XXL Nutrition

Na hoeveel weken merk je geen gains meer ?

Ik gain ook in me bridge? Gain in me kuur van 8 weken ook maar rond de 3kg waarvan ik 2.5 overhoud. Leuk om naar kg's te kijken maar zegt vrij weinig.

En qua rek? Is die eerder klaar?

Nee helemaal niet denk juist dat je langer rek hebt omdat je lang op zogezegd op bunk gear "lage dosis" hebt genomen zonder het te weten en opeens BOEM!!! Komt er een zogezegde verhoging van gear ookal zet je dezelfde milligrams die op't etiket staan.

Nee helemaal niet denk juist dat je langer rek hebt omdat je lang op zogezegd op bunk gear "lage dosis" hebt genomen zonder het te weten en opeens BOEM!!! Komt er een zogezegde verhoging van gear ookal zet je dezelfde milligrams die op't etiket staan.
Oke maar dat is dan toch precies t zelfde principe als dat je eerst cruised en dan blast? Dan is t ook ineens BOEM. Verhoging van bijv. 4x de test. Maar dan wordt er gesteld na 6 weken rek eruit?

Oke maar dat is dan toch precies t zelfde principe als dat je eerst cruised en dan blast? Dan is t ook ineens BOEM. Verhoging van bijv. 4x de test. Maar dan wordt er gesteld na 6 weken rek eruit?

Dat is voor ieder mens anders, kijk naar mijn "Media" Van cutten naar 18dagen bulk en nu al langer als 2weken terug aan't Cutten en heb van de 4kilo die ik had gewonnen nog altijd 2kilo vastgehouden tot nu. Foto's bewijzen het. Ik hoor hier zeggen dat sommigen maar 2-3 kilo pakken op een kuur en dat de rest vocht en glycogeen is, ik kan je zeggen dat ik van de 9kilo dat ik makkelijk bij gain meer dan 2-3kilo kan vasthouden, Ieder lichaam is anders.
Zoals jij zegt 4x de test erin en na 6weken de rek eruit vind ik niet waar. Hangt af van veel factoren, bijvoorbeeld op 4x de test 6weken lang blijven met dezelfde voedingsschema zal niks opleveren. Maar als je uw voeding rustig opbouwd en de gear ook dan gain je meer.En de mensen die maar 2kilo overhouden van een kuurtje die eten volgens mij heel de kuur lang vettig eten en zetten teveel vocht etc... aan die ze achteraf ook verliezen. Ook is het zo als de rek eruit is en je een andere middel gaat toevoegen dat je terug kunt gainen

Dus is het beter om vb. zes weken te kuren met 500mg test e, dan twee weken te cruisen op 125mg test e en dan nog es zes weken kuren op vb. 250mg test e en 400mg tren e. Dan 12 weken te kuren op 250 mg test en 400 mg tren?

Dus is het beter om vb. zes weken te kuren met 500mg test e, dan twee weken te cruisen op 125mg test e en dan nog es zes weken kuren op vb. 250mg test e en 400mg tren e. Dan 12 weken te kuren op 250 mg test en 400 mg tren?

test-E is een lange esters die het beste resultaat pas rond week 4 begint te vertonen dan zou ik het wel langer dan 6weken nemen, ik zou voor 10weken test-e 500mg per week gaan.
en dan als je gaat cruisen denk ik dat 2weken veel te kort is om terug te kunnen vollop blasten, ik zou minimuum 6weken cruisen op 125mg en als je daarna met tren-E erbij wil blasten hou dan ook rekening dat de tren-E ook 4weken nodig heeft om op zijn best te werken dus is 6weken weeral te kort om van alle voordelen te genieten tenzei je tren Ace neemt dan is 6weken prima

