insanityy
Huge Freak
- Waardering
- 668
ja dit kan ik dan verstaan in wiel rennen meer kracht in benen enzo.
oke voor voetbal moet je ook veel lopen en uithouding hebben.
maar ik bedoel die tactieken voor een bal simpel gezegt goed te schopen.en zo rond je voet en weet ik veel te laten draaien als lopent.moet je toch ook veel natuurlijk talent hebben? maar mss heeft ts dit wel![]()
AAS -> meer kunnen trainen -> meer tijd om je techniek en bal gevoel bij te schaven. Natuurlijk talent is een factor maar al ben je Messi, je moet nog steeds blijven trainen. En dan nog heb je, meer kracht om te sprinten, duelkracht, uithouding enz .

, voor zover ik weet waren alle gecontroleerden basisspelers.
Maar ik denk dat dat wel moet lukken, aangezien er wel professionele begeleiding is. Voor de mensen die het niet wisten: in elke sport wordt er gebruikt. Niet alleen in topsport, maar ook in de 'subtopsport' laat ik het zo maar noemen. Ben zeker niet de enigste van 1e klas die het heeft gehad, en kan ze zeker niet op 1 hand tellen. Er is ondertussen al wat meer duidelijkheid gekomen, het zou zijn om zeer hard door te trainen (zowel voetballen als in KT) maar met minder kans op blessures/sneller herstel waardoor meer mogelijk geacht wordt. Rust is natuurlijk nog altijd belangrijk.