MuscleMeat

na een kuur?

flobius

Cool Novice
Waardering
0
hoi allemaal,

Ik ben bezich momenteel met kuren, ik heb dan ook een vraagje, over wat het beste is, ik ga me een zeer goede creatine kopen die ik zo'n +-8weken ga gebruiken, ik zat te denken om deze te starten zo'n 3weken na de laatste injectie, ofwel wanneer ik mijn nakuur start, of is het beter deze creatine te gebruiken zo'n paar maand na de kuur om dan nog wat in "massa" en kracht te winnen? en eventueel het gewicht nog een klein beetje op te trekken? ???

groeten.

Ik start het gebruik direct met clomid/nolvadex om kracht te behouden.
Werkt perfect bij mij :cool:

clenbuterol na de kuur werkt zeer goed in behoud van massa en kracht

• Topic Starter Topic Starter
dat van clenbuterol heb ik veel gehoord, ik ga eens zien daarachter ;) anders met het mildere :D creatine

thx!

dus clenbuterol zou de massa vast houden..... dacht altijd dat clen gebruikt werd om te cutten maar ik heb me er nog nooit echt in verdiept dus kan er naast zitten.

AAJ zei:
dus clenbuterol zou de massa vast houden..... dacht altijd dat clen gebruikt werd om te cutten maar ik heb me er nog nooit echt in verdiept dus kan er naast zitten.

Clenbuterol blokkeert ook de cortisonreceptoren in je spieren, waardoor je verhoogde cortisolspiegel je spieren niet kan afbreken. Gebruik het zelf ook en werkt perfect.

en als je dan stopt met de clen krijg je dan niet als nog een terug val?

ik neem na de kuur een nakuur moet de clen er dan al bij of pas na de na kuur?

vind het wel erg interesant :D :D

dus de clen samen met clomid/nolva....

ga me eens verdiepen in clenbuterol wand klinkt allemaal erg goed :rolleyes:

Terug
Naar boven