Bij mij is het meestal rond 6/7 weken tenzij ik drastisch verhoog
Zolang je kuurt ga je sneller groeien dan wanneer je niet kuurt, maar men denkt altijd dat dat in kilo's moet gaan. Zo werkt het natuurlijk niet, spiercellen groeien ook op AAS nog altijd relatief langzaam (bijv. in verhouding tot vetcellen) en niet met kilo's per week. De reden dat in begin het gewicht aanzienlijk omhoog gaat heeft grotendeels te maken met het feit dat cellen meer vocht gaan vasthouden, dit vergroot ook de droge massa in het lichaam. Anders gezegd: het is niet zo dat de AR (androgene receptor) bij de spieren na weken kuren gaat downreguleren. Deze blijft gewoon op hetzelfde niveau actief, en dus is het bijgevolg ook niet zo dat na 8 of 10 weken men zou moeten stoppen omdat de receptor toch niet meer actief zou zijn (zodat je ongevoelig zou worden voor de AAS). Dit is een fabeltje (broscience) omdat er waarschijnlijk naar een verklaring gezocht werd waarom de gewichtstoename stopt of veel minder dramatisch wordt. De waarheid is dat vochtretentie in bestaande spiermassa en op andere plaatsen, zoals de huid, gewoon een grens heeft.

Je spiermassa groeit na 2 of 3 maanden gebruik gewoon door, alleen natuurlijk uitgedrukt in grammen, niet kilo's. Maar Big-T, waarom dan überhaupt stoppen met kuren? Wel, we doen dit omdat we ons lichaam willen laten herstellen, dit is de enige reden. Zou je onophoudelijk kuren, dan zou je beter blijven groeien dan een naturel BB (als al de rest klopt en het genetisch voordeel ongeveer gelijk ligt), maar je zou ook je eigen testosteronproductie blijvende schade toebrengen. Bovendien zijn AAS ook op andere vlakken schadelijk voor de gezondheid en dus is een permanente blootstelling aan supratherapeutische dosissen geen goed idee. Dit is natuurlijk vooral het geval bij toxische middelen. Ook sterk androgene middelen neem je beter nooit voor lange tijd.

Je wilt dus eigenlijk zo lang mogelijk (verantwoord) kuren, want zo profiteer je optimaal van de toegenomen spiergroei, maar op een gegeven moment ook een tijd stoppen. Men geeft vaak aan dat time on = time off. Dit is geen verkeerde aanpak, maar je moet ook jouw persoonlijke toestand opvolgen en ideaal gezien begeleiding krijgen tijdens en na het kuren.

Vorige tren kuur bleef ik tot de laatste week groeien en vet verliezen.., je moet idd niet alleen naar gewicht kijken, maar naar de spiegel [emoji6]
Na 6 weken begint het feestje pas [emoji175]

Naar mijn mening blijf je gainen mits voeding correct is. Zit nu half jaar tren 700 en de gains waren in het begin sneller maar dit was voornamelijk omdat ik terugkreeg wat ik verloor van toen ik naar cruise ging en omdat ik aan het bulken was.

Eerste kuur was de rek er bij mij ook na 8 weken uit maar dat komt omdat 500 test-e gewoon niet genoeg meer was om te gainen.

Boldenone wordt bijvoorbeeld aangeraden om die 14 weken minimaal te draaien. Stel dat ik dus zou cruizen met bold bijv 250mg 4/6 weken en dan ineens 8 weken samen met test 750mg ga zitten. Dan zou ik dus theoretisch gezien bold al 12 weken pakken. Haal ik dan de full potentie uit bold of moet je bold persee aan een stuk door hoog doseren ? @Big-T

Ligt eraan hoe hoog je de bold pakt. En of het dan nog wel een echte cruise is. Vind bv 600mg bold en 250mg test geen cruise meer.

Lange kuren blijkt voor de meeste mensen beste te werken 16 a 20 weken dan korte tijd off. 6-10 weken en dan weer dus 8 maanden per jaar kuren

Pak juist na 6 weken pas echt massa. Ik zie dan vocht verdwijnen en in de spiegel en opmeten dat ik groei. Na een week of 12-14 dan wel de cruise in doordat mijn lichaam dan even rust nodig heeft. Zo zie je maar weer dat iedereen andere ervaring heeft.

meestal na 6/8 weken merk ik het niet meer tenzij ik het omgooi. dus naar andere middelen.

Mijn omgeving ziet alleen dat ik groei :( ikzelf zie niets...

Mijn ervaring is ook dat je pas eind week 5 echt begint met groeien/krachtwinst/pomp/aders .
Ben nu net klaar met een kuur van 6 weken 375mg testo - 150mg primo ,dat is me wel tegengevallen.
De volgende keer wat hogere dosis icm 8weken.

Terug
Naar boven