- Waardering
- 6.415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies mijn punt
Overweeg zelf ook blast-cruise stijl. Ben alleen bang dat als je dan ooit off wil-moet gaan je lichaam niet in staat is om zelf test te produceren.
Ik vind het zonde dat ze het doen want je speelt toch met je gezondheid. En voor wat?
Wedstrijden is een ander geval maar de meeste doen dat toch niet.
Mocht je ooit overwegen te stoppen met de sport en/of niet meer regelmatig te willen te injecteren is er tegenwoordig ook NEBIDO voor TRT beschikbaar. Mocht je nog een kinderwens hebben, dan snap ik de overweging wel natuurlijk.
Kinderen kan je ook gewoon met b/c verwekken. Dr de ronde zei dat je al onvruchtbaar was als je niet meer vruchtbaar kan worden na aas. Denk dat @Pleister het ook wel bewezen heeft
Wie was logica? 

Verder logisch dat je wanneer je onvruchtbaar bent dat niet ineens wordt nadat je gekuurd hebt en weer stoptWie was logica?
Spelen met je gezondheid doet iedereen de een drinkt, de ander gebruikt drugs, weer een ander heeft zwaar ongezond werk, sommigen slapen niet genoeg en andere gebruiken anabolen.
Hoe ongezond is het allemaal echt voor je weet niemand, zolang je maar bewust bent
Begrijp nooit helemaal waarom dit 'een ander geval' is.
Het is allemaal een eigen keuze. Er zijn zoveel zaken die ongezond zijn.
Je kan 85 worden met een leven als een monnik, of rondlopen als een buffel en dan 75 ofzo worden.
In beide gevallen kan het ook op je 50ste voorbij zijn.
Als jij netjes cruised op trt dosis zie ik toch echt geen problemen.Ik ben het helemaal met je eens. Alleen cruisen en blasten continue is toch wel wat anders als af en toe een kuurtje nemen.
Dit hou je geen 15 jaar continue vol lijkt me en is natuurlijk veel ongezonder dan slecht slapen en bijvoorbeeld in het weekend een paar coctails drinken.