Fitness Seller

Na hoeveel jaar Anabolen gebruiken?

Als je dat doet hoef je hier in ieder geval niet je vragen te stellen. Lees de regels in deze sectie door.

Zelfs 12 jaar oude pleurklaat snapte al dat je overal en nergens in dient te vullen dat je 25 jaar oud bent om toegang te krijgen tot de eckte eckte internets maar tegenwoordig ho maar iedereen vult gewoon zijn echte leeftijd in

Hoi Michael.

Train eerst maar een paar jaar zodat je daar genoeg ervaring in hebt.

Groetjes.

Oo dat lukt makkelijk, vooral omdat je altijd al breed bent geweest!
Gewoon veel anaboluh en sjeekies en dan ben je zo pro!

Je bent niet breed geweest, je was gewoon dik.

Verder succes met pro worden, kuurtje er in sjeek en krenamitiene ofzo en je bent pro.

Persoonlijk zou ik het kuurschema van je held Zyzz aanhouden, mirin jwz.

Vooral lekker een sauna pakken tijdens je kuur, dan word je vanzelf massive!
Come at me brah!

Als je echt, echt de ambitie hebt om iets te bereiken moet je niet willen wachten imo. Denk je dat een Winklaar heeft gewacht tot ie volgens DBB standards ON kon gaan? Doe het alleen niet in een vage bevlieging ofzo, als jij bijv vroeger al dacht : ik wil pro worden, moet je gewoon nu ON gaan en er alles voor geven/laten, simpel als dat.

Yes nu beginnen als je pro wilt worden anders niet

Kan je eens een foto van jezelf posten? Kunnen we kijken of je de goede bouw hebt om pro te worden.

Ik wil ook pro worden ???

doe maar niet, moet je straks verplicht video's posten.
lalalala

Bedankt voor jullie reacties. Ik wil heel graag pro worden denk dat ik nog ff w8 tot ik 19 ben dan heb ik anderhalf jaar getraind hoop dat t goed en hebben jullie miss kuren die mininaal gyno opleverd

Je kan niet nu al weten of je graag pro wil worden. Het is nog maar de vraag of je over een paar jaar nog traint aangezien de meesten ambitieus beginnen en het al snel niets meer aan vinden of te moeilijk vinden te combineren met hun sociale leven en/of werk.

Het belangrijkste is dat je eerst leert hoe je moet trainen en wat je moet eten om breed te worden zodat je een goeie basis kan opbouwen. Van daaruit zal het ook veel leuker zijn wanneer je je eerste kuur doet.

Je kan niet nu al weten of je graag pro wil worden. Het is nog maar de vraag of je over een paar jaar nog traint aangezien de meesten ambitieus beginnen en het al snel niets meer aan vinden of te moeilijk vinden te combineren met hun sociale leven en/of werk.

Het belangrijkste is dat je eerst leert hoe je moet trainen en wat je moet eten om breed te worden zodat je een goeie basis kan opbouwen. Van daaruit zal het ook veel leuker zijn wanneer je je eerste kuur doet.

Vette mongolenlijst, leuk verzonnen ook :)

Precies. Sommigen snappen dit na een half jaar al, anderen snappen het na jaren nog steeds niet.

Hahaha dat klinkt echt enorm grappig uit jouw mond :roflol:

Vette mongolenlijst, leuk verzonnen ook :)

Haha ja en ben heel blij dat de negeerfunctie bestaat want het scheel behoorlijk wat domme reacties die ik nu gewoon niet te lezen krijg :P

Precies. Sommigen snappen dit na een half jaar al, anderen snappen het na jaren nog steeds niet.

Ik zal je eerlijk zeggen dat ik om de zoveel jaar besef dat ik het veel beter had kunnen aanpakken met de kennis die ik op dat moment heb.

Bedankt voor jullie reacties. Ik wil heel graag pro worden denk dat ik nog ff w8 tot ik 19 ben dan heb ik anderhalf jaar getraind hoop dat t goed en hebben jullie miss kuren die mininaal gyno opleverd

Geen aromatiserende AAs gebruiken en altijd proviron erbij nemen.
Zou wachten tot je 25e met kuren als ik jou was
Anders test/tren/mast/proviron in 1x goed doen en bloedwaardes laten meten voor en na

inb4 manlet

Poviron helpt gyno te voorkomen?

je bent eigenlijk al de te laat als je pro wilt zijn of je moet echt dikke kuren erin gaan rammen.

Terug
Naar boven