XXL Nutrition

Na 2 jaar blast cruise off gaan.

Het is allemaal een eigen keuze. Er zijn zoveel zaken die ongezond zijn.

Je kan 85 worden met een leven als een monnik, of rondlopen als een buffel en dan 75 ofzo worden.

In beide gevallen kan het ook op je 50ste voorbij zijn.

Overweeg zelf ook blast-cruise stijl. Ben alleen bang dat als je dan ooit off wil-moet gaan je lichaam niet in staat is om zelf test te produceren.

Overweeg zelf ook blast-cruise stijl. Ben alleen bang dat als je dan ooit off wil-moet gaan je lichaam niet in staat is om zelf test te produceren.

Mocht je ooit overwegen te stoppen met de sport en/of niet meer regelmatig te willen te injecteren is er tegenwoordig ook NEBIDO voor TRT beschikbaar. Mocht je nog een kinderwens hebben, dan snap ik de overweging wel natuurlijk.

Ik vind het zonde dat ze het doen want je speelt toch met je gezondheid. En voor wat?
Wedstrijden is een ander geval maar de meeste doen dat toch niet.

Een betere levenskwaliteit speelt vaak ook mee. Genoeg in onze gym die de leeftijd hebben bereikt waarop alles nog wat verder achteruit gaat. Zet wat test en je kwaliteit word sterk verbeterd.

Mocht je ooit overwegen te stoppen met de sport en/of niet meer regelmatig te willen te injecteren is er tegenwoordig ook NEBIDO voor TRT beschikbaar. Mocht je nog een kinderwens hebben, dan snap ik de overweging wel natuurlijk.

Kinderen kan je ook gewoon met b/c verwekken. Dr de ronde zei dat je al onvruchtbaar was als je niet meer vruchtbaar kan worden na aas. Denk dat @Pleister het ook wel bewezen heeft

Kinderen kan je ook gewoon met b/c verwekken. Dr de ronde zei dat je al onvruchtbaar was als je niet meer vruchtbaar kan worden na aas. Denk dat @Pleister het ook wel bewezen heeft

Ja dat kan prima met de juiste protocollen inderdaad, maar dan nog zou ik begrip hebben voor het feit als je dat liever probeert zonder AAS.
Verder logisch dat je wanneer je onvruchtbaar bent dat niet ineens wordt nadat je gekuurd hebt en weer stopt :roflol: Wie was logica?

Je punt verder? :dunno:

Trt vind ik vergelijkbaar net cruisen. Kinderen heb ik al dus dat maakt voor mij niks uit.

Indien iemand een kinderwens heeft zou ik zelf geen jarenlange blast/cruise adviseren. Er zijn protocollen om vruchtbaarheid tijdens blast/cruise te behouden maar deze bestaan (als ik het goed heb) uit HCG en HMG. Laten we eerlijk zijn: het is niet verstandig om een kinderwens te laten afhangen van UG HCG en HMG :D

Verder logisch dat je wanneer je onvruchtbaar bent dat niet ineens wordt nadat je gekuurd hebt en weer stopt :roflol: Wie was logica?

Je gaat niet onomkeerbaar onvruchtbaar worden van aas. Logica make sence much aangezien dit vaak word geroepen

Laatst bewerkt:
Spelen met je gezondheid doet iedereen de een drinkt, de ander gebruikt drugs, weer een ander heeft zwaar ongezond werk, sommigen slapen niet genoeg en andere gebruiken anabolen.

Hoe ongezond is het allemaal echt voor je weet niemand, zolang je maar bewust bent

Ik ben het helemaal met je eens. Alleen cruisen en blasten continue is toch wel wat anders als af en toe een kuurtje nemen.
Dit hou je geen 15 jaar continue vol lijkt me en is natuurlijk veel ongezonder dan slecht slapen en bijvoorbeeld in het weekend een paar coctails drinken.

Begrijp nooit helemaal waarom dit 'een ander geval' is.

Simpel, waarom zou je continue anabolen moeten pakken, als het niet voor wedstrijden is? Het is gewoon een verslaving. Als je stopt met anabolen, krijg iedereen een terugval en dat is bijna voor niemand te accepteren met de daarbij komende libido dip- mentale dip. Is het dat waard om je lichaam zo te fucken? Voor wat eigenlijk? beetje meer zelfvertrouwen? meer pomp en tijdelijk er beter rond lopen wat fake is? Kuren=Huren.
Maar goed is mijn mening alleen maar.

• Sad
Waarderingen: LM
Het is allemaal een eigen keuze. Er zijn zoveel zaken die ongezond zijn.

Je kan 85 worden met een leven als een monnik, of rondlopen als een buffel en dan 75 ofzo worden.

In beide gevallen kan het ook op je 50ste voorbij zijn.

Ik ken geen enkele buffel die zijn hele leven lang anabolen heeft gebruikt en die 75 is geworden. eerder niet ouder dan 55 jaar.
Het is maar wat je kiest.
Maar inderdaad, garantie heeft niemand. Ik heb inderdaad ook mensen zien omvallen die niks deden gebruiken maar het percentage onder anabolen gebruikers zal veel hoger zijn dan bij niet gebruikers.

Ik ben het helemaal met je eens. Alleen cruisen en blasten continue is toch wel wat anders als af en toe een kuurtje nemen.
Dit hou je geen 15 jaar continue vol lijkt me en is natuurlijk veel ongezonder dan slecht slapen en bijvoorbeeld in het weekend een paar coctails drinken.
Als jij netjes cruised op trt dosis zie ik toch echt geen problemen.

Terug
Naar boven