- Waardering
- 423
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga dit topic es laten zien aan elke sissy die ik ken die voetbalt en bij hoog en laag beweert dat daarin geen doping wordt gebruikt en ze daarom facking ecto zijn![]()
Chill man, 300 km kunnen fietsen, ik pak liever de trein. Levert me ook niet zo'n garnalen fysiek op.Volgens mij heeft De Boer zelf eens aangegeven ooit Nandrolon gekregen te hebben?Ik ga dit topic es laten zien aan elke sissy die ik ken die voetbalt en bij hoog en laag beweert dat daarin geen doping wordt gebruikt en ze daarom facking ecto zijn![]()
Wielrenners praat ik niet eens mee.Chill man, 300 km kunnen fietsen, ik pak liever de trein. Levert me ook niet zo'n garnalen fysiek op.

Al met al, binnen enkele weken krijg ik het wel te horen en dan moet ik pas beslissen of ik het effectief wil doen. Ik verwacht dat het wel redelijk uitgedokterd zal zijn en niet gewoon het 'ram-het-er-allemaal-maar-in-en-we-zien-wel'-principe