ik maar net begonnen ben met trainen zoals veel van mijn vrienden dat wel doen. Nu ik train wel al wat langer maar je begrijp wel wat ik bedoel.. Ik ben ook niet van plan om er volgende week met te starten daarom dat ik info vraag aan jullie om wat meer op de hoogte te zijn.

je werkt 2x per week elke spiergroep af? dat is een beetje veel van het goeie.

Terug
Naar boven