AndroidHealthClinic

AAS en voetbal

ja dit kan ik dan verstaan in wiel rennen meer kracht in benen enzo.

oke voor voetbal moet je ook veel lopen en uithouding hebben.

maar ik bedoel die tactieken voor een bal simpel gezegt goed te schopen.en zo rond je voet en weet ik veel te laten draaien als lopent.moet je toch ook veel natuurlijk talent hebben? maar mss heeft ts dit wel:)

AAS -> meer kunnen trainen -> meer tijd om je techniek en bal gevoel bij te schaven. Natuurlijk talent is een factor maar al ben je Messi, je moet nog steeds blijven trainen. En dan nog heb je, meer kracht om te sprinten, duelkracht, uithouding enz .

AAS -> meer kunnen trainen -> meer tijd om je techniek en bal gevoel bij te schaven. Natuurlijk talent is een factor maar al ben je Messi, je moet nog steeds blijven trainen. En dan nog heb je, meer kracht om te sprinten, duelkracht, uithouding enz .

ja ik versta ook wat je bedoeld en zit zeker wat in!ga het hier bij laten voor zijn topic.
want heb hier geen ervaring mee:)

@ts wat is je leeftijd?

ja dit kan ik dan verstaan in wiel rennen meer kracht in benen enzo.

oke voor voetbal moet je ook veel lopen en uithouding hebben.

maar ik bedoel die tactieken voor een bal simpel gezegt goed te schopen.en zo rond je voet en weet ik veel te laten draaien als lopent.moet je toch ook veel natuurlijk talent hebben? maar mss heeft ts dit wel:)
Dit bedoelde ik dus ook ,
je kan je helemaal vol douwen met die troep zal hooguit 9% helpen (ook in verband met herstellen) ,

de rest is (ruimtelijk) inzicht, tactiek, bal beheersing etc....
maar ja zo blijf ik hier terug komen , dit was me laatste reply en excuus als ik in de wegh zat...

Groeten, Ray.....

je kan je helemaal vol douwen met die troep zal hooguit 9% helpen (ook in verband met herstellen) ,

maar ja zo blijf ik hier terug komen , dit was me laatste reply en excuus als ik in de wegh zat...

Groeten, Ray.....

mss weten we niet genoeg hierover man:)

Groeten, Ray.....

Wat :roflol:

test e

en winny en later provion

zou ook nog beetje primo kunnen

deca zou ik niet doen word je vochtig van en je moest ook vp dalen

tren zou kunnen maar verdoet voor die weken wel je conditie

test e 250a500mg
primo 500mg of 600mg
tren e 250mg of 500mg zou beter voor de conditie op 250mg houden

als je oral er bij neemt zou ik in dit geval winny nemen
Wat is het nut van Winstrol in een fysieke sport?
Deca is prima op low dose , bloat is afhankelijk van je voeding.
Als hij wilt afvallen moet hij cutten zo niet zou hij aan de tren winstrol gaan wat zijn prestatie in de weg zal zitten ( gewrichts pijn, cardiovasculair achteruit gaan)

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 20:36 ----------

Deca in een sport waar doping verboden is?

hm?
Wist niet dat hij om de maand getest werd.

Deca is na 18 maanden nog detecteerbaar

epo, nothing else.

Voor de rest hangt alles van je positie/type speler af.

Andere kant waar , ik weet niet hoe het zit bij hun qua controles op dat niveau.

ik heb 2 controles meegemaakt in 4de en 3de klasse(ikzelf niet, ploeggenoten), en 1 in 2de provenciale.

Dat zijn er 3 op 6 seizoenen, wie weet hoe het nu is, en heb nooit de volledige seizoenen volmaakt.

ik ben nooit gecontroleerd geweest maar was bij alle controles bankzittende doelman :(, voor zover ik weet waren alle gecontroleerden basisspelers.

Laatst bewerkt:
Voor voetbal heeft het weinig nut. Het enige wat het je kan brengen is extra power in je lichaam. Daardoor zal je misschien makkelijker gaten dicht lopen en meer duels winnen . Maar dit kan je ook makkelijk met creatine gebruik bereiken.

