XXL Nutrition

AAS en voetbal

50 mg test prop ee met 30 mg winny zal ook n lekker kuurtje zijn wel veel omega 3 erbij slikken tegen gewrichtspijn indd en goed eten anders gaat de aas niks met je doen met zoveel geren

Doen natuurlijk, daar zijn anabolen toch voor uitgevonden.

Echt veel meer spier om een voetballer te zijn is niet nodig als ik naar je lengte en gewicht kijk... misschien kan je een bepaalde AAS laag doseren gedurende een bepaalde tijd waardoor je wel sneller herstelt enz van je trainingen maar waarmee je niet té veel bijkomt?

Ik ga dit topic es laten zien aan elke sissy die ik ken die voetbalt en bij hoog en laag beweert dat daarin geen doping wordt gebruikt en ze daarom facking ecto zijn :)

Ik ga dit topic es laten zien aan elke sissy die ik ken die voetbalt en bij hoog en laag beweert dat daarin geen doping wordt gebruikt en ze daarom facking ecto zijn :)
Volgens mij heeft De Boer zelf eens aangegeven ooit Nandrolon gekregen te hebben?
En het hele Juventus verhaal...etc etc.
Echt niet alleen wielrennen.

Wielrenners praat ik niet eens mee. :p Chill man, 300 km kunnen fietsen, ik pak liever de trein. Levert me ook niet zo'n garnalen fysiek op.

Garnalen idd...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bb'ers zitten (logischerwijs) teveel in hun hoofd met de gedachte AAS= spiermassa. Daarvoor is het niet uitgevonden jongens... Hoe hard ik voetbal ook haat, AAS is nuttig in elke sport. Zelfs daar.

Meer mannelijke hormonen, meer spiermassa, minder vet, meer kracht, betere uithouding, beter herstel, minder blessures,... noem maar op.

OT: levert sowieso voordeel op dus doen :)
Zoals aangehaald: zou die 250mg test combineren met iets. Anavar bijvoorbeeld, goed voor de conditie.

• Topic Starter Topic Starter
Alvast bedankt voor de reacties, had geen idee dat dit zo'n uitgebreide discussie zou teweegbrengen :D Al met al, binnen enkele weken krijg ik het wel te horen en dan moet ik pas beslissen of ik het effectief wil doen. Ik verwacht dat het wel redelijk uitgedokterd zal zijn en niet gewoon het 'ram-het-er-allemaal-maar-in-en-we-zien-wel'-principe :p

Ik ben wel benieuwd hoe dit verder zal evolueren... hou ons maar op de hoogte! :D

voetbal zelf 3x in de week en 4x fitness en heb vorig seizoen winstrol gebruikt en dat gaf geen gewrichtsproblemen en voetbalde een stuk beter. dus winstrol is prima te gebruiken voor voetbal en KT in my opinion.

Terug
Naar boven