Ik kan je vertellen dat het niet raar is in de voetbal wereld ,, ik heb zelf vroeger bij Vitesse gevoetbald tot de c1, hier werd natuurlijk nog geen steroide gebruikt, maar de jongens met wie ik speelde zijn door geroeid ik herinner me nog dat 2 maten van me op 19 jarige leeftijd in de A1 aan de test prop zaten... puur om t feit dt ze fysiek niet sterk genoeg waren voor het eerste technisch en conditioneel wel.. 1 van deze jongens heeft tot vorig jaar in Vitesse 1 gespeeld ( ik zal geen namen noemen maar als je het n beetje volgt kan je wel raden wie ) ook heb ik uit betrouwbare bronnen gehoord uit dat wereldje dat bij zware blessures deca word voorgeschreven voor een vlotter herstel .. Kijk maar hoe jongens na n lange blessure t veld op stappen groter voller en sterker.. De dopingcontroles in het voetbal zijn minimaal , je zou het kunnen overwegen , maar onthoud wel als je eenmaal op het niveau zit met behulp van steroide dat het moeilijk is om het niveau dan zonder steroiiden vast te houden, en mocht je dan door gebruiken en je valt wel door de mand heeft dat een vervelende schorsing tot gevolg

Maar hoe zou je dat moeten zien dan? Ik bedoel, is het logisch om te zeggen dat de hele top van voetbal aan de test en alles zit of beperkt zich dit tot individuelen? Want waarom zou je een zwakke speler sterk maken terwijl je een sterke speler nog sterker kan maken?

Een speler die niet speelt hoeft geen doping test te doen een speler die wel speelt wel.. Ik denk dat ze met korte esters werken.. En in de jeugd zijn sowiso geen controles kan ik je vertellen .. Hoe dt in de eredivisie zit weet ik niet , ik ga er niet van uit dat ze het allemaal gebruiken maar om het hertel bij n blessure te versnellen lijkt het me best logisch .. Verder voetbalt mijn broertje bij PSV A1 en hem is bij een hamstringblessure ook iets aangeboden door een sportarts , wat weet ik en hij zelf ook niet hij kon me alleen zeggen dat het injecties waren.. En ik denk niet dat het dan om b12 gaat .. Maar verder als je sowiso naar sommige spelers kijkt en dan bedenkt dat ze elke dag intensief rennen en dan nog een behoorlijk fysiek hebben ( Wilfried bony, Didier drogba ) dan kan je jezelf wel t een en ander afvragen

Dus als je veel weet over aas ( gif zoals jij het noemt) ben je een triest figuur? Wat doe je dan in deze sectie? Zou het niet eerder triest Zijn als we niks zouden weten over het " gif" wAt we injecteren ,? En mijn mening is dat als je er verstandig mee omgaat qua doseringen. Regelmatig een bloedtest doet eet als een paard en traint als een barbaar, dat het allemaal wel meevalt.. Wij prikken een ander zuipt, snuift , of prikt opiaten ipv steroiiden ieder zijn ding , maar om dat gelijk triest te noemen dat vind ik triest,

• Topic Starter Topic Starter
Het is om van derde klasse naar 1e door te stoten. Ben zelf 21 jaar (moet nog verjaren) en het gaat om effectief vrij grote bedragen (veelvoud van wat mijn ouders verdienen, om het zo te zeggen). Alles wordt vergoed door de ploeg die me wil binnenhalen. Hetgene ze eigenlijk willen doen, is me in 3e klasse veel laten trainen en af en toe een wedstrijd te laten spelen. Via via hebben ze ervoor gezorgd dat ik zowat een 'vrije speler' ben (vraag me niet om dit uit te leggen). Het komt erop neer dat ik daardoor minder kans (zeg maar geen in 3e) heb op dopingcontroles. Het wordt gedaan om in het algemeen iets sterker (sprongkracht, duel, trap etc)te worden, het is natuurlijk wel niet de bedoeling om na de nakuur zwakker te zijn als voorheen :p Maar ik denk dat dat wel moet lukken, aangezien er wel professionele begeleiding is. Voor de mensen die het niet wisten: in elke sport wordt er gebruikt. Niet alleen in topsport, maar ook in de 'subtopsport' laat ik het zo maar noemen. Ben zeker niet de enigste van 1e klas die het heeft gehad, en kan ze zeker niet op 1 hand tellen. Er is ondertussen al wat meer duidelijkheid gekomen, het zou zijn om zeer hard door te trainen (zowel voetballen als in KT) maar met minder kans op blessures/sneller herstel waardoor meer mogelijk geacht wordt. Rust is natuurlijk nog altijd belangrijk.
Als het gebeurt is het natuurlijk nu, aangezien er in eerste klasse zelf dit nog zeer weinig wordt gedaan.

En excuses voor de late reactie, heb met het voetbal + vakantiewerk niet veel vrije tijd :p

Waarom geen anavar? Sommige mensen schrijven winny voor maar voetbal en gewrichtsproblemen gaan niet bepaald samen had in hand?

Anavar word vaak gebruikt bij sprinters en athletiekers, reden daarvoor is simpel: Kracht en explosiviteit met een min van neveneffecten + het is niet lang detecteerbaar + je wint er paar kg's bij met een verminderde Bf.

Terug
Naar